Toate frustrările din social media…

Deşi bifasem, deja, trei ediţii de Biz SMS Camp, abia săptămâna trecută am conştientizat un lucru care mi se pare important apropo de zona asta de social media şi comunicare şi relaţiile dintre bloggeri-agenţii-branduri.

La fiecare ediţie, există o sesiune de tip dezbatere în care se pun în discuţie problemele de comunicare, de la ce vrea clientul (inclusiv ce tip de rezultate) la ce-şi doreşte omul cu blog (inclusiv termene de plată mai scurte) şi, pentru un neiniţiat, discuţia poate părea uşor agresivă.

Or, ce mi se pare mie interesant la dezbaterile de acest tip e că Biz SMS Camp oferă tuturor, de două ori pe an, ocazia de a-şi spune frustrările cu subiect şi predicat, fără ocolişuri şi într-un mediu în care deja toată lumea e prietenă cu toată lumea.

Am mai scris la un moment dat că e o ocazie perfectă pentru networking şi ăsta e adevărul. După trei zile la Pârâul Rece, e mult mai simplu să spui ce te doare şi să încerci să tragi concluzii şi să găseşti soluţii decât într-un context tipic bucureştean, în care te întâlneşti relativ din an în paşte cu oamenii din agenţii şi probabil că niciodată cu oamenii din companii.

E de dorit să ai un astfel de cadru pentru discuţii, astfel încât, atunci când spui ce te doare, să nu dea nimeni cu parul, aşa cum se interpretează, de multe ori, atunci când nu cunoşti personal oamenii. Şi cred că e util mai ales pentru agenţii şi pentru companii.

Altfel, o să mai revin, în funcţie de cât timp am la dispoziţie, zilele astea, cu vreo două idei cu care am rămas de la Biz SMS Camp. Una dintre ele este despre valoarea muncii, ca o completare la ce-a scris Vali aici, a doua este despre un tip fantastic pe care l-am cunoscut la ediţia asta, Robert Cadar.

Dacă îţi place acest blog şi vrei să-l susţii, cumpără de la eMag folosind acest link.