8 martie cu napolitane alka

Sa nu se mire nimeni daca va vedea asta, in Yahoo! Messenger, reclama la napolitanele Alka. Ma rog, vorba vine. De fapt, e o campanie de promovare a produselor Alka, iar ideea pare destul de buna, cel putin daca ar fi sa ne luam dupa comunicatul de presa. Ramine de vazut cu ce o sa ajute campania de pe 8 martie la cresterea vinzarilor de napolitane :)).

Si comunicatul de presa mai jos.

Alka Grup a contractat spaţiul Yahoo!Messenger şi Yahoo!Insider pentru o zi, pentru a derula de 8 Martie, o campanie dedicată doamnelor şi domnişoarelor. Bannerele Alka vor fi prezente pe durata întregii zile pe Yahoo!, invitând utilizatoarele să pătrundă într-un spaţiu virtual, special creat pentru ele: www.alkaoziperfecta.ro şi să se înscrie în competiţia „Ingrediente pentru o zi perfectă”, lansată pentru această zi.

Participantele vor avea posibilitatea de a descrie cum îşi imaginează o zi perfectă, iar Alka îi va oferi câştigătoarei un premiu de 1000 Euro cu care îşi va putea procura „ingredientele” necesare pentru a trăi în realitate o asemenea zi. În plus, campania lansată de 8 Martie va permite, online, crearea unui spaţiu personalizat, cu toate „aromele” indispensabile, pentru ca toate participantele să se simtă bine în această zi deosebită, alegându-şi design-ul, starea, culoarea şi sunetele favorite.

Şi pentru că muzica accentuează starea de bine, partenerii acestei campanii – formaţia Holograf şi Casa de discuri Cat Music – vor aduce către sufletul doamnelor şi domnişoarelor cele mai în vogă piese muzicale. Pe site va răsuna în primă audiţie şi melodia “Şi băieţii plâng câteodată”, extras de single de pe cel mai recent album Holograf – “Taina”.

Dorinţa noastră a fost de a face o surpriză tuturor femeilor, oferindu-le posibilitatea de a se bucura din plin de un spaţiu care va fi creat după gusturile şi preferinţele lor. Am ales Yahoo! dar şi o serie de website-uri din România pentru a marca acest moment atât de special pentru publicul feminin, într-o modalitate cât mai apropiată de spiritul Alka” declară Amir Krenzia, Director General ALKA Grup.

Campania va fi prezentă şi pe alte website-uri: www.eva.ro, www.startpage.ro, www.eastrolog.ro, www.topsanatate.ro, www.horoscop.ro, www.superfelicitari.ro, www.avantaje.ro, www.nou-nascuti.ro şi www.adplayers.ro.

Din dorinţa de a veni în întâmpinarea zilei de 8 martie, oferind tuturor doamnelor şi domnişoarelor un motiv în plus pentru a o sărbători aşa cum se cuvine, campania se va prelungi şi în spaţiul offline, cu o promoţie. 250 de magazine, personalizate cu mesajul „Aici găseşti cadoul de 8 Martie de la Alka”, precum şi câteva hipermarketuri vor oferi la fiecare „Prajitura casei” cumpărată, încă una în dar.

Dacă îţi place acest blog şi vrei să-l susţii, cumpără de la eMag folosind acest link.

2 comentarii

  1. si, mai exact, cu ce ajuta campania asta? :D

  2. Mi-a placut ideea!Super cool! E ca si cum ati batut mitul femeii sec 21 !! Femeia pe care o vedem zi de zi in cautarea de fi cat mai slaba si mai translucida…..campania ii ofera ceva bun si dulce! Dementiala!
    In primul rand le ajuta, cred eu psihic,sa uite de o zi in care sa nu intre in program si ceaiurile verzi si…”nu mananc asta ca are calorii”.Nu zic cum ca as fi impotriva lor, doar ca le mai relaxeaza un pic.Apoi…..e un spatiu acordat numai noua,femeilor,unde si cea mai anorexica poate sa zica:”Da, ce as manca niste napolitane!”Toata lumea stie ca sunt bune, ce Dumnezeu!