bookblog.ro, primul blog “vîndut” de o regie de publicitate

Care va să zică, uite că paria internetului, blogurile, încep să fie vîndute de regiile de publicitate. Cred că ăsta e cel mai mare pas care s-a făcut în direcţia vînzării de publicitate pe bloguri. bookblog.ro, e drept, e un blog de nişă, ceea ce îi conferă şi avantajul în faţa celorlalţi. Totuşi, ideea generală e că se poate. Iar ăsta e cel mai important lucru.

Din cît am reuşit să îl trag de limbă pe Andrei, în înţelegerea cu Boom se stipulează că bannerele afişate să fie fără sunete, să nu fie overlayere ori expandable. Ceea ce, trebuie să recunoaştem, e o chestie, nu-i aşa?

LATER EDIT: Şi monden.info se va vinde prin Boom. Cel puţin asta reiese din comentariul de mai jos, semnat Pyuric. Rămîne să mai confirme şi Bobby :)).

Scris de

Alex Mihăileanu

Alex Mihăileanu - Jurnalist din 2003, trecut pe la Business Standard şi Hotnews.ro, editorialist VICE România. Artist vizual în devenire.

17 comentarii

  1. Urmeaza al doilea. Sau, ma rog, altul.

  2. i don’t get it. de unde dumnezeu plateste “o echipa de 15 oameni numai unul si unul”? sau or fi toti voluntari?

  3. Nu e singurul blog la Boom ;)) si cu aceleasi conditii ;))

  4. off-topic: You’ve been tagged! 🙂

  5. Pyuric: nice 😀
    Gramo: care tag? cu ce? 😛

  6. add: nu vindem castraveti la bookblog 🙂 deci se poate!

  7. de ce vinde cu ghilimele? si de ce sa nu se poata sau de unde ideea ca nu se poate sa vinzi advertising pe bloguri? e foarte simplu – blogurile nu sunt vandabile doar daca nu au trafic, atat si nimic mai mult. in rest functioneaza ca orice activ online pe care ori il vinzi direct ori il vinzi prin altii.

    asta, cel mult, e stire doar prin perpsectiva faptul ca in sfarsit intra si agentiile de brokeraj in randul lumii (inteleg ce e un blog si au invatat ca il pot marketa) 🙂

  8. dragos: pentru ca nu prea ma omor eu dupa cuvintul “vindut”. si da, ca stire, la asta ma refeream – ca intra, in sfirsit, in rindul lumii :))

  9. la Comanescu a fost alta treaba. Comanescu a vindut doar temporar, pe o singura campanie, sub forma unui experiement, dupa ce s-a ajuns la o intelegere prin intermediul hotnews.ro.
    bookblog.ro urmeaza va avea publicitate full-load, nu doar pe campanii. asta am uitat sa precizez.

  10. ah, acu vad ca trimiteti userii dupa carti la librarie… oricum.. tre sa fie un rulaj destul de mare sa “hraneasca” 15 oameni 😛

  11. Ce-mi place de departe cel mai mult la BookBlog.ro este ca devine un mic business. Nu este vorba doar de publicitate. Andrei a reusit sa faca din blogul asta, cu o idee in sine stupid de simpla, un business care ruleaza oameni si bani. Publicitatea este o bucata. Sunt relatii acolo, e vorba de o echipa, e vorba de un site care are niste obiective si un mic business sub forma unui canal media.

    Sper sa reusim la fel cu BasicMarketing.ro 🙂

  12. eh nu e chiar asa simplu. publicitatea e prin CPM iar la 1000 de vizitatori / zi ai poate eventual 3000 de afisari. potentialul consta in vanzarea de carti si oricare alte materiale “de cultura”, din punctul meu de vedere.

  13. Da. Monden.info va fi vandut prin boom. De fapt, astazi punem si codurile pe site. Vom vedea cum merge, discutam dupa o luna – doua 🙂

  14. Din cate stiu eu blogul lui COmanescu se vinde separat de Hotnews, la Arbo in portofoliu.
    Deci bookblog nu e primul.
    In alta ordine de idei, cred ca pe viitor blogurile specializate vor triumfa in fata celor generale/de opinie/tabloide, pentru ca vor putea raspunde mai bine la intrebarea advertiserului: cine e audienta ta pana la urma?
    Bobby: nu o sa iti dai seama intr-o luna doua – clientii de publicitate sunt inertiali. Risti sa topai din portofoliu in portofoliu. Intreab orice site care a schimbat vanzatorul, dureaza intre 1 si 6 luni pana revii la vanzarile de dinainte de schimbare (cu exceptii notabile desigur)