Buda lui Nick Rădoi

Dacă nu ştiaţi cu ce se mai face audienţă în ziua de azi, vă zic eu: cu buda lui Nick Rădoi, un român stabilit în Statele Unite, aparent milionar în dolari, cu vile şi maşini de fiţe, abonat la dom’şoarele din showbiz-ul românesc, doritoare de plimbări prin California şi Nevada.

virgin

Întîmplarea face că, aseară, am nimerit pe Antena 1, la mirobolantul show de succes păstorit, dintr-o lume paralelă, de Dan Capatos. În studio, Vica Blochina, madama care i-a turnat un plod lui Piţurcă, blondă de peste Prut abia vorbitoare de limba română, dar vedetă pînă-n măduva oaselor, Mara Bănică, istoric consacrat al fiţelor de Dorobanţi (nu glumesc; dac-o ascultaţi un pic, vă spune toată istoria mondenă a Bucureştilor) şi amărîta de reporteriţă care a fost în State.

Context: Laurenţiu Reghecampf şi Ana Maria Prodan au un reality-show pe o televiziune de mîna a paişpea din trustul Intact. Au fost în State să mai filmeze un episod, în care au vrut o petrecere la piscină cu vedete româneşti, şi s-au gîndit să-l facă la Nick Rădoi acasă. Au mai luat cu ei încă vreo 20 de fiţe mondene, cu Cătălin Botezatu în frunte şi cu Vica Blochina în coadă.

Maxima problemă: gazda, adică Nick Rădoi, nu le-a permis invitaţilor să intre încălţaţi în dormitorul lui (repet, al lui, ăla în care doarme el) şi le-a recomandat tuturor să folosească WC-urile de lîngă piscină, vreo trei la număr şi nicidecum nişte bude ecologice. Mai pe româneşte, două chestii de bun-simţ. Dormitorul omului e dormitorul omului; eşti la el acasă, respectă-i casa. Ai WC afară, foloseşte-l, că nu-ţi pică rangul dacă nu te pişi în WC-ul din dormitorul gazdei.

Eh, imaginaţi-vă dezbateri peste dezbateri şi nemulţumiri peste nemulţumiri despre cum, dragă Doamne!, Vica Blochina, această nemaipomenită fiinţă sfîntă, curată la suflet şi virgină ca Maica Domnului, n-a putut să se pişe în casă, atîta lipsă de respect faţă de înalt prea blonzimea sa!

Concluzie: românilor le place rahatul. Cel televizat, adică. Mizeria asta e lider de audienţă pe segmentul orar de miez de noapte. Şi face audienţe, nu glumă. Ba, dacă îi cauţi pe Facebook, vezi că au 670.000 de fani, oameni care îi urmăresc constant. Şi vă mai miraţi că merg lucrurile cum merg, în ţara asta, cînd astea-s modelele?

3 comentarii

  1. acesta a fost stire reala sau pacaleala de 1 aprilie?
    fiindca dupa cat de serios esti in general, pare a fi stire reala. rezumatul emisiunii e un banc. publicat de 1 aprilie.

  2. ‘The Thruman Show’ e un film cu Jim Carrey in care el traieste intr-un imens decor fals. Totul este un mare reality-show gen ‘big brother’ dar un singur erou principal care nu stie ca e la tv, tocmai ca showul sa fie credibil in timp ce baga nesimtit reclame mascate. Eroul principal isi sustine ideea de a pleca in vacanta in alt oras decat cel in care s-a nascut si se lupta cu ‘prietenii’ sai si cu ceilalti actori sa paraseasca ‘orasul natal’, de fapt imensul studio. In final descopera ca a trait o imensa pacaleala. ‘Amabil’ realizatorul spectacolului il pune in tema si il roaga sa ramana. insa omul noestru ramane perpelex. ‘Bai, esti la TV, trebuie sa vorbesti!’
    Cam asta e esenta audio-vizualului: trebuie sa dea informatie, indiferent daca e procesata sau nu. in scris cititorul poate pune pauza pentru a asimila, pentru a intelege, pentru a dezbate in mintea lui daca e logic, moral sau cum o fi informatia preluata. informatia ‘se inghite’ in propiul ritm. in audio-video e invers, informatia inunda. inunda si ineaca orice forma de procesare a informatiei. daca la tv se vorbeste repede si se zice ‘1+1=3’ multi o iau de buna si trec mai departe. totul e ca interesul sa fie captat la inceputul emisiunii unde cativa ‘experti’ (cine i-a numit experti? realizatorul! bine….) ce comenteaza-ntruna trantesc concluzii pe post de ganduri. nu gandesc, nu demonstreaza, ci dicteaza reguli.
    Asta e reteta de televiziune a ‘trustului’ intact. le merge in ‘analize politice’ si le aplica in orice. mai nou mondenitati.