Cel mai bănos contract de PR în România

Am văzut acum, de dimineaţă, vreo două miştocăreli pe facebook, cu citate scoase din diverse articole de pe câteva site-uri, şi mi-a revenit în minte o idee mai veche.

Cel mai bănos contract de PR în România, indiferent de ce agenţie îl va semna, va fi cel cu Biserica Ortodoxă Română. Au atât de multe crize de PR şi atât de dese, încât facturile vor curge fără număr.

BOR ar trebui să se delimiteze atât de des de toţi popii care scriu că bătaia e ruptă din rai şi că nevasta nu-i suficient de înţeleaptă şi nu-şi iubeşte destul bărbatul dacă îşi ia knock-out-uri des, încât agenţia respectivă ar ajunge, într-un singur an, pe primul loc în top cifră de afaceri şi profit.

Acum, gluma deoparte, BOR e o instituţie importantă în România, oricât am face noi miştouri şi oricât de atei sau agnostici am fi. Şi ar trebui să fie un reper moral, dar iată că cei mai vocali sunt, de fapt, tot popii ultraconservatori.

BOR chiar are nevoie de o agenţie de PR. Dar ca agenţia – oricare ar putea fi ea – să-şi facă treaba, ar trebui în primul rând ca Biserica să aibă suficientă deschidere în abordarea propriilor probleme în mod transparent. Mă-ntreb cât o să le ia până se vor prinde de asta.

Dacă îţi place acest blog şi vrei să-l susţii, cumpără de la eMag folosind acest link.