Marketing: Ia-ţi Toyota de EVZ!

E a doua oară cînd mă apuc să scriu despre asta, după ce a crăpat Firefox-ul din cauză de Acrobat Reader care încerca să deschidă PDF-ul cu prima pagină din Evenimentul Zilei. Asta e, se mai întîmplă, mai ales la cît de prost e făcut evz.ro. O să scriu mai puţin.
evz-toyota.jpg

În altă ordine de idei, e un subiect despre care s-a tot scris, s-a tot vorbit, ce-o mai vrea şi Mihăileanu? Ei bine, eu vreau să mă leg de cei care au comparat campania EVZ cu cea de acum cîţiva ani, cu nu ştiu cîte Logan-uri date de Jurnalul Naţional. Mi se pare o comparaţie stupidă să spui că e “patent Jurnalul”. E ca şi cum ai compara toate inserturile din toate ziarele cu prima campanie de gen lansată de Cotidianul. Nene, e mişcare de marketing, da? Creşte vînzările, da? Bun! Ce mai contează cui aparţine ideea? A înscris-o careva la OSIM?

Altfel, avînd în vedere investiţia Ringier, adică în jur de 300.000 de euro (în contextul în care o Toyota Yaris costă minimum 10.500 de euro cu tot cu TVA şi sînt 32 de maşini), sînt curios cum vor arăta graficele de creştere a vînzărilor, respectiv care va fi trendul de după încheierea campaniei.

5 comentarii

  1. Comentariile vizau fix demonizarea de acum cativa ani de catre Ringier a campaniei Jurnalului; si, hai, treaca de la mine, preluarea de la JN, prin copy/paste, a unui regulament de concurs pe care-l acuzau ca fiind imoral sau mincinos…

  2. Banu sa iasa, comentariile sunt de prisos

  3. si ca sa fie intr’adevar un buget de 300.000 ar trebui ca toate masinile sa fie castigate.. ceea ce ramane de vazut!

  4. Costurile nu sunt asa mari. O pagina 1/1 cu ad Toyota nu e chiar asa scump de tiparit.

  5. QED. cate saptamani au trecut? cate masini s’au dat? ..:D