FashionDays.ro s-au întors la spam

În ultimele două săptămâni, să tot fi atras atenția pe Facebook, de vreo două ori, că FashionDays.ro fac un spam penibil. Ba am dat și-un mail către agenția de PR, omului de la care am primit ultimele comunicate de presă, și pauză, nici măcar n-am primit un răspuns.

Ceea ce mă întristează, cu atât mai mult cu cât, în ultimii șase ani, se lăsaseră de prostii. Ca o precizare, înainte de a fi cumpărați de eMag, FashionDays.ro au avut o problemă serioasă cu spam-ul. Pur și simplu, te abonau automat, nu te puteai dezabona, balamuc. Au rezolvat-o într-un final, dar iată că, șase ani mai târziu, geniul marketingului online s-a întors în companie.

Și când spun că e un spam jenant, mă refer la chestia de mai sus. N-am mai comandat de la ei de vreo trei ani, dar, aparent, am ceva în coșul de cumpărături.

M-am logat pe cele două conturi pe care le am pe site-ul lor, măcar să nu mi se spună în față că sunt imbecil, și n-aveam nici un produs în coș. Dar inteligenții care se ocupă de email marketing continuă cu mizeriile astea.

Sper, sincer, ca acest text să ajungă la cine e responsabil de marketingul FD și să-l dea afară pe imbecilul care induce lumea în eroare cu rahaturi d-astea. Asta până nu s-or trezi cu niște amenzi serioase via ANPC, pentru reclamă mincinoasă sau mai știu ce trăznăi. Bonus, vine GDPR-ul acuși, să vezi atunci distracție.

UPDATE: A venit și răspunsul de la FD. “Ne pare rău pentru neplăcerile pe care le-ai întâmpinat din cauza mail-urilor primite în mod eronat. Vinovată a fost o problemă tehnică pe care am remediat-o încă de săptămâna trecută și care nu va mai cauza astfel de situații în viitor. Eroarea a fost sesizată de la început însă identificarea punctuală a acesteia a fost puțin mai dificilă, întrucât a afectat un procent mic de utilizatori, printre care ai fost și tu. Sperăm ca această întâmplare să nu influențeze în mod negativ percepția ta despre Fashion Days și rămânem mereu deschiși la dialog.”

Dacă îţi place acest blog şi vrei să-l susţii, cumpără de la eMag folosind acest link.

1 comentariu

  1. Păi ce să faci când vânzările sunt în cap?