Doreşte cineva o ceafă de porc marca FarmVille?

E pe bune, deşi pare greu de crezut. Băieţii de la Zynga, compania dezvoltatoare a celebrului joc de pe Facebook, a trecut la comerţ cu alimente. Şi se folosesc de brandul dezvoltat pe online – culmea, pentru un joc – pentru a vinde. Or, ca exerciţiu de marketing, mi se pare fantastică ideea.

Pe scurt, Zynga derulează o campanie promoţională împreună cu lanţul de magazine 7-Eleven din Statele Unite, prin care o serie de alimente ale lanţului de supermarketuri sînt branduite cu FarmVille. Principiul e relativ simplu: cumperi o îngheţată, copiezi codul de pe ambalaj, îl introduci în joc şi primeşti… o vacă. Mai multe detalii, aici.

2 comentarii

  1. O metoda de cross-promotion propusa, alaturi de un site similar, de o agentie minora in august, anul trecut (no Farmville then). Raspunsul clientului : N-o sa prinda. Romania, gotta love it !

  2. Daca ma intrebi pe mine, ideea e pur si simplu geniala, o sa prinda foarte bine si in curand va exista marca de produse FarmVille in mai multe supermarcheturi. Si o sa mearga pentru simplul fapt ca au milioane de useri, care de vreme ce inca joaca frenetic jocul, sunt brand-lovers. Orice alt competitor nou trebuie sa investeasca extrem de mult ca sa aiba parte de promovarea naturala FarmVille