Lista brandurilor care finanţează mizeria de la Wowbiz

La Wowbiz, în mirobolanta “telenovelă de şatră”, cum  numit-o Petrişor Obae, în care se repetă episodul “ceara din urechi”, acum cu o personalitate de vază din Strehaia, e plin de reclamă. Şi s-a făcut o listă.

Pentru combaterea tulburărilor digestive sau a grețurilor au fost prezente în calup patru mărci: Colebil, Espumisan, MezymForte și Linex. Pentru cei mai agitați a fost Nervocalmin. Pentru durerile de cap și de tot felul și-au făcut reclamă Nurofen, No Spa și clasicul Antinevralgic. Iar pentru cei slabi de inimă a fost în pauzele publicitare și Aspenter. Într-o perioadă în care încărcarea stațiilor cu reclame este maximă, și ediția WowBiz de aseară a numărat zeci de spoturi. Pe lângă mărcile de medicamente în lista clienților se regăsesc și branduri din rândul marilor advertiseri, precum Coca Cola, McDonald’s, Orbit, Engie, NN Asigurări de viață, Western Union, Duracell și Orange.

Aşa se întâmplă când clientul nu ştie unde îi rulează reclamele, ajunge să se asocieze cu tot soiul de mizerii. Însă episodul ăsta e un mizilic faţă de ce mizerii s-au debitat în primele zile de după incendiul din Colectiv. Toţi “specialiştii” în conspiraţii erau acolo, călcând peste cadavre. Groaznic. Şi altă soluţie de a scăpa de mizerie nu e decât asta: companiile să ceară excluderea reclamelor din anumite emisiuni până îi calmează şi se revine la o oarecare idee de decenţă.

2 comentarii

  1. Asta e o minciuna uriasa. Cum adica companiile nu stiu unde sunt rulate reclamele. Din cei 1000 de angajati CocaCola nu e nici unul care sa-i spuna sefului ca a vazut asta la TV ?

  2. Crezi ca se complica cineva? Ca sa fie ascultat trebuie sa vina cu o dovada, cred, nu poti sa te duci sa zici “seful sefutul meu nu mi-a placut reclama pentru ca nu e etic sa o rulezi bazandu-ne pe tragedia din Colectiv”, cred ca trebuie sa vii cu o dovada, ora exacta, etc.

    Cu ce folos? Ce au de castigat?