Cum rezolvă Luis Figo problemele românilor

Una dintre cele mai mişto campanii de social media din ultima jumătate de an este platforma de comunicare “We will fix it”, a grupului UniCredit, partener UEFA Champions League. Mecanismul e simplu şi eficient: suporterii care ţin neapărat să vadă meciul echipei favorite ar face aproape orice ca să fie pe stadion sau în faţa televizorului. Dacă simt că e imposibil apelează la Luis Figo, ambasador UniCredit, care rezolvă problema într-un mod elegant, astfel încît toată lumea să fie mulţumită. Un exemplu concret este cel din clipul de mai jos, cînd Figo i-a rezolvat problema unui neamţ care, de 14 februarie, nu ştia cum să-şi împace şi iubita, de Valentine’s Day şi, în acelaşi timp, să vadă meciul Bayer Leverkusen – FC Barcelona.

Aş fi trollat cu un titlu de genul “Cum îţi rezolvă Luis Figo nevasta”, dar nu e vorba de rezolvat doar problema prietenei sau soţiei. Şi o să aveţi, săptămîna viitoare, un exemplu românesc, absolut superb. Vă povestesc la momentul respectiv. Pînă atunci, dacă ai o problemă care te împiedică să vezi finala Champions League de anul ăsta, spune care e problema ta completînd formularul de pe site şi UniCredit Ţiriac Bank îţi poate rezolva problema (mă rog, cîtă vreme nu e o problemă de genul “n-am butelie”).

Cea mai simpatică poveste va fi cea premiată. Campania e mult prea faină, merită o înscriere.