D’ale publicităţii online: Realitatea-Caţavencu va avea reclame pe site-uri!

Ştiu că a dat toată lumea ştirea, da’ nu mă pot abţine să nu fac un comentariu pe tema asta. Pe mine mă amuză că toată lumea strigă în gura mare despre ce mare contract a semnat AdEvolution cu Realitatea-Caţavencu. Pfiu, ca să vezi! Era logic să se întîmple la un moment dat. Şi ca să fac micul comentariu şi un pic răutacios, era şi timpul ca pe site-urile din trustul lui Sorin Ovidiu Vîntu să apară şi reclame, altele decît cross-promo-urile din interiorul trustului.

Hai să ne uităm la site-uri. Cotidianul.ro, Standard.ro, Realitatea.net, IQAds.ro, moneyline.ro şi derivatele, n-au pic de reclamă serioasă. Nu produc nimic. În afară de Cotidianul, care a mai avut într-o perioadă şi altfel de reclame (AdSense-ul nu-l punem la socoteală), toate au aceleaşi bannere către publicaţiile din interior. Deci nimic. Prin urmare, ştirea ar fi că, într-un final, i-a venit şi lui Dragoş Stanca mintea la cap şi s-a pus pe văndut spaţiul pe care îl ţinea degeaba. Mult a mai durat, fraţilor!

Altele, de genul pupăturilor pe toţi obrajii (asta ca să nu fiu chiar răutăcios) între semnatarii contractului, pot fi citite în declaraţiile celor implicaţi.

1 comentariu

  1. Nimic dar absolut nimic din ce este serios, de calitate, nu are nevoie de reclama. Cel mult de prezentare. Personal evit orice cu reclama excesiva. Pot spune ca reclamele si ambalajele sunt marea inselatorie a acestui secol. Nici vorba ca activitatea este bine platita de aceia in domeniu roiesc puzderie de insi care fac tot soiul de clipuri, care mai decare mai imposibile, ce se vor a fi cu atat mai teribile cu cat nu intelegi nimic din ele.