FashionDays.ro evoluează. E bine, adică

FashionDaysCea mai mare problemă a magazinului online fashiondays.ro a fost, în ultimii ani, livrarea. Mi-am blestemat zilele aşteptînd colete şi, de cele mai multe ori, veneau fix cînd stăteam mai prost cu banii. Am păţit-o să nu mai ajungă deloc. Am şi scris despre asta. Ah, plus site-ul, care pica exact cînd plasai comanda. Am trecut peste aşa cum procedez în majoritatea cazurilor: nu mai intru pe site şi nu mai cumpăr niciodată de acolo. Punct.

Pe la jumătatea lui iulie, am primit o invitaţie la o discuţie formală despre magazinul online. Oamenii care se ocupă de comunicare au explicat o serie de lucruri, de la creşterea numărului de angajaţi, inclusiv în call-center, pînă la diverse schimbări organizatorice, chiar la nivel de coordonatori. Cert e că scopul principal a fost să îmbunătăţească trei aspecte: site-ul, stocul şi livrarea. Am făcut act de prezenţă, am ascultat, am întrebat una, alta, şi am continuat să ignor.

Prin noiembrie însă, nu mai ştiu în ce context, mi-am adus aminte de fashiondays.ro. Cred că treceam printr-o pasă bună, că altfel nu-mi explic de ce-am plasat două comenzi, una după alta. Aşa, de test. Să văd dacă s-a îmbunătăţit sau nu serviciul. Ideea e că toate investiţiile despre care se vorbea în vară şi-au făcut simţită prezenţa. De la plasarea comenzii şi pînă la livrare a durat mai puţin de două săptămîni. Mai exact, în jur de trei sau patru zile de la încheierea campaniei.

Recunosc, nu m-am aşteptat la asta. Dimpotrivă, aveam impresia că, odată făcută comanda pe 25 noiembrie, o să primesc coletul undeva înainte de Crăciun sau chiar după. M-am înşelat. Partea şi mai bună e că şi a doua comandă a venit la fel de repede. Apoi a treia şi, la scurt timp, şi a patra.

Poate că, de fapt, n-ar trebui să mă mir. În acţionariatul FashionDays.ro a intrat fondul de investiţii Napsters, or atunci cînd ai acţionari străini ce îşi propun să facă bani, se lucrează serios şi la partea de relaţii cu clienţii. De aici şi schimbările de care vorbeam mai sus, de la servere şi pînă la oameni. În fond, site-ul se bazează pe o idee simplă: “oamenii sînt dispuşi să dea banii pe calitate.” N-ai putea să vinzi calitate dacă serviciile tale nu sînt calitative.

Evoluţia din ultimul an a magazinului online e, dacă vreţi, dovada că fiecare şut e un pas înainte. În cazul lor, paşi destul de mari: FashionDays.ro s-au extins, între timp, şi în Polonia. Mai activează în Cehia, Bulgaria, Ungaria, Slovacia şi Slovenia. Pe lîngă tradiţionalele reduceri de pînă la 70%, din noiembrie, au în portofoliu şi branduri exclusive: Isato, Eleven Paris şi House of Dereon. Aş spune că evoluţia este spectaculoasă pentru un singur an.

10 comentarii

  1. Eu am plasat o comanda la inceputul lui noiembrie si nu a venit pana acum iar data de livrare se modifica in fiecare saptamana. Poate depinde de campania din care se face comanda…

  2. oamenii ăia de la comunicare ce’au explicat lucruri în iulie au explicat cumva și de ce nu pot vedea ce vinde magazinul lor decât dacă’mi fac un cont?
    sunt tare curios să le înțeleg logica.

  3. Faza cu contul este absolut imbecila. Poate nu-mi place nimic de acolo, chiar nu am chef sa fac cont doar sa vad una-alta. In rest .. de salutat schimbarea

    PS: renunta la custom font in afara heading-urilor, ca ne omori cu zile. Se vede ATAT DE PROST la rezolutia normala, ca te apuca nervii :)

  4. Acu’ se vede bine si la mine. Sunt pe firefox si contul ala sexy se vedea ca in photoshop, cand nu-i chiar ‘crisp’. Si era mic al naibii.

    Looks OK now :)

  5. fashiondays.ro este o firma care nu merita sa ne pierdem timpul cu ea, oricum mare parte din produsele pe care le vad ei sunt loturi care nu s-au vandut.
    Livrarea lasa foarte mult de dorit, dupa ce ca astepti ca boul, in final iti zic ca n-ai fost acasa sa primesti coletul sau eu stiu ce tampenie.
    Feritiva de sit-ul asta chiar nu merita sa va pierdeti timpul.