Despre subiectiv.ro, politica editorială, comercială, alte detalii

Despre preluarea articolelor:

Articolele publicate pe subiectiv.ro nu pot fi preluate (integral; parţial, în limita a maximum 500 de semne) fără acordul explicit al autorilor blogului. Preluarea fără permisiune intră sub incidenţa legii drepturilor de autor. Proprietarul acestui blog îşi rezervă dreptul de a acţiona în instanţă orice abatere.

Apariţii în presă

  1. Cotidianul (06.09.2006)
  2. Suplimentul de Cultura (~14.09.2006 / site nou, link nefuncţional)
  3. PC Magazine (cam aceeaşi perioadă)
  4. 7Plus (18.11.2006)
  5. Evenimentul Zilei (25.10.2006)
  6. Gindul (29.11.2006)
  7. Adevărul (25.06.2007)
  8. Dilema Veche (28.10.2007)
  9. România Liberă (05.10.2007)
  10. Dilema Veche (15.12.2007)
  11. Cotidianul (05.05.2008)
  12. Business Standard (26.05.2008)
  13. IQads (12.03.2009)
  14. Evenimentul Zilei (13.03.2010)
  15. România Liberă (12.09.2011)
  16. Wall-Street.ro (13.01.2013)
  17. IQads (14.11.2012)

Politica editorială

Subiectiv.ro este un blog independent, afiliat hotnews.ro, deschis aproape oricărui tip de colaborare, atît pe partea editorială (persoane interesate să publice), cît şi comercială (sponsorizări, închiriere spaţiu publicitar, comunicare servicii/produse etc.). Este deţinut, menţinut şi actualizat constant de Alex Mihăileanu, alături de autori invitaţi, cel mai activ colaborator fiind Dumitru Bădiţa (jurnalist).

Subiectele tratate cel mai adesea pe acest blog se referă în primul rînd la media, presă scrisă, comunicare – cu accent pe comunicarea online, PR, marketing -, ştiri, evenimente din categoriile social şi politic. Nu în ultimul rînd, sînt publicate articole pe tiparul reportajelor, fără a avea însă pretenţia de a face jurnalism.

Pentru o mai bună înţelegere a conţinutului, există şase categorii importante. Media numără, probabil, cele mai multe articole publicate. Cuprinde texte legate mai ales de presă (scrisă, TV, radio, online etc.), marketing şi comunicare, dar şi ştiri şi comentarii pe marginea ştirilor. Tech include articole despre internet şi tehnologie, telecom, software şi hardware şi alte domenii similare. În Fragmente se regăsesc textele pe tipar reportaj, Of the day include recomandări (muzică, film etc.), în timp ce Random numără texte ce nu pot fi încadrate în celelalte categorii. În categoria Subiectiv sînt publicate, cel mai adesea, articole cu caracter de pamflet, dar şi articole de tip editorial/comentariu. Articolele cu caracter de pamflet sînt, de asemenea, marcate cu tag-ul “not-funny”. La final, se adaugă Apple.

Reguli de comentare

  • nu comenta doar ca sa te afli-n treaba, incearca sa arati ca ai ceva de spus.
  • incearca sa comentezi cit mai scurt si la obiect – daca eu scriu tone de text, nu inseamna ca un comentariu al tau poate fi dublu.
  • lasa o adresa de mail valabila si nu semna la misto comentariile, pentru ca or sa fie sterse.
  • nu injura aici daca ai de gind sa mai comentezi.
  • nu injura aici daca ai vazut ca nu ti-a fost aprobat comentariul; e pentru ca nu l-ai meritat.
  • nu veni cu afirmatii cretine daca nu ai argumente.
  • nu fi atit de prost incit sa injuri fara sa stii de ce.
  • nu fa reclama in comentarii, pentru ca nu o sa ai parte de ea.
  • nu cere link exchange pentru ca nu te ajut cu nimic.
  • nu incerca sa demonstrezi cit de destept esti pentru ca nu te ajuta cu nimic daca nu stii sa vorbesti.
  • incearca sa scrii corect gramatical.

Politică de comentarii

Subiectiv.ro este proprietate personală, iar democraţia este o chestiune relativă. Dreptul de a şterge orice comentariu fără nici o explicaţie, indiferent daca este pare jignitor, imbecil, fără sens, fără cap sau fără coadă, este rezervat. Regulile elementare sînt în dreapta.

De reţinut: Primul comentariu pe subiectiv.ro intră intotdeauna în moderare, deci va apărea mai tîrziu sau niciodată. Moderarea are drept rol evitarea publicării unor comentarii idioate acolo unde nu-şi găsesc locul.

Despre aspectul comercial

Subiectiv.ro este un blog cu spaţii comerciale bine definite. Pentru orice intenţie de închiriere a altor spaţii publicitare (728*90px, 300*250px, 150*150px), rog folosirea cu încredere a e-mailului. Un profil complex al publicului subiectiv.ro, realizat de Standout în 2009, este disponibil aici.

Pentru orice alte potenţiale cereri de articole comerciale, teste produse/servicii şi review-uri aferente, pot fi contactat prin e-mail la adresa alex at mhl.nu.

Despre Alex Mihăileanu

Născut în 1984, în presă de la 19 ani, fost angajat al Obiectiv de Vaslui, RadioLynx.ro, Ziua şi Business Standard, din 2007 pînă în prezent – colaborator Hotnews.ro. Căsătorit, fără copii, în Bucureşti din 2005. Căpos, entuziast, motivat. În prezent, cu afinităţi către marketing, cu activităţi de copywriting, design, dezvoltare strategii de comunicare, strategii editoriale etc. Marketing and communication associate Etarget România timp de doi ani, din ianuarie 2009 pînă în decembrie 2010.

Mai multe detalii pe LinkedIn. Live pe Twitter şi pe Facebook.