Campania electorală n-a fost productivă…

…da’ estimarea mea a fost bună. S-a împlinit un an şi-au mai trecut şi vreo zece zile de la articolul despre piaţa de advertising în blogosferă. Ziceam atunci că, dacă vom lua în considerare campania electorală, suma intrată în buzunarele bloggerilor, per total, va fi de aproximativ 100.000 de euro, în caz contrar se va limita undeva la peste 60.000 de euro.

Ei bine, ia uite ce zice Ionuţ Oprea pentru un articol din Business Magazin: în jur de 60.000-70.000 de euro. Deşi n-a fost o campanie electorală foarte productivă, nu m-aş mira, totuşi, ca la un calcul serios, să iasă chiar un pic peste 70.000. Totuşi, concluzia e simplă, deci pot să mă laud: am avut dreptate.

2 comentarii

  1. Am citit articolul respectiv. Blogosfera romaneasca atrage o suma infima de 70.000 de euro fata de piata publictatii din tara noastra. Este semn bugetul alocat acesteia ar putea fi mai mare.

  2. Ma rog, eu n-as fi comparat publicitatea pe bloguri cu toata publicitatea din tara noastra, pentru ca publicitatea pe internet a fost de doar 12,7 milioane de euro in 2007 si de doar 9,2 milioane in prima jumatate a lui 2008.

    In conditiile astea ne apropiem de un 1%:)