(d)efectul chappi

Chappi - Ii flutura urechile de placere. LolA vazut careva ultima serie de outdoor-uri la Chappi? Alea cu un cutu-cutu urit (cel din poza de alaturi – n-am avut cu ce sa pozez reclama, asa ca am cautat chestia aia pe Google) care da din urechi. Mi se pare de-a dreptul imbecil un outdoor mecanizat cu un ciine care seamana mai degraba cu o vaca. Pe bune, cind am vazut prima oara reclama, am crezut ca e la Milka sau la ceva iaurt. Am zis: moama, ce misto, sa vezi ce fericit o sa fie Patric!

Cind m-am uitat mai bine, mi-a sarit in ochi Chappi. Si sloganul: Efectul Chappi – Ii flutura urechile de placere. Sau ceva pe acolo, oricum. Sincer, mi se pare ca suna ca naiba. In primul rind, efectul se poate transforma in defectul. Cred ca tocmai am demonstrat asta. In al doilea rind, suna total aiurea “ii flutura”. E ca si cum ai zice ca “i se fîlfîie”. Si ce ii flutura? Taman urechile.

Ma intreb daca nu au reusit sa gaseasca un ciine ceva mai fotogenic, o potaie care sa nu semene cu o vaca. Pe bune, tre’ sa vezi outdoor-ul ca sa iti dai seama cit de penibil poate fi. Ma rog, e penibila campania din principiu, din simplul motiv ca e gindita prost. Creativitatea… a cam lasat de dorit. Chiar cred ca se putea gasi un slogan mai misto pentru Romania. Se putea gindi altceva, nu fluturasi. Ciinele n-o sa zboare niciodata dind din urechi.

Despre campania in sine si, mai ales, despre imaginea ciinelui… well, asta nu e vina romanilor. Imaginea de mai sus e luata de pe un site polonez. Practic, campania doar a fost adaptata pentru Romania. Insa… cum ziceam: a fost adaptata prost. Eu inca nu concep cum e posibil sa ii flutura urechile de placere. Pe bune, mai am un pic si ma tavalesc pe jos de ris. E genul de reclama care pe mine ma lasa rece, care nu m-ar indemna niciodata sa cumpar. Mi se pare cel mult amuzanta, dar nu serioasa.

Cred ca o sa revin cu o insemnare si despre print-urile pe care le vezi pe la metrou. Nu de alta, dar mi se par prost gindite. Cel putin din punct de vedere al “paginarii”. Sigla e pusa unde nu trebuie, numele firmei e la mama naibii si alte maruntisuri din astea, care in loc sa faca reclama produsului sau serviciului oferit, fac reclama, sa zicem, partenerilor. Reclama platita de pomana, cum s-ar zice.

5 comentarii

  1. “E genul de reclama care pe mine ma lasa rece” – pai, tu oricum n-ai ciine, deci reclama asta nu ti se adreseaza, degeaba cirii :)). iar alora care au, potaia din reclama cu pricina li se pare irezistibila, iti garantez.
    si daca nu-ti garantez, tot aia. :)))))

  2. Parca era “Gustos de-i flutura urechile de placere”… si mie mi se pare stupid, nu ca ar semana cainele ala cu o vaca (nu inteleg cum ai ajuns tu la concluzia asta:)) ), ci doar ca e un caine urat… Prin comparatie, cainele care face o plimbare (:D) la Germanos e suuper scumpic:D…
    Mai este o reclama de gen, dar cainele care sare pana la nivelul vizorului de la usa cel putin arata a caine:))… si tot cu urechile in vant… iti dai seama cat de frustrat este un boxer (rasa de caine) cand vede reclama???=))

  3. Acum serios, nu seamana deloc cu o vaca. Pune-ti ochelari. Tu ai caine cumva?

  4. mie mi se pare tare dulce catelul… poate tocmai pt ca voua vi se pare urat…iar reclama outdoor e superba, am adorat-o de prima oara cand am vazut-o. Este adevarat ke oarecum infantila, dar asta e tot farmecul. Si lasati catelul in pace!!! k e dragutz!!!

  5. Este o reclama reusita si catelul e ok:))