Vine Electric Castle: v-aţi pregătit cizmele de cauciuc?

Au început să curgă reclamele pentru Electric Castle 2017 şi, evident, am început să râd în barbă. Iar or să se plângă X şi Y că au nimerit în noroi la Bonţida, iar nu se mai găsesc pelerine de ploaie etc.

Şi cum tradiţia spune că, la fiecare ediţie de Electric Castle, o să plouă, m-am uitat pe prognoza pentru următoarele zece zile şi, ce să vezi?, tradiţia merge mai departe: da, va ploua (prognoza e pentru Cluj, adică acelaşi lucru).

În altă ordine de idei, eMag are cizme de cauciuc pe stoc. Şi pelerine de ploaie. Şi colorate, şi d-alea de şantierişti, în funcţie de preferinţe.

PS: Între noi fie vorba, cred că dincolo de miştouri, organizatorii sau echipa de PR a celor de la Electric Castle chiar ar putea să creeze ceva fain pornind de la vremea care, la fiecare ediţie, arată fix la fel. Ar ieşi o campanie de comunicare foarte interesantă.
UPDATE: Aparent, există o campanie, Rain or Shine.

(Foto: Electric Castle)

Dacă îţi place acest blog şi vrei să-l susţii, cumpără de la eMag folosind acest link.

6 comentarii

  1. Alex, profit share links da, dar sursa foto pauza?!?! Not cool! Sursa foto: Electric Castle

    Si ceva misto se numeste , e o campanie lansata cum cateva saptamani. DA, e o campanie interesanta si cu impact direct asupra comunitatii, si nu are niciun profitshare link atasat.
    https://rainorshine.ro

    Vremea din Cluj nu e aceeasi cu vremea din Bontida, dovada sunt ploile din anii trecuti.

  2. @Adi: ţi-am răspuns şi pe facebook, imaginea e material promoţional public, bănui că se subînţelege că e luată de pa pagina lor. Altfel, campania aia e o idee mişto, dar execuţia e proastă. Nu pricep însă cu ce te deranjează pe tine un link via profitshare. M-ai întrebat cumva dacă am donat vreun leu cauzei şi ţi-am spus că nu mă interesează? Ai impresia că o să fac eu mai mulţi bani decît or să strîngă ei de pe urma campaniei? Sau nu mai ştim să distingem o glumă cînd o vedem?

  3. Nu vreau sa intru in polemica, si asta e pozitia mea personala, mi-ar fi placut sa vad o mentiune asupra unei campanii cu un scop caritabil, si chiar s-o blamezi ca nu e executata corect, e parerea ta, dar sa nu o vad inclusa in articol deloc si sa zici ca nu s-a facut nimic, am simtit nevoia sa zic ceva. De profit share ti-am zis doar ca mi s-a parut mai dificil sa cauti linkurile, sa le pui etc… in comparatie cu 2 sec. in care puneai o sursa foto. Faptul ca nu se mentioneaza sursa fotografiei nicaieri se subintelege ca e facuta de tine. Daca nu scrie cine a apasat pe buton, asta nu inseamna automat ca nu se mai pune sursa.

  4. @Adi: pînă mai devreme, nu ştiam de campania aia. Am făcut un update.

  5. Am inteles, thanks!

  6. Nu e cam devreme pentru prognoze meteo? 🙂