Puterea brandului: Pedigree şi Game of Thrones

După episodul de luni din Game of Thrones, fanii s-au apucat să producă o serie de meme-uri cu ambalaje de Pedigree după finalul cu Ramsay Bolton. Era cumva de aşteptat, dar observaţia mea nu are legătură neapărat cu ideea, cât mai ales cu autorii imaginilor care au devenit virale.

De exemplu, nu contează că, cel puţin teoretic, Royal Canin este mai bun decât Pedigree sau că Hill’s este mai bun decât Royal Canin (eu ţin motanul pe Hill’s, de exemplu, că e gras ca un porc şi avea nişte probleme cu ficatul), ci contează puterea brandului.

Pedigree este, probabil, echivalentul McDonald’s în materie de mâncare pentru câini. Serios, Pedigree e un soi de fast-food, mâncare nu tocmai sănătoasă dacă abuzezi de ea. Însă, când spui mâncare pentru câini, fix la asta te gândeşti. Rezultatul? Virale de genul ăsta.

Uite, de aia e bine să investeşti în branding, nu tre’ să mai munceşti tu,  muncesc alţii pentru tine.

pedigree-game-of-thrones

pedigree-game-of-thrones1

2 comentarii

  1. Super observatie, boss. Absolut nimeni nu s-a gandit la ea. Era nevoie de un specialist sa ne lumineze. Daca sapai putin mai mult de 3 secunde poate scoteai la iveala si alte explicatii mai consistente.