Cum să pierzi clienţi. Azi, Cinema City

Să zicem că vrei să faci o rezervare la film, la Cinema City, în AFI Cotroceni. Şi să zicem că intri pe site, vezi orarul, vezi că poţi rezerva – ba chiar poţi cumpăra online! – bilete şi dai click. Şi ţi se deschide un pop-up. Şi dai click, după caz, pe “rezervă” sau pe “cumpără online.” Şi stai. Şi stai. Şi stai. Şi după jumătate de zi, pagina deschisă în pop-up e la fel: încarcă. Ce? Doar serverul ştie.

Acum, n-ar fi vreun capăt de ţară că nu reuşeşti o dată, de două, de trei ori, să faci o rezervare. Dar e o problemă în momentul în care sistemul nu a funcţionat niciodată. Nu la mine, cel puţin. Nu pe Firefox şi Chrome în Windows – cînd încă foloseam Windows, acum vreo doi ani -, nu pe Chrome ori Safari pe Mac. Deloc. Niciodată.

Şi mai trist e că, la numărul de telefon de pe site, cu 021 (deci, teoretic, de Romtelecom, dar probabil redirectat,) nu răspunde decît robotul: “Aţi sunat în reţeaua Cosmote. Persoana căutată nu este disponibilă momentan.” Prin urmare, un om normal nu va face altceva decît să sune la Multiplex. Sau Movieplex. Sau CinemaPro. La revedere, Cinema City!

3 comentarii

  1. Si noi am reusit. Cu Windows, cu Chrome. Ba chiar si de pe telefon. Cat despre telefoane, de acord, nu raspunde nici spiritul. La niciun cinema, in cazul meu.

  2. Eu iau bilete direct din telefon. Dc am reuşit eu cu Android înseamnă că la tine e o pb cu browserul, java., ceva

  3. Nu am reusit sa fac o rezervare online la Afi de cand s-a deschis. Dar dupa 2-3 incercari am renuntat demult. mai bine merg inca 5 minute pana la multiplex si am rezolvat problema, ba chiar si mai ieftin. deci clar BYE BYE Cinema city !!