O treime din încasările LinkedIn, din publicitate

Ce reiese, printre altele, dintr-un interviu cu Jeff Weiner, CEO LinkedIn (foto), din Forbes: că o treime din businessul reţelei e generat de publicitate. E interesant de citit cu atît mai mult cu cît, deşi în umbra Facebook, la nivel de “vînzare de spaţii”, LinkedIn găseşte tot soiul de soluţii interesante. Şi pentru o asemenea nişă, vinde foarte bine, cu atît mai mult cu cît reclama este foarte bine targetată:

A third of our business is generated through marketing solutions, or advertising. There’s the LinkedIn home page. LinkedIn Today is essentially your personalized trade magazine. And LinkedIn Groups, more than a million groups. […] You can target these folks like you can’t anywhere else–that is, people in their professional lives. […] We have a company-following feature. A company like IBM has 600,000 followers. […] The marketers are going to gravitate to their target audiences and where they can get the biggest bang for the buck.

Citiţi tot, că mai zice vreo două chestii interesante. Ca idee, LinkedIn a avut, în trimestrul al patrulea, încasări de 185 de milioane de dolari, dintre care 50 din publicitate, 33 de milioane din premium subscriptions şi 85 din “hiring solutions”. Lăsînd reclama la o parte, altă cifră interesantă e cea legată de banii din conturi premium.

2 comentarii

  1. As fi citit tot, daca ai fi dat link :) O sa caut mai incolo. Ms oricum.

  2. @je: am făcut update, e şi link-ul acolo.