fa un vodafone fericit!

Am vazut mai devreme, la Cristi Roman, ceva legat de campania Vodafone “Fa un copil fericit!”. Campanie de care n-am auzit nimic pina la el. Dupa care am mai vazut pe vreo doua bloguri aceeasi informatie, preluata tot de la Cristi. In ce consta? E bine, reproduc ce scrie pe site-ul Vodafone:

Trimite un SMS gratuit la 244 pâna la 25 decembrie şi Vodafone va dona copiilor dezavantajaţi câte un dolar pentru fiecare mesaj.
SMS-uri valabile în reţeaua Vodafone. Fiecare client Vodafone poate participa la campanie cu un singur mesaj.

Atit. Nimic mai mult. Nici un detaliu, nici o vorbulita in plus, nimic. Trei fraze mari si late. S-a facut vreun strop de reclama? Nimic. Eu, unul, n-am vazut. Prin urmare, nu stiu ce sa cred. La urma urmei, la munca e tot timpul cel putin un televizor deschis. N-am auzit o vorba, n-am zarit nici o reclama. Pe net nici atit. S-atunci ce rost are o campanie nepromovata?

Stau si ma intreb care-i faza. Le trimit un SMS, ei pun un dolar deoparte. Daca ar primi trei milioane de SMS-uri de la cei aproximativ sapte milioane de utilizatori, ar trebui sa scoata cam multi bani, nu-i asa? De ce nu au facut promovare? Pentru ca ar da prea multi bani? Sa fim seriosi, ar insemna reclama pina la urma. Si totusi, nu au promovat nimic. Eu nu ii inteleg. Pe bune, nu inteleg care e scopul. Citi oameni intra pe site-ul Vodafone? Si citi vad cele trei rinduri pe o pagina cu noutati si promotii, in care pentru majoritatea e mai interesant sa se uite la cit tre’ sa dea pe luna la abonament?

Si revin obsesiv la intrebarea de mai sus: CARE E SCOPUL UNEI CAMPANII DE CARE NU A AUZIT NIMENI? Sa arate ca romanilor nu le pasa? Sau ce? Chiar nu pricep. Si da, pentru ca SMS-ul ala e gratuit si pentru ca ei nu au scos o vorbulita despre asa-zisa campanie, am trimis si eu. Astept, la rindul meu, sa vad comunicatul de presa cu rezultatele. Citi bani vor dona?

Pe de alta parte, tind sa ma insel. Vodafone a promovat campania. Cu un comunicat de presa. Atit am remarcat si nimic mai mult. Deh… A vazut careva vreun articol prin presa? Eu nu.

5 comentarii

  1. Eu sincer am auzit multe despre campanie, pe TV mai ales. Dar au fost si articole in presa.

  2. Si eu am auzit mult pe radio/tv la stiri mai ales. Probabil ca bugetul a mers pe PR si nu pe campanii traditionale.

  3. si eu am vazut la tv!

  4. Şi eu tot la TV am văzut…

  5. de ce s-ar risca o companie gen vdf sa faca najparlii, cand o faza d-asta i-ar costa pe aprte de pr cat sms-urile pe o mie de ani.

    eu am vazut la tv. e pe o adaptare din spotul pentru abonamente, parca.

    ma rog…si le-am facut si emailingurile la campania asta :)

    e o fundatie cu batrani si copii, preluata de la connex. iar campania se duce si pe plan intern, in companie.