[P] Apropo de optimizarea costurilor

Scriam acum doua saptamani despre serviciul Cost Consultancy al Romtelecom Business Solutions şi mă gîndeam cum poate fi folosit pentru companii mari. Comparînd cu alte servicii de telefonie fixă, mi se pare interesant că cele mai multe corporaţii continuă să folosească Romtelecom. Dacă te uiţi la numerele de contact, 021 e prefixul cel mai des întîlnit.

De ce mi-a trecut gîndul ăsta prin cap? Cost Consultancy e o solutie de business foarte buna, avînd în vedere că în multe companii se uită că unii operatori acordă o serie de bonusuri de fidelitate. De altfel, se întîmplă de multe ori ca nimănui să nu-i pese de costurile care ţin de departamentul tehnic şi de multe ori se merge pe ideea că “n-ai ce-i face, nu ne pricepem, las’ că merge-aşa, tăiem cheltuieli din alte părţi“.

Mă gîndesc că dacă tot există ocazia de a beneficia de consultanţă gratuită pe partea de eficientizare a costurilor, merită măcar să întrebi, dacă nu chiar să ceri consultanţă gratuită pe partea de optimizare a cheltuielilor din categoria telefonie, internet fix şi mobil sau chiar hosting de date şi cablare structurată. Mie-mi sună bine, cu atît mai mult cu cît mai e şi gratis, iar de diagnosticarea cheltuielilor inutile (simulator, aici) nu te ocupi tu – în cazul în care te gîndeai că e pierdere de vreme, nu e! -, ci specialiştii de la Romtelecom.

3 comentarii

  1. Citat: Dacă te uiţi la numerele de contact, 021 e prefixul cel mai des întîlnit.

    Dar exista portabilitate. Deci cel putin o parte din companiile care au numere cu 021 nu mai sunt de fapt abonati Romtelecom.

  2. Chiar daca e marcat cu P Cost Consultancy al Romtelecom Business Solutions este un serviciu foarte bun. Cel putin asa am auzit.

  3. Exista un motiv simplu pentru asta. URA (si o purtam adanc in suflet). Pentru toti anii aia multi in care RTL ne lua si ultimul banut pentru dialup.
    Niciodata nu o sa ma fac de buna voie client RTL si o sa le pun piedica cat incape.