Black Friday 2014 la Flanco: la ce să vă aşteptaţi

Spre deosebire de “fratele” eMag, Black Friday 2014 la Flanco are trei zile. Şi tot spre deosebire de eMag, focusul e pus pe traficul din magazine, deşi, spre deosebire de anul trecut, reducerile vor fi disponibile şi pe site. În medie, reducerile vor fi de 40%.

black-friday-flanco

Reprezentanţii Flanco se aşteaptă ca, în perioada 21-23 noiembrie, în cele 87 magazine din ţară să intre aproximativ 1,3 milioane de vizitatori, cu 73% mai mulţi decît anul trecut, motiv pentru care au fost suplimentate inclusiv casele de marcat (cu 50% mai multe).

Totodată, se aşteaptă ca numărul tranzacţiilor să depăşească 200.000 (cu 67% mai mult ca în 2013.) Ca încasări, se estimează 110 milioane lei (în jur de 24,5 milioane euro), în creştere cu 50%. Cele mai aglomerate magazine, la fel ca în anii anteriori, ar putea fi cele din Sun Plaza, Promenada şi Unirea.

Black Friday 2014 Flanco, şi online

2014 este, de altfel, şi primul an în care Flanco va avea reduceri şi pe site. Pregătirile au inclus 34 de servere puse la punct împreună cu Zitec, capabile să susţină pînă la 80 de comenzi pe secundă. Conform estimărilor, vînzările online vor reprezenta aproximativ 10% din vînzările totale de Black Friday.

Pentru evenimentul de reduceri de anul acesta, Flanco a pregătit un stoc de aproximativ 400.000 de produse (dintre care  aproximativ 40.000 televizoare, 40.000 tablete şi 30.000 electrocasnice) şi un depozit de 15.000 metri pătraţi. Pe partea de livrări, se lucrează cu patru firme de curierat, de la care se aşteaptă un timp maxim de livrare de 72 ore de la plasarea comenzii.

În altă ordine de idei, unele produse vor avea reduceri de pînă la 80%. Prin urmare, dacă sînteţi în căutare de chilipiruri, de vineri pînă duminică, staţi cu ochii pe site şi vedeţi ce vi se potriveşte.