Asistenţă bancară live, gratuit, pe Facebook

În primăvara anului trecut, cînd am fost parte din campania UEFA Champions League – UniCredit Ţiriac Bank, discutam cu fetele de la Comunicare despre social media, bloguri, Facebook. Le ziceam, atunci, că cea mai tare chestie pe care o poate face o companie ar fi să implementeze o componentă de call-center pe pagina oficială de Facebook. Adică să existe cineva din call-center care să-ţi răspundă la întrebări imediat, în reţeaua socială. Ei, bine, la vremea aceea, se gîndeau la ceva similar, iar azi au lansat-o.

Prima companie care s-a implicat activ pe Twitter şi Facebook a fost, probabil că ştiţi, Romtelecom. Diferenţa dintre ce face Romtelecom şi ce face UniCredit Ţiriac este că, în primul caz, conturile sînt ţinute şi răspunsurile sînt date de către fetele din departamentul de PR.

În al doilea caz, de răspunsuri se ocupă cei din call-center. Asta înseamnă că cei de la PR se ocupă exclusiv de comunicare, în timp ce angajaţii din call-center, care cu asta se ocupă, îţi pot explica extrem de detaliat tot ce te interesează, pentru că ştiu produsele şi serviciile pe de rost. Mă bucur că există o companie care a reuşit să implementeze ideea call-center-ului.

Serviciul de asistenţă bancară live, pe Facebook, sau e-Sucursala UniCredit Ţiriac Bank, este un sistem de chat similar celui de la Amazon, de exemplu. Eu am testat viteza de reacţie. Mi-a răspuns cineva în aproximativ 15 de secunde, adică mai puţin decît aştepţi să-ţi spună robotul toată povestea, la telefon. Orice convorbire cu operatorul se încheie cu un formular în care eşti întrebat inclusiv dacă vrei să primeşti conversaţia pe mail, ceea ce mi se pare foarte mişto (printscreen în dreapta).

Eu am devenit fan.

Dacă îţi place acest blog şi vrei să-l susţii, cumpără de la eMag folosind acest link.

1 comentariu

  1. vreau sa stiu daca ma poate ajuta cineva cu un sfat in ceea ce priveste corectitudinea unui contract de credit?