Jurat român la Cannes Lions

În caz că aţi ratat ştirea, România va avea, pentru al treilea an consecutiv, un jurat la Cannes Lions. După Eliza Rogalski în 2009 şi Gabriela Lungu în 2010, vine şi al treilea, în 2011. Sînt sigur că e vorba de un jurat la secţiunea PR (şi cred că ştiu şi de cine e vorba), secţiune pentru care s-a făcut lobby mai ales din România. Deci, devine, probabil, un soi de tradiţie ca, anual, cineva din PR-ul românesc să jurizeze lucrările de relaţii publice.

În altă ordine de idei, anul ăsta, sînt 12 categorii în competiţie (am impresia că la fel a fost şi anul trecut, doar că atunci nu prea m-a interesat). La cîte minimum cinci juraţi per categorie (deşi cred că-s vreo zece), cu un pic de lobby suplimentar, am fi putut avea, cred, mai mult de unu din 60. Poate în anii următori.

De reţinut, pentru cine are bani să se ducă anul ăsta, printre speakerii de la seminarii se numără creatorii Angry Birds, Ariana Huffington, Tim Armstrong – şeful AOL, Paul Bulcke – CEO Nestle şi încă vreo cîţiva “grei” ai industriei. Pentru cine are mai mulţi bani, să mă sponsorizeze şi pe mine cu transportul şi cazarea, că de “bilet” mă descurc şi singur :P.

Dacă îţi place acest blog şi vrei să-l susţii, cumpără de la eMag folosind acest link.

1 comentariu

  1. Salut,
    Multumesc frumos pentru mingea ridicata la fileu:-) si felicitari pentru informatiile de culise, m-ai luat prin surprindere:-)
    …cat despre lobby pentru mai mult de un jurat, facem cu draga inima, doar s-avem si “material” din partea “clientului”:-). Daca agentiile romanesti vor castiga la restul disciplinelor trofee din plin, promitem sa-i propulsam pe castigatori in liga juratilor, respectand astfel regula oficialilor.
    Pina atunci mi-e greu sa cred ca reusim sa impunem prea curand vreo noua categorie:-). Pentru cei care nu stiu detalii de culise, e bine sa stiti ce demers de strategie, intins pe cativa ani, a trebuit sa generam ca azi sa avem “macar 1 intre 60” si sa schimbam o destul de trista istorie – cea in care Romania n-a avut nici un jurat vreme de 54 de ani la festival.
    Pentru acest putin lucru – acela de a ne vedea reprezentati in panelul evaluatorilor la PR – a fost un intreg travaliu sa militam pentru introducerea sectiunii, vreme de cativa ani, pina la aparitia ei oficiala in 2009. Cum sectiunea fiind noua, regula calificarii in juriu pe baza premiilor precedente, castigate la Cannes nu se aplica, am putut propulsa jucatori romani in virtutea distinctiilor primite la alte competitii gen IPRA, SABRE sau European Excellence Award.
    Altminteri, regulile de calificare in oricare dintre jurii sunt simple: castigati un numar consistent de Lei. Apoi intrati in competitie la nivel mondial cu alti jucatori din restul lumii, care au birourile pline de premii. Se califica 10, 12, 15 cetateni, din toata lumea, care au rezultate formidabile.
    Nu putem decat spera ca agentiile romanesti ne vor livra munitia necesara pentru a lupta in numele lor:-). Pentru asa o cauza, mobilizam toata energia:-). Rezultatele ultimilor ani, in care am facut lobby pentru ca romanii remarcabili sa fie propulsati in numar consistent la Dubai Lynx si Eurobest (intai in premiera, apoi an dupa an) confirma ca nu vorbim gogoshi:-)