Faceţi linişte, Firea a descoperit liniile de tramvai!

La un an şi ceva de când tot salvează traficul bucureştean, Gabriela Firea a descoperit apa caldă o modalitate de a-i ajuta pe unii localnici să se mişte mai repede prin oraş. Iată două ştiri de azi:

  • linia 21, care pleacă din fundu’ Colentinei şi se opreşte la Unirii, va beneficia de garduri pe modelul tramvaiului 41. Adică, în sfârşit, vei ajunge mai repede la Obor cu transportul în comun decât aşteptând a doua Înviere în trafic
  • autobuzele vor putea circula pe liniile de tramvai, acolo unde infrastructura permite. Mă mir că i-a picat cuiva fisa, într-un final, că ai două benzi nefolosite

Iar acum, două observaţii:

  • ideea cu gardurile e pe jumate proastă dacă nu pui borduri de jumate de metru înălţime. Dacă te uiţi la Obor, nişte băieţi isteţi au furat deja nişte porţiuni, că deh, aveau nevoie să-ntoarcă pe undeva şi până-n giratoriu era mult de mers. Varianta decentă era să spargi asfaltul dintre şine şi să pui pământ, că pe-acolo nu riscă nici un şofer să-şi rupă maşina, dar nu se pupă cu a doua propunere, care are şi ea probleme, anume că…
  • linia lui 46, de la Iancului spre Pantelimon, trebuia să fie comună cu cea pentru autobuzele 335 şi 655, inclusiv refugiile de tramvai trebuiau să servească drept staţii, dar ghici ce? Au pus bordurile prea late sau, în fine, o tâmpenie dintr-astea, şi nu-ncap două autobuze, unul lângă altul, sau un tramvai şi-un autobuz, între refugii

Vorba aia, România, eternă şi fascinantă. Cu fascinantu’ sunt OK, eternitatea mă sperie.

Dacă îţi place acest blog şi vrei să-l susţii, cumpără de la eMag folosind acest link.

1 comentariu

  1. Si tramvaiele pe linia lui 46 circula la 46 de minute asa cum scrie pe programul RATB. Degeaba ai linii noi, pui garduri daca sunt doar doua tramvaie pe toata linia.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.