pont pentru producatorii de tutun

Catalin Tolontan scria ieri ca Dogan si Ringier merg impreuna, ca blah blah. Primul comentariu e semnat de o tipa, Adina, care lucreaza pentru un producator de tutun. Adina se plinge ca din 2007 s-ar putea ca producatorii de tigari sa nu mai pupe panouri publicitare stradale. Corect, e doar o chestiune de timp. Comentariul ei:

La o companie care produce tigari. Lucrez in departamentul care zilnic isi face griji ca nu vom mai putea sa ne promovam produsele nici prin intermediul outdoor-ului. Da-mi o solutie, te rog. Daca-mi dai una cu adevarat buna, vei primi o oferta de angajare mai buna decit cele vehiculate in presa.

Si pontul meu: cum ar fi sa se indrepte catre reclama pe net? Si, mai ales, catre bloguri? Pe bune, eu as vrea sa ma plateasca Philip Morris Romania sa pun reclama la Marlboro. Rosu. Pina la urma, asta fumez, astea sint tigarile care-mi plac.

E drept, cica ar exista un soi de conventie intre producatorii de tutun (nu stiu daca pe plan mondial sau numai pe .ro) prin care nu au voie sa isi extinda promovarea pe net. Pe cit punem pariu ca in maximum un an va pica? :D

4 comentarii

  1. Care ar fi scopul conventiei(de a nu avea publicitate pe net)? Ca din motive etice, ma cam indoiesc.

  2. Din cate stiu eu (si da, am lucrat si eu in domeniu), e cert ca de la 1 ian outdoorul e banned pt tutun (nu doar “s-ar putea”). Promovarea pe internet idem; inclusiv faptul ca nu mai poti participa la promotii prin trimiterea unui sms sau completarea vreunui formular on-line. Nu depinde de ei, ca altfel ar fi “picat” demult orice intelegere.

  3. pe de alta parte eu vreau sa dau in judecata philip morris ca a schimbat filtru de la m. lights si acum e alb. de parca as fuma kent, puah. asa ziceam si eu acum 2 ani cand au zis ca o sa cut out tv advertising pentru tigari…si inca rezista

  4. cele 3 mari trusturi de tigari au un acord prin care nu iti fac reclama pe net. nu ai fost atent la internetics…