Fondul de supraviețuire a presei (audio)

Coca-Cola taie bugetul de marketing. Va porni un trend. Între timp, nimeni, dar nimeni, nici publisheri, nici BRAT, nici agenții de media și PR, nu fac nimic.

Sunt aceiași oameni care au mai trecut printr-o criză, care s-au văzut cu veniturile și profiturile tăiate, au deja experiența unui meltdown al industriei, și… nu fac nimic. Dar absolut nimic.

PS: Ăsta e un episod mai lung, are opt minute, dar încerc să le țin scurte. Disponibil pe Spotify și pe Anchor.fm. Dați cu follow.

7 comentarii

  1. Doamne ai o voce asa de diferita de cum ma asteptam.

  2. presa este integrată în strategia de CSR. e plin de oameni care trag de bugetul de media al proiectelor de CSR.

    • Da, da’ pe persoană fizică :B
      Eu ziceam cumva în sensul că, dacă tot gem companiile de laude la adresa presei, că e vitală pentru societate, că bla bla, și acum taie publicitatea… să fie responsabili social pe bune, nu cu trei copaci plantați anual și cinci comunicate despre asta după.

  3. Și totuși, câte site-uri a inchis statul pentru fake news?
    2?