Bine, bine, şi link-ul? Unde-i link-ul?

humansAm primit, ieri, de la o cunoscută agenţie de PR, o invitaţie la o conferinţă de presă. Chestii, premiere, nişte oameni care vor să investească în România, toate bune. Două rînduri despre ce face compania, încă două rînduri despre speakerul principal şi încă două rînduri despre ce se va discuta. Superb, zic. Dar cu ce se mănîncă, de fapt, compania?, mă întreb. Nici un link. OK, caut pe Google. Google îmi găseşte orice altceva decît o companie cu numele respectiv din domeniul în care activează. Şi nu-mi găseşte nici logo-ul în Images. Am dat un reply şi am cerut un link, n-am primit nimic. A trebuit să corelez numele speakerului cu numele companiei. Oare era greu să dea un reply sau nici ei nu ştiu care-i adresa site-ului? Evident, azi, am primit alt comunicat, de la aceeaşi agenţie. Nu vreau să “dau sfaturi,” dar dacă n-aş şti mai bine, aş crede că singurul motiv pentru care sînt în lista lor de mailing e ca să aibă pe cine spama. Sau, cine ştie?, le-o pica rangul dacă dau un reply.

3 comentarii

  1. cu vreo 2-3 ani in urma, primesc un mail de la o angajata a CJ Brasov cum ca in ziua aceea (!!) marele om politic Aristotel Cancescu va fi la Nürnberg pentru o intalnire cu oamenii de afaceri germani interesati de BV sau de RO in general. firma la care lucrez (in strainatate) are o legatura si cu RO si de asta aveau adresele noastre, prin Camera de Comert. culmea ca managerii firmei chiar erau in acea zi in deplasare in apropiere de Nürnberg si teoretic ar fi putut participa si la intalnirea cu marele om politic Cancescu. dar cum poti sa gandesti ca trimiti invitatii dimineata, banuiesc ca prin toata Germania, ca poate vine iti cineva la ora 16 la intalnire !?!?!

  2. Cateodata pe unii chiar ii dor mainile sa scrie ceva mai multe detalii, si prefera sa dea totul cat mai scurt, si mai lipsit de informatii reale.

  3. Este greu cu PR-url pe la noi …si cu oamenii de marketing… Lenea este mare. Mai rau este ca sunt clienti care platesc pentru serviciile oferite de unii PR-isti si agentii cu pretentii