claudiu pasăre: cum începe politica să-şi facă reclamă pe net

Claudiu PasăreDe Claudiu Pasăre au auzit doar reşiţenii şi nici ăia toţi. Mai nou, însă, de el aud şi cei care se dau pe net. De ce? Pentru că alesul în funcţia de consilier local din partea Uniunii Populare Social Creştine (UPSC) şi-a făcut site. Şi de bine ce şi-a făcut site, îşi face si reclamă prin AdWords.

Eu înţeleg că pentru viitoarele alegeri va conta şi reclama făcută pe net, şi încă destul de mult – mai ales în rîndul tineretului -, dar parcă s-a început cam prea devreme cu campania. Pe de altă parte, sînt banii omului şi nu poţi să îi zici ce să facă cu ei.

Lăsînd băşcălia la o parte, reclama a fost prinsă pe BookBlog. Şi dacă tot a apărut pe un blog, poate că ar trebui să îi recomandăm lui Claudiu Pasăre să renunţe la chestia aia care nici măcar nu seamănă cu un site şi să îşi facă un blog. În fond, ar fi ieşit mai ieftin dacă ar fi dat banii unui designer să îi facă un template de WordPress, iar comunicarea cu alegătorii era deja la alt nivel. Poate că şi domnul ar fi înţeles că Forţa tinereţii – sloganul lui – nu se compară cu Forţa blogului :P.

Oricum, e de bine. Dacă un simplu consilier local – Claudiu Pasăre – dă banii pe AdWords, să vezi ce bani or să bage partidele în reclamă pe net cînd vor veni alegerile! Aşteaptă doar, că nu mai durează mult.

Dacă îţi place acest blog şi vrei să-l susţii, cumpără de la eMag folosind acest link.