Subiectiv.ro este un blog independent, afiliat Hotnews.ro. Tratează teme sociale, politică, tehnologie, media şi, ocazional, artă.

Blogul este deţinut şi scris de Alex Mihăileanu, jurnalist din 2003, convertit în editorialist VICE şi artist vizual. Ocazional, alți autori invitaţi au publicat pe subiectiv.ro.

Despre Alex Mihăileanu

Alex Mihăileanu a absolvit în 2017 departamentul Foto-Video din cadrul Facultăţii de Arte Plastice a Universităţii Naţionale de Arte din Bucureşti. În trecut, a studiat în cadrul Facultăţii de Filozofie a Universităţii Al. I. Cuza din Iaşi, în perioada 2003-2006.

De-a lungul anilor, a fost angajat sau a colaborat cu entităţi media precum:

  • RadioLynx.ro (editor)
  • Ziua (editor foto)
  • Business Standard (editor)
  • Ringier (consultant UI/UX pentru relansarea Capital.ro)
  • Hotnews.ro (senior editor StartupCafe.ro)
  • VICE România (editor-at-large, columnist).

Printre altele, pasionat de design şi de comunicare, a colaborat cu:

  • Etarget, în calitate de Marketing & Communication Associate (timp de doi ani)
  • McCann Bucharest – copywriter (un an şi jumătate – pe conturi precum Canon, F64, HTC, Toshiba, Symantec etc.)
  • punctual, pe post de consultant în comunicare, cu mai multe companii, agenţii de comunicare şi organizaţii.

În prezent, dă cu var pe șantier, în Anglia lucrează.ca UX Designer și front-end developer (JavaScript, React etc.) pentru o companie de managed services din Anglia (la nord de Londra).

Despre Subiectiv.ro

Subiectiv.ro este unul dintre cele mai longevive bloguri din România. A apărut la data de 13 noiembrie 2003 pe platforma Weblog.ro (prima platformă românească de blogging, închisă în ianuarie 2014) şi migrat pe domeniul subiectiv.ro la începutul anului 2006.

În ceea ce priveşte aspectul editorial, pe blog sunt tratate, în general, domenii de interes larg, preponderent pe teme politice, economice şi sociale, dar şi subiecte de interes pentru autor, de la tehnologie (inclusiv ştiri sau analize legate de compania Apple) la media şi comunicare (presă şi jurnalism, PR şi marketing etc.) şi fotografie sau, mai rar, artă.

Colaborări cu branduri

De-a lungul anilor, pe blogul Subiectiv.ro au fost derulate inclusiv campanii comerciale de promovare a unor produse sau servicii, punctuale sau pe termen lung (trei-şase-nouă luni) cu companii din domenii variate.

Mai jos, câteva dintre brandurile care au fost promovate pe subiectiv.ro.

Audiență:

  • media de cititori per articol: 1.500-2.000
  • followership facebook: 7.200 persoane

Fee-uri (nenegociabile):

  • postare facebook (preluată pe blog după două zile): £1.000 + TVA
  • postare blog: £500 + TVA

20% discount pentru campanii care implică mai mult de trei postări/articole.

Pentru orice idee de colaborare, adresa de contact este alex@mhl.nu.