Pumnul primit în faţă de România

Am intrat pe uşă, aseară, şi la televizor rula, pe Realitatea, clipul în care un copil pare că ar încasa o lovitură de la Traian Băsescu, aflat pe scenă. Am fost şocat. M-am întrebat cînd s-a întîmplat asta. Mi-am zis că s-a terminat cu candidatura lui Băsescu. Am aflat, apoi, că e o înregistrare din 2004. Şi mi-am revenit. Apoi am dat atenţie sporită imaginilor repetate la infinit. Şi m-am uitat lung la acel flash. Apoi am auzit de declaraţia lui Patriciu, de cu o zi înainte. Discuţii şi iar discuţii. Concluzia? O campanie jegoasă a cărei cuvînt de ordine este “manipulare”. Să le luăm pe rînd.

Filmul şi televiziunile

Au apărut dezbateri intense pe tema clipului de cîteva secunde. Au apărut analize. Cea mai interesantă se regăseşte în clipul publicat de Ioan T. Morar, care explică foarte bine greşelile din filmuleţ. Aţi urmărit Realitatea TV şi Antena 3? S-au aruncat cu tone de jeg. N-a stat nimeni să se întrebe dacă o fi real, de ce a apărut abia acum, de ce nu l-au scos în 2004 sau chiar în 2007, la referendum? De ce tot bate monedă pe reacţia lui Traian Băsescu în loc să ia cineva din televiziune, de la montaj, filmul la puricat? Oare din cauză că e în interesul lor să rămînă aşa cum a picat?

Reacţia lui Băsescu mi s-a părut logică. Eu nu-mi mai amintesc cu cine-am stat de vorbă acum o săptămînă. În 2004, Băsescu a avut zeci de mitinguri electorale în toată ţara. A dat cu oiştea-n gard cînd a încercat să găsească o scuză gestului. Însă nu cred că un candidat la preşedinţie, fie el şi Traian Băsescu – uneori impulsiv, şi-ar fi permis să lovească un copil tocmai în mijlocul campaniei electorale. Cînd Adrian Năstase avea atîtea televiziuni aservite, ar fi fost imposibil ca măcar una să nu scape înregistrarea încă de pe atunci.

Nişte puncte care nu se leagă

E ciudat cu atît mai mult cu cît, în 2004, sondajele îl arătau favorit pe Adrian Năstase. E şi mai ciudat cu cît nimeni dintre cei prezenţi în faţa scenei nu a schiţat vreun gest de revoltă. Or, în momentul în care un candidat loveşte un copil, mai ales cu pumnul, aşa cum trîmbiţează televiziunile, ar fi existat cel puţin trei inşi care ar fi huiduit. Şi mai interesant este că, de la distanţa la care se afla, Băsescu ar fi putut cel mult să ridice mîna a “lasă femeia să vorbească“, nicicum n-ar fi ajuns să-i dea un pumn care să-l propulseze pe copil un metru şi jumătate.

Mai mult, un pumn primit în faţă, care te propulsează un metru şi jumătate, mai ales la un copil de zece ani, ar fi însemnat să-i lase o vînătaie de-o palmă. Ceea ce nu se întîmplă, cîtă vreme puştiul rîde. Dacă dai şi mai multă atenţie cadrelor, remarci că “lovitura” este de fapt o mişcare din încheietură, insuficientă pentru a trimite un metru şi jumătate în spate fie şi un copil de zece ani.

Copilul

Am văzut şi declaraţiile din presă, ulterioare difuzării clipului. Cea mai neconvingătoare este declaraţia atribuită copilului:

Pe moment am fost bucuros, am zâmbit, după aceea, m-a durut sufletul, m-am gândit că aşa ceva nu se poate întâmpla în România.

Sînt absolut convins că pe un puşti de zece ani l-a durut sufletul că aşa ceva s-a putut întîmpla în România. Sînt absolut convins că acel copil, la cei zece ani ai lui, era un fin analist al situaţiei socio-economice din România, un împătimit al politicii şi, mai ales, un pasionat de soarta ţării.

Patriciu

De toată jena mi s-a părut reacţia lui Dinu Patriciu. Mai avea un pic şi îi dădeau lacrimile. M-a emoţionat atît de mult, încît mi s-a făcut greaţă. Am citit tema asta, o reiau şi eu: cu o zi înainte, Patriciu anunţase că nu-l mai suportă pe Băsescu din campania din 2004, cînd a dat un pumn în faţă unui copil. Îi pare rău că n-are înregistrarea. A vrut să o cumpere acum cinci ani, dar nu i-a vîndut-o nimeni. Nici acum, în 2009, nu i-a dat de urmă. Noroc cu cei de la Gardianul şi sursele lor nemaipomenite, care au reuşit să facă rost de film fără să plătească nici un chior.

Mi-e ruşine că trăiesc într-o ţară în care, de dimineaţă şi pînă la patru după-amiază, singura ştire a fost, de fapt, aceeaşi dezbatere începută aseară, prelungită la nesfîrşit, despre reacţia lui Băsescu. E o manipulare tristă. Dacă i-ar fi păsat cuiva de acel copil, ar fi făcut şi altceva decît să înjure. Dar nu-i pasă nimănui nici de copil, nici de presupusul pumn. Interesul este să înjure în continuare.

Am ajuns să-mi doresc să emigrez. Mi-e ruşine că trebuie să trăiesc în mijlocul unui circ continuu din care nu au de cîştigat decît aceiaşi “băieţi deştepţi”, interesaţi doar de afacerile lor şi de îngroşarea conturilor proprii. Să-mi fie ruşine că am ajuns să-mi doresc să emigrez?

Dacă îţi place acest blog şi vrei să-l susţii, cumpără de la eMag folosind acest link.

77 comentarii

  1. nu, sa nu-ti fie rusine… eu traiesc de departe un sentiment extrem de amestecat… mi-e o scarba teribila de Romania si in acelasi timp mi-e dor de ea. Dar daca am ajuns sa vad cum presedintele meu este linsat seara de seara de catre toti imbecilii (politici sau nu), nu mai vreau sa aud de nimic… Scuze, stiu ca mi s-a radicalizat discursul in ultimele zile, insa daca s-a ajuns intr-un astfel de punct, in care politica se face prin trucaje mizerabile, simt si eu ca ma cam lasa nervii.

    Am mai spus-o undeva, insa tin sa repet: in alegerile astea simt ca se joaca si propria mea viata – ele vor fi definitorii in privinta memoriei sau uitarii. Fiindca daca “circarii destepti” castiga, eu una nu cred ca voi mai fi in stare sa mai simt ceva pentru tara mea, dezamagirea va fi mult prea mare…

  2. Jenant comentariul,zau!

  3. Nu trebuiea sa-ti fie rusine ca vrei sa emigrezi, eu vreau demult, nu am insa curajul sa o fac. Sti tu, nevoia te invata, asa ca cu cat mai mari nevoile, cu atat mai curand o sa am curajul sa emigrez. Deocamdata avand in vedere ca dau bani statului de pomana, ma gandesc serios la o firma noua intr-un paradis fiscal.

  4. 1. Pai vezi ca cica ala din planul departat care filmeaza e Felix Tataru. Daca era trucat de ce n-a venit cu caseta cu filmarea fara lovitura :). Si demonstratia de la IT Morar e la fel de valabila ca aia de de la Realitatea. Specialisti care demonstreaza tot ce sunt platiti s-o faca. La fel ca aia care demonstreaza ca oamenii n-au fost pe luna.
    2. Un om care stie ca n-a facut ceva de genul sa loveasca un copil nu spune ca poate m-a injurat. Asta inseamna ca da, l-am lovit dar o merita. Cel putin din punctul meu de vedere. Si din acelasi punct de vedere este in acelasi registru cu tiganca imputita, cu s-o facem pe masa samd.
    3. Au folosit-o acum pentru ca acum conteaza. Eu sunt sigur ca aveau caseta de multa vreme. Dar in 2004 banuiau ca o sa castige Nastase, la demitere cu o caseta de genul asta nu schimbi zeci de procente. Dar acum cand sunt cateva procente si 1% conteaza.

  5. Imaginile nu au aparut in 2004 deoarece mitingul era al aliantei PNL-PD. Patrciu era prieten cu Basescu, pe atunci nu era mogulul cel rau. Dar nici macar nu mai conteaza imaginile trucate sau nu. Reactia lui cea mai veridica a fost cea din emisiunea lui Razvan Dumitrescu. Nu a spus nimic, nu a negat nimic. Poate Basescu are reactii necontrolate cand aude numele Iliescu. E un tip rudimentar iar aseara s-a dovedit acest lucru. Hai sa-i mai dam 5 ani la Cotroceni.

  6. 1. Crezi ca e atit de simplu sa gasesti o caseta de acum cinci ani despre care naiba mai stie pe unde a fost pusa?
    2. Nu cred asta. Omul a zis ca nu-si aminteste. “Poate ca, poate ca…” e tragere de timp, ca nu stie ce sa zica. Parerea mea.
    3. Conta si in 2004, crede-ma. Poate chiar mai mult decit acum. Conta si in 2007, la referendum, cind au vrut sa-l dea jos si n-au reusit.

  7. Ovidiu in 2004, Patriciu sponsoriza masiv PSD. Conu Dinu tocmai a justificat acuzele basesciene referitoare la oligarhi si clanuri de interese.

  8. Alex, sfatul meu e sa nu cobori la nivelul ala. Nu are rost sa explici murdarii si manipulari de-astea grosolane, plus ca oricind vor fi cozi de topor gata sa te atace ca ai o parere sau alta. Nivelul la care s-a ajuns e mult prea jos, citesc acum de amenintari cu moartea (daca or fi adevarate?) ale unora implicati.
    Parerea mea e sa stai deoparte, altfel vei fi facut albie de porci indiferent ce vei spune.
    Sigur ca toti avem o parere, insa e destul s-o tinem pt. noi, mai ales cind se ajunge in situatii de-astea grosolane. Un singur sfat: mergeti la vot, mai ales ca in cabina esti singur, cu constiinta si parerile proprii.
    Altfel avem o mica avanpremiera unde va ajunge RO in citiva ani condusa de moguli ca cei de acum, cu toate pretipendata de angajati si politicieni platiti. Stat mafiot, ala e riscul.

  9. 1. Pai cat ar fi de complex, faci pe dracu in patru s-o gasesti. Nu e chiar o chestie care nu conteaza.
    2. Da ,tragea de timp sa se gandeasca ce motiv plauzibil ar putea gasi sa pocneasca un copil.
    3. Referendumul a fost castigat cu 70% sau ceva de genul asta. +/- 5% nu contau atunci.

  10. Avand in vedere ca esti fan ITMorar, e clar, Totusi se ridica o intrebare: de ce nu emigrezi ? Ai impresia ca afara castigi ca in Romania din blogging sau articolase pe situri de 2 lei ? Ca pui un banner la o chifla si mananci o luna ? Habar n-ai amice cum se munceste “afara, dar iti dai cu parerea ca si ceilalti 1001 de cocardei de top din onlinul romanesc . Hai afara , o sa-ti placa si dupa 6 luni o sa vrei la loc in Romania unde articolele ca acesta se platesc la bucata Succes

  11. Combo sunt de acord cu tine cu o singura remarca.
    “2. Un om care stie ca n-a facut ceva de genul sa loveasca un copil nu spune ca poate m-a injurat. Asta inseamna ca da, l-am lovit dar o merita. Cel putin din punctul meu de vedere. Si din acelasi punct de vedere este in acelasi registru cu tiganca imputita, cu s-o facem pe masa samd.”
    Mie mi s-a parut mai degraba ca a avut mai multe incidente de genul asta, si nu mai stia pe care il au cei de la realitate :). Eu, n-am lovit niciodata un copil, si daca mi-ar spune cineva ca “am o caseta cu tine cand i-ai dat un pumn unui copil” i-as spune din prima ca e un trucaj.
    Pe de alta parte, mi-as dori sa fie trucaj. Nu de alta, dar argumentatiile internautilor basescieni, pentru a ii cauta scuze, devin foarte periculoase.
    Acum cativa ani aveam:
    “e normal sa o faca tiganca imputita, ca doar o stresase ziarista si e si Basescu om. Si cati dintre noi nu folosim sintagma asta cand ne enerveaza cineva?”
    Acum avem:
    “M-ai injurat pentru ca te crezi gangster? Nici o problema. Dupa vreo cinci palme sanatoase si trei suturi in cur ii ies puletelui impresiile de gansta din cap una doua. Daca l-a injurat pe Basescu atunci e o mare problema, si asta nu Basescu trebuia sa o rezolve ci incompetentii de la SPP. In secunda doi ala trebuia ridicat, dus intr-o incapere fara geamuri si batut pana-i ieseau din cap basinile de rebel….E presedinte, dar in primul rand e om. Si orice om are limita lui.” (citat din visurat)
    In ritmul asta nu m-ar mira ca peste cativa ani sa avem:
    “Si ce daca i-a impuscat pe aia din multime care il injurau. Era si el stresat, avea multe pe cap si au mai venit si aia sa strige Jos Basescu in piata Universitatii.”
    Pare SF, dar problema e ca incepem sa aprobam un comportament din ce in ce mai aberant, pentru a ii gasi scuze.

  12. poporul tampit si idiot, cel roman, a ajuns sa stea sa se uite la tv ca muta la …..este o eroare stimabililor. sper ca pe 7 decembrie sa finalizam ce am inceput in 89. iliescu si sleahta lui de infractori sa ajunga la puscarie. de ce sa emigrez eu cand JUSTITIA ar trebui sa-si faca treaba in tara asta si sa-i inchida imediat pe acesti borfasi ordinari.

  13. Comparativ cu perspectiva de a reveni sub sapca lui Iliescu si a reveni la o liniste in care sa-ti fie frica sa mai scoti o vorba, aspectul eventualei imbranceli e minor….parerea mea!

  14. Nu ai de ce sa-ti fie rusine sa vrei sa emigrezi – asha cum crede-ma, daca vei emigra vei vrea sa te intorci acasa…

    Ar fi trebuit sa-ti fie rusine daca nu scriai ce crezi, acum se da inca o data batalia pentru ce se va intimpla in Romania in urmatorii 5-10 ani: mergem iara inapoi in liniste si cu pasi repezi sau impingem inainte cu cearta si pasi de melc…

  15. Iliescu – mineriade
    Constantinescu……
    Basescu – reactii la nervi

    Poate e momentul sa vina ai lui Iliescu din nou la putere

    @Dan s-a inceput a se aproba un comportament aberant de la mineriade.

  16. mda..hai sa-i analizam toate spusele si gesturile lui Basescu si-i gasim nod in papura pt orice orice..din fericire nu face vizite la Moscova in secret

  17. As spune ca Romania e in corzi de multi ani de la cati pumni si suturi a luat de la minunatii nostri politicieni si guvernanti. Lor ar trebui sa le fie rusine. Stiu, ma autoiluzionez…
    Eu am plecat din tara in Septembrie (temporar) si trebuie sa recunosc ca de atunci ma simt mult mai relaxat si impacat cu propria mea existenta. Cand vezi si citesti despre asemenea subiecte, ai dreptate de “circ”, si dorul de tara dispare instantaneu. Voi cantari de doua ori inainte sa ma intorc…

  18. @ Da este un pumn dat in fata Romaniei de Dinu Patriciu alaturi de KO Petromidia.Da este pumnul in gura pe care cei patru Cavaleri ai Apocalipsei vor sa-l puna Romanilor dupa 6 Decambrie! “Diktatorul” Basescu este cel injurat si “zoit”de falnicii mercenari de presa fara de pacate stiind ca nu-i pasc pericolele presedentieii Bunicuteisau Naivului/Impotent Constantinescu.Este “pumnul” aplaudat de un CNA pasiv care trebuie desfiintat.Da este pumnul care trebuie redirectionat in fata agresorilor sdi Antenelor si Irealitatrii.Vot masiv.Telecomanda cu” Cele Canal(ii)e Incriminate” blocate. DDD

  19. Alianta diabolica a crezut ca are un as in maneca. Au uitat un lucru…trandafirul vopsit nu e trefla!!!!!
    Mizerabil, deplorabil, jegos… si asta in mod constient in fata a 23 de milioane de romani.
    Rusine, mi-e mila de proprii vostrii copii, crescuti cu o istorie mincinoasa, de niste parinti mincinosi.

    Un blog anticomunist….ajuta-ne sa terzim Romania

    http://nusuntemsinguri.wordpress.com/2009/11/27/arta-deplorabilului-sau-trandafirul-rosu-nu-e-trefla/

  20. Eu cred ca Basescu a avut acel gest (nefericit) fulgerator/instinctiv in fata batjocurei/sfidarii.
    SPP nu avea cum sa prevada sau sa previna, Basescu i-a pus mereu in dificultate cu baile de multime.
    Televiziunile au rulat la infinit lezand in paralel imaginea copilului (CNA parca proteja identitatea minorilor implicati in evenimente violente) si din cauza multor experti care au opinat analizand un film de proasta calitate de la youtube. Multi experti inclusiv SRI au declarat ca este un fals video, dar noi revazand ne convingeam tot mai mult ca este real.
    Este posibil sa-l incovoaie acest gest pe Basescu in confruntarea tv cu Geoana.
    Vom vedea ce mai aduc zilele urmatoare.

  21. Bîlbîiala este firească. Imaginile au mare potenţial manipulator. Goebbels o ştia. O ştiu şi amicii din media vizuale. Cînd eşti oglindit în ipostaze trucate, prima reacţie e cea de perplextitate. Începi să te îndoieşti de propriul comportament. Te îndoieşti pînă şi de realitatea Lumii.

  22. dom’le ,ce atata tevatura…Base l-a lovit pe baiat,nu am nici un dubiu,nici nu ma mira,asta e omul,il credeam in stare oricum.Ce ma mira e ca nu ai fost scarbit la lacrimile lui de atatea ori.In rest,clar facatura politica,atata doar ca asta e adresata telenovelistelor care pana acuma ar fi votat cu Base.Noi astialalti oricum ne-am prins mai demult de el,dar uita ca telenovelistii l-au dus pana in turul 2…sper ca macar acuma sa le ajunga la creier.Cat despre emigrat,eu sunt in USA de 5 ani,acum sunt in tara doar momentan,si iti zic:facatura asta e mizilic fata de facaturile ce se fac in State,si mogulii nostrii nici nu put fata de mogulii ce sunt in spatele oamenilor politici americani. Asa ca daca asta iti e criteriul pt care vrei sa emigrezi,mai gandeste-te o data.Salutari

  23. e corect tot ce ziceti in articolul dumneavoastra, e evident ca filmul e un trucaj grotesc si toata mascarada e oribila. dar ce e cu adevarat abject e ca asa ceva s-a jucat la nivel inalt si a fost acceptat in toata mass-media.
    in mod normal, ar fi trebuit sa zic “ce porcarie” si sa schimb articolul (televiziune nu mai servesc demult, mersi). dar e un lucru aici care iti intoarce stomacul pe dos – daca mai sunt romani care doresc ca romania sa fie condusa de indivizi cu o minte atat de bolnava, atunci, cu adevarat, ce s-a intamplat ieri seara este un pumn “primit în faţă de România”. daca au existat “oameni de televiziune” – indiferent de cine platiti – care sa poata realiza un interviu cu presedintele stiind ca urmeaza sa dea drumul filmuletului, daca exista media care, dupa primele minute de deruta, sa mai dea materialul fara atentionarea “INSCENARE”, atunci situatia romaniei este cu adevarat foarte grava.
    stiti ce sondaj faceau azi dimineata 2 prezentatori nu prea destepti (dar suficient :D) de radio? – intrebarea 1: credeti ca filmul e real? intrebarea 2: dar daca ar fi, cum ati califica gestul presedintelui? daca oamenii nu intelegeau rostul celei de-a doua intrebari erau rapid sanctionati de veselii nostri matinali.
    chiar daca va fi o manipulare paguboasa si probabil va scarbi mai multi oameni decat va convinge, este un episod rusinos in politica si mass-media romaneasca. de realitate nici nu mai are rost sa vorbim – am ajuns ziua in care tabloidul tv “realitatea” a ajuns sa faca realitatea Romaniei…

  24. Remarc in comentariul tau o inexactitate pe care vreau s-o corectez: particiu n-a fost niciodata prietenul lui basescu , ba din contra el a fost cel care s-a opus din rasputeri la formarea aliantei da. Mai mult daca urmareai mai atent comentariile lui patriciu aflai ca in sinea lui nici nu lua in calcul posibilitatea ca basescu sa castige.

  25. trucaj sau nu , reactia initiala a baselului pus fata in fata cu imaginile pune semne de intrebare , bine accentuate de antevorbitori (Dan si Combo)…..

  26. Se face pra mult tam tam pe imagile publicate asupra lovituri lui TRAIAN BASESCU la un copil dar imagile lui TOVARASUL ION ILIESCU de la mineriada nu se m-ai comenteza ! De ce nu se m-ai vorbeste de victimele de la mineriada?de ce nu sau dat imaginile pina acuma ?de ce la alungat pe PETRE ROMAN de la guvenare .Ar mai bine sa isi vada fiecare barna din ochi si aschia din ochiul lui TRAIAN BASESCU.Ar fi mai bine sa lasam POPORUL sa decida aspra noului presedintesi sanu mai publicam imaginicare distrag atentia asupra crizei in care populatia nu mai are un loc demunca stabil

  27. Apropos de tentatia de emigrare – de fapt, o dorinta de evadare in normalitate: sunt in Cipru de doi ani, in Nicosia, si-am vazut cam de 10 ori o faza care, prima data, mi s-a parut incredibila, dar apoi a intrat in normalitate: “coloana” presedintelui Ciprului stand la semafor! Nu, nu glumesc deloc. “Coloana” formata din masina lui, inca doua de la SPP-ul lor si doua motociclete de politie. Da, si stateau “in trafic”, la coada, asteptand “sa se faca verde”. Nu sirene, nu politist gras si asudat dirijand traficul, nu injuraturi de pe trotuar, nu mere putrede si cerneala aruncata de trecatori.

  28. Sa vezi ce rusine o sa-ti fie cand o sa recunosti ca filmul e real…

  29. De-a lungul celor 20 ani de multe ori s-a zis: Acum este momentul hotarator pentru Romania. Pana in anul 1996 ne-am fi dorit momente hotaratoare dar acestea nu erau posibile cu Ion Iliescu si FSN la putere. A venit in sfarsit primul moment hotarator in anul 1996 cand s-a produs schimbarea. Intradevar Emil Constantinescu a schimbat directia pentru Romania, s-au facut pasii hotaratori pentru NATO si s-a deschis si pagina UE, a fost stopata scaderea economica, a inceput restructurarea economiei.
    Momentul 2000 nu se poate spune ca a fost cu foarte mare miza, Romania luase optiunea NATO si UE. Ion Iliescu si PSD nu mai puteau schimba directa Romanaiei, poate ca acest guvern monolit (guvern stat) a avut si un efect bun, bazele aderarii la UE au fost implementate mai usor, mai rapid. Ramasese nerezolvate: coruptia, reformarea justitiei, infuenta politica asupra presei.
    In anul 2004 se vorbeste din nou de momentul decisiv pentru Romania, de nevoia schimbarii. Schimbarea se produce, Traian Basescu si alianta DA aduc prospetime, decisi pentru schimbarea Romaniei. Asa a fost in primul an. La justitie ajunge Macovei care reuseste sa impuna cerintele pentru aderare, CSM a inceput sa devina vizibil, la DNA cu Morar au inceput sa fie anchetati demnitarii, dupa aderare totul s-a schimbat. Tariceanu cu PSD au acceptat masuri populiste, risipire de bani, nu a inceput reformarea institutiilor statului
    Acum cred ca traim un moment cu adevarat decisiv. Acum se poate produce confiscarea Romaniei de catre interesele economice a unor grupuri securisto-nomenclaturiste pentru care doctrinele politice nu inseamna absolut nimic. Constat ca acum acesti flamanzi rechini se afiseaza, nu mai lucreaza din umbra. Prin analogie as putea spune ca vad o haita de lupi cum apare in varf de coasta, priveste la oi, parca ar zice: suntem aici, se ling pe bot, se retrag cu gandul la gustul carnii. Ei aparent par a fi uniti toti impotriva lui Basescu, dar nu, ei sunt defapt adversari atat in media cat si in afaceri. Ei acum vor sa arate care sunt mai tari. Vantu pretinde ca el in face pe Geoana presedinte cu Realitatea TV, il chema in Delta. Patriciu zice: Eu vi-l dau pe Crin cu PNL cu totul ca sa vi-l fac pe Geoana presedinte. Voiculescu zice: Eu vi l-am facut pe Geoana presedinte cu Antenele mele 1,2,3.
    Haita, haita dar o ierarhie trebuie stabilita si aici. O perioada ziceam si eu treaba cu mogulii tine de strategie in campanie electorala, acum aceeasi moguli nu mai sunt discreti , ei se arata, ei cheama presa ca sa dea intalnirile lor, deja au trecut la atac.
    Daca se va produce caderea presedintelui actual Traian Basescu nu va mai exista nicio forta in politica romaneasca in stare sa se opuna mafiei economico-politico-mediatice. Patriciu, desigur, nu-si doreste sa cumpere ROMGAZ, nu vrea sediul ROMGAZ, el vrea sa privatizeze licentele ROMGAZ, adica el sa detina dreptul de exploatare pentru care sa primeasca o redeventa grasa. Desigur nu Patriciu va fi cel ce va cumpara ci vre-o firma din SUA, Monaco. Desigur la privatizarea Postei romane se vor arata interesate multe firme, dar vai, in final a ramas una singura si asta nu va avea nicio legatura cu Vantu. Desigur OLTCHIM si alte regii de stat vor trebui salvate de la faliment si date chiar si pe un leu pt salvarea locurilor de munca si probabil Voiculescu va fi cel ce se va stradui sa le salveze.

    Talleyrand spunea: “E mai grav decat o crima, e greseala”.
    Raul nu s-a produs, inca mai sper ca acest lup de mare numit Traian Basescu va castiga si ultima batalie a vietii si va reusi sa rupa dintii acestor rechini.

  30. A fost un non-eveniment trucat intr-o tragedie nationala “Basescu bate copii, nu presedinte”” – tincul s-a bagat in seama tot timpul, vezi filmuletul, i-o fi zis o timpenie doamnei (care de altfel parea un pic cam exaltata, probabil ca trecuse prin multe sa ajunga acolo), iar Basescu l-a dat la o parte cu mina. La trucaj apare ca si cum l-ar fi si atins, sau in sfirsit, discutia era ca i-ar fi sau intentiona sa-i dea un pumn / palma / bocanc in gura, ca un “scelerat” ce este, binenteles…

    Ba chiar din contra, reactia prompta de pe internet, bloguri si chiar din citeva ziare mi se pare un lucru extraordinar, un motiv de a lupta mai departe, nicidecum de abandon.

  31. Parerea mea e ca filmuletul este adevarat. Vad ca e de notorietate. Vad ca acum membri ai fostei Aliante DA spun ca au stiut de atunci de acest gest al presedintelui care nu poate fi scuzat in nici un fel daca aspiram la titlul de tara civilizata.
    Vina nu e numai a presedintelui ci si a celorlalti care au stiut si n-au spus nimic pentru victoria de atunci a Aliantei DA.
    Si ce daca au sacrificat un suflet de copil? La noi o majoritate covarsitoare isi “altoieste” copii! Si nu li se intampla nimic. Bataia e “rupta din Rai”!
    Asta e “raiul” in care traim.

  32. PS: Postarea ta parca e o ilustratie vie a teoriei suferintei: soc, negare, furie, depresie, acceptare.

  33. Indiferent ca a lovit sau nu , mi s-a facut scarba de cum s-a procedat. Vreau sa emigrez si sper ca in scurt timp sa am si ocazia.

  34. si doar ce am vazut ieri “Octombrie”, de Eisenstein. nu s-au schimbat prea multe lucruri din 1927…

  35. Eu am emigrat in 97 si m-am intors in 2007. De data asta cind voi pleca va fi definitiv. Viata mea e prea scurta ca sa o irosesc in Romania.

  36. nu cred in ruptul capului ca presedintele a lovit CU PUMNUL IN FATA un copil . Pur si simplu nu cred!! Daca pina acum eram derutata acum si eu si toata fam mea votam cu Basescu .Mi-e greata de ceea ce sustine Gusa la ora asta la realitatea.Cind un om politic se mindreste ca-i prieten cu Vintu om de pe urma caruia au murrit atitia , si de pe urma caruia si eu si multi prieteni de-ai nostri am ramas fara bani greata se mareste ! Acest om si-a cladit averea si pe lacrimile mele !

  37. Cei trei care au speriat vestul (Vineri, 27 noiembrie 2009, 17:45)
    Danut D Deleanu [utilizator] @ Infratiti cei trei cavaleri ai apocalipsei aduc foamea ,razboiul intre Romani. criza morala porceasca pandemica o intoarcere in negura istoriei “bata” fiind capitalul furat de la necajitii soartei.Atei,grobieni oameni fara caracter ,barbatie pe care o eventuala “debarcare” a ” corsarului”le provoaca reactii perverse. atatati de edecul nemuritor Ilici : Basescu trebuie sa plece! Daca mai era nevoie inca o data laboratoarele de falsuri hiperbolizeaza un gest uman cu acel copil care spune “lucruri traznite”.Martori oculari ,ziaristi nu vad un act de violenta la data producerii e mult spus al “incidentului” Ori ce luptator, va recunoaste ca in dinamica miscarii in genoflexiune pe diagonala mare catre copil nu putea sa faca decat un gest de impingere gen du-te bai de aci cu tupeul. “Copilul” Bogdan din Italia recunoaste ca nu a fost lovit.A incerca o lovitura ceeea ce nu era cazul ducea la shimbarea centrului de greutate mina fiind in extensie maxima.Era posibil daca era Robocop cu un brat telescopic.Calomnia jegoasa minciuna sfruntata tipic comunista,legionar hitlerista ne face sa tragem un semnal de alarma! Daca urmatorii cinci ani vrem o intorcere la CAP la cote sau impozite gen: Arde-l per taran cu cota “Da-i pamant si Ia-I recolta”. Nu este posibil ca poporul sa nu vada dubla hotie una cu Crin “intors”in 24 de ore cu fata la comunism.Doi:Un grup de tradatrori de neam care in fata unei justitii clientelare se dedau la cele mai perverse manipulari.Nerespectarea Constitutiei in parlament trecand termenul de validare sau invalidare este trecut ca “Nesemnificativ” luat ca rezerva ca in cazul referendumului de suspendare gestul de exterminare politica prin calomnie in termen foarte scurtRaman cu un as in mineca sa voteze pe rupte ministrul desemnat sa fenteze anticipatele / formarea unui nou parlament redus.Aici sta turbarea ciumei rosii.Este ora H in care Romanii vad crucificarea poporului prin alesul sau. Umoral cred calomniiile cusute cu

  38. Care fosti membri ai aliantei DA? Lavinia Sandru? Sa fim seriosi. Aia zicea aseara, la TV, ca a fost acolo si a vazut cu ochii ei si era socata si nu-i venea sa creada, iar doua minute mai tirziu a zis ca n-a vazut, da’ stie sigur. Astia sint aia?

  39. Din păcate, l-au executat magistral. Cred că aproape la minut au planificat operaţiunea. Dar nu-i bai, că roata se învârte mereu…

  40. Este, mare notorietate… Imi place de conu Dinu, decit cu asha sustinatori mai bine lipsa pe cuvint – “aveam convingerea ca nu il vor vota” 🙂 [era vorba de alegerile din 2004].

    Magnatul liberal a spus că a tot încercat să facă rost de casetă, că nu a reuşit şi că a relatat incidentul miercuri seara, la Realitatea TV, în speranţa că imaginile vor apărea. “Mă bucur foarte tare că a apărut (caseta – n.red.), pentru că dă o anumită imagine despre acest scelerat. (…) Aveam convingerea că un astfel de om nu poate fi preşedinte, nu-l vor vota oamenii, un tip rudimentar şi lipsit de calităţi, eram convins că nu câştiga”.

    Patriciu i-a indicat drept martori la incident pe fostul preşedinte al CJ Prahova Florin Anghel (acum membru PD-L), un fost senator Severin, tot de la PD-L şi liberalii Teodor Meleşcanu şi Călin Popescu-Tăriceanu, împreună cu soţia, toţi aflaţi pe scenă, în spatele lui Băsescu.

  41. Alex si tu ne iei de fraieri? Sper ca-mi permiti sa am o opinie, voi vedea daca imi vei lasa mesajul.
    Esti de acord sa ne intalnim sa studiem materialul si sa il comentam in direct?
    Nu crezi ca traim in tara in care ne este frica sa mai spunem adevarul? Nu crezi ca democratia a murit in acesti 5 ani?

    Nu vreau sa te conving, vreau sa ma conving pe mine. Eu cred ca filmuletul este real. Si dincolo de un pumn de la un matur, aplicat unui minor ce este foarte important pentru mine este atitudinea omului pe care il studiez ca sa votez in cunostinta de cauza. Avem de-a face cu un om pe care il lasa nervii. Il vrei presedinte? Nu incerc sa fiu ironica incerc sa ma lamuresc, nu cumva acest om a instaurat o dictatura cu pumnul?

    Te rog sa-mi raspunzi, e important pt decizia mea, poate tu esti cel care are dreptate si eu gresesc dar vreau argument.

    Multumesc mult!

  42. asteptam pararea ta..

  43. Ma intereseaza prea putin daca acel copil, facut retardat de Ponta (am inteles ca are si el unul :)), a fost facut knouck-out sau doar s-a ferit de un dos de palma binemeritat!
    Eu nu inteleg cum moldovenii voteaza un om pe care-i face Nemernicii Dracului! http://www.youtube.com/watch?v=EDvY55HLRxE
    Si nici macar nu era surexcitat

  44. Vorbim de dictatura? Aminteste-ti cum era cu Nastase prim-ministru. Eu inca am vie in memorie amintirea regimului condus de el si de Iliescu.

  45. Iata un alt unghi de filmare. Poate e si asta trucata 😉 http://webtv.realitatea.net/actual/lovitura-lui-traian-basescu-incetinita-la-25_330_113903. E mai bine in regimul lui Basescu cand in toata tara se asculta telefoane de catre oricine ca pe vremea lui Nea Nicu?

  46. …sa nu iti fie rusine ca iti doresti sa emigrezi, nu e vina ta ca te-ai nascut in tara asta, acum. Nu trebuie sa suporti mocirla mai ales acum. Se poate sa pleci asa ca du-te. Si eu o sa plec cat mai curand. Nu vreau ca copii mei sa isi aiba existenta aici fara macar o garantie de bun. De ce? Poate ca in generatia asta sau in cea urmatoare nu e bine sa stai prin preajma cretinilor care fac lucrurile sa se invarta cum vor ei aici…

  47. Interesant. In filmul asta, lovitura pare a fi data cu mana stanga.
    In primul aparut, lovea cu dreapta.
    Plus ca difera si unghiul dintre Basescu si Istratoiu.

    Explicatia? Hai, c-ar fi interesant…

  48. Cred ca ne invartim cu totii intr-un cerc vicios creat chiar de actorii politici de pe scena romaneasca si,oricat am incerca sa fim pro sau contra unuia sau altuia nu ajungem niciunde…chiar daca ar exista politicieni drepti si care pot face ceva bun pentru tara asta, e in zadar din moment ce sunt impiedicati de majoritatea covarsitoare de “rele” ale politicii…asa se creaza imaginea mizera a politicii din Romania ,multiplele conflicte nascute in urma neconcordantei dintre interesele personale ale actorilor politici, cand singurul interes al acestora ar trebui sa fie pentru tara.O campanie murdara in lupta pentru presedintie e doar o particica din politica de toata jena din Romania.
    Articolul tau imi pare a fi o parere aruncata cu prea mare graba,lipseste cu desavarsire ”sangele rece” cu care ar fi trebuit tratat pana si un asemenea subiect , sau mai ales un asemenea subiect(desigur, asta in masura in care iti doresti sa fi considerat jurnalist si nu un simplu comentator telenovelistic).
    Da,iti dau dreptate intr-o singura privinta…avem o Romanie de toata jena,dar asta nu din cauza circului mediatic in care filmul cu Basescu se debate la nesfarsit la tv,nu pentru asta ar trebui sa iti fie rusine.Ar trebui intr-adevar sa iti fie rusine tocmai de lipsa de interventie a unor organizatii in momentul in care este prezentat in mod public un act de violenta,organizatii a caror buna functionare ar trebui verificata chiar in timpul mandatului lui Traian Basescu si nu al altcuiva.In felul acesta s-ar fi stabilit inca de la aparitie veridicitatea filmului iar ulterior luarea unor masuri,vorbim totusi de violenta,indiferent de gradul si personajele implicate.Ba mai mult, nu ai mai fi fost nevoit sa auzi o singura stire, repetata la nesfarsit si sa fi victima unei “manipulari triste”.

  49. La fel cu Vidoc la francezi sper ca si Corsarul Basescu sa scufunde “flota”mogulilor /baronilor PSD. Un Fracisc Drake de Romania, venit pe val cu o victorie in Parlamentul European prin numirea lui Ciolos comisar pe agricultura infirma minciunile sfruntate ale tradatorilor de tara ca Basescu nu e apreciat si izolat.De izolat ce e vicepresedintele SUA vine “Particular”la “pretenul” ambasador! E o cutuma diplomatica ca in ultimul an de mandat sa mai stai pe acasa sa nu primesti musafiri ca asa e in SUA.Campania electorala e de cca 1,5 ani.Dne”feri ;la noi! DDD.

  50. 2 chestii:
    1)daca Patriciu stia din 2004 , de ce abia acum vorbeste, la fel si restul.
    adica in 2004 nu ne pasa si acum ne pasa ?
    2) nu inteleg treaba cu rusinea, cu imigrarea.. bla-bla.
    daca astia sunt romanii care populeaza Romania de azi (eu am plecat acum 19 ani si nu mi-a fost rusine) mi se pare foarte normal sa va faca Patriciu si Vantu (si guvernele si partidele lor) cum vor.

    inca una:
    daca aveti impresia ca Basescu schimba ceva in Romania, va inselati.
    e din acelasi club securist cu mogulii pe care ii spurca.
    sunt toti la fel.
    aveti de ce sa va fie rusine, pentru ca Romania a ajuns o telenovela de care nu va mai saturati. Priviti de 20 de ani cu nesat in timp ce securistii va fac cum vor.
    si din cand in cand va este rusine…
    5 minute.

  51. JENANT !!! Ne-am facut de ras in lume pt. ca am furat, am omorat, facem prostitutie, ne vindem copiii… Acum intarim convingerile prin minciuna si santaj la oamenii de la varf….Ce-i drept, de acolo a pornit putrefactia natiei noastre… I-ati votat in masa atatia ani au prins gustul puterii…si acum nu-l mai lasa. Ei nu stiu ca orice suis are si un coboras; in cazul mogulilor, topoganul da direct in beciurile puscariilor. Macar sunt mandra ca Basescu nu s-a lasat santajat cu asemenea mizerii… Mai e un ROMAN pe lume!

  52. sincer nu stiu ce inteleg unii prin democratie..si prin dictatura
    fraza si cuvantul “democratie”…mi-e sila.cuvinte alese aruncate fara sens…citez “Nu crezi ca traim in tara in care ne este frica sa mai spunem adevarul? Nu crezi ca democratia a murit in acesti 5 ani?” cat de impresionant, mi-au dat lacrimile
    tu crezi ca filmul e adevarat, dar fara sa zice de ce crezi…esti experta? tu VREI sa fie filmul adevarat..
    cred ca era mai bine pe timpul psd-istilor, unul ca nastase trebuia sa devina presedinte, unul care a demonstrat clar ca fura :)scuze dar mai bine un presedinte pe care il lasa nervii fata de unul care fura!!!!! NU????? ori eu sunt tampita!
    alex tu o sa mori de inima daca te mai uiti mult la antena 3 si realitatea
    sa speram ca nu trebuie sa emigrezi, eu tot mai sper ca o sa fie mai bine.
    in afara nu au apucat toti sa voteze ,am fost seara la vot, am stat 2 ore la coada . am inteles ca au ramas oameni care nu au mai apucat sa voteze. pacat

  53. Initial am fost surprins ca au gasit o alta filmare, apoi am avut un soc cand am realizat ce vad — INCREDIBIL — acelasi film pus in oglinda, pentru a sugera un alt unghi! Nu e alt unghi e aceeasi chestie in oglinda! De ce sa faci asa ceva?

    Din fericire pe acest film se vede reactia copilului.. el rade strengareste, iar Basescu cand se ridica se uita la el si ii zambeste! Priviti cu ochii vostri nu cu ai altora!

  54. De ce e jenant? Ca spune lucrurile pe nume? Ca Patriciu a vrut sa cumpere in registrarea in urma cu 5 ani si n-a putut? Pentru ca nu a existat. E trucaj. Dupa toti trandafirii rosii, mai vezi si realitatea chiar daca nu-ti place.

  55. Din pacate s-a reusit bagatelizarea unui gest care-l dezonoreaza pe orice individ, nu doar pe Presedintele tarii. Si s-a reusit de catre niste fanatici pdl-isti care ar fi capabili sa-l urmeze pe Basescu pana la moarte. Pana la urma nu e nici un trucaj, nu e nicio facatura. E un film real, care a fost confirmat de catre pustiul care si-a incapat, pumnul, palma, ca nici nu cred sa mai conteze acum.

    Trista, din pacate, e reactia impricinuitului. Probabil nu s-ar fi facut atat de mult caz, daca Basescu avea taria de a recunoaste si de a-si cere scuze.

    Si mai trist e, faptul ca, din pacate, multi oameni inca mai cred in acest individ. Acest individ al carui discurs s-a tranformat radical in blamarea asa zisilor moguli. Moguli cu care de-a lungul timpului a fost in alianta, si moguli care la un moment dat l-au sprijinit. Tre’ sa ai un tupeu incredibil sa blamezi pe cineva care nu face decat ceea ce-ai facut si tu la un moment dat. Un tupeu si-o nesimtire crasa.

    Tot un tupeu maxim tre’ sa ai sa te iei de moguli, in conditiile in care acestia si-au triplat averile in ultimii 5 ani http://www.riscograma.ro/1253/ce-au-facut-mogulii-in-ultimii-cinci-ani/ , cand domnul in cauza a fost la putere si-a condus tara. La fel de trist e si faptul ca seful unui stat, acuza un om, pe vantu, cum c-a furat 350.000 de oameni, fara ca acesta sa fie condamnat de instanta.

    Eu stau si ma-ntreb, oare in astia 5 ani domnul Basescu de ce nu s-a luat la tranta cu mogulii? De ce a abordat problema celor ce vor sa fure romania doar acum, in prag de campanie electorala? Si pana la urma mi se pare normal ca mogulii sa-i raspunda cu aceeasi moneda, atata timp cat ei sunt acuzati pe toate televiziunile de presedinte. Si nu, n-am pretentia de la ei sa raspunda onorabil, ei nu sunt presedinti de stat, sunt oameni de afaceri.

  56. Mestere, nu-l mai pupa in fund pe Geoana in halul asta. Adu-ti aminte ca tara a fost condusa, patru ani din cinci, de un guvern penelist, condus de Tariceanu. Deci scuteste-ma.

  57. Nu-nteleg de ce e nevoie de-un ton oarescum agresiv in discutia de fata. Pana la urma discutam pe argumente, si nu ne-njuram ca boii.

    Imi spui ca-l pup in fund pe Geoana, in conditiile in care nici macar nu l-am pomenit in comentariul meu anterior. Ceea ce faci tu, stimabile, e pupincurism. Tu ii gasesti scuze zeului, tu sustii sus si tare ca filmul e o facatura, chit ca exista dovezi clare ca nu e asa.

    Dar sa revenim la subiect.
    Da, guvernul a fost condus de penelisti, si nu 4 ani, ci doar 3, ca de ~2 ani e in alianta cu psd-ul la guvernare. Stii tu, partidul ala comunist de care va e voua frica c-o sa iasa pe 6 decembrie. Dar sa trecem peste asta. Din cate tin eu minte, guvernul penelist a fost girat de Basescu. Mult trambitata alianta DA a fost girata de Basescu. Alianta de care s-a ales prafu, asa cum s-a ales prafu de orice alianta pe care a facut-o Basescu. Dar stiu, nu-i vina lui, vina le apartine in totalitate celor din pnl, si p’orma celor din psd. Iar filmuletul e trucat de cei de pe marte.

  58. Ia mai fa o socoteala. Boc a depus juramintul de prim-ministru in 22 decembrie 2008. Ia vezi, matematica… Legat de PDL-PSD, tu cam cit de bine crezi ca mi-a picat mie, stiind ce-a fost pina-n 2004? Nu-l pup in fund pe Basescu, ci pur si simplu ii ignor iesirile dintr-un considerent simplu: alta solutie n-am, nu pot vota pe nimeni altcineva. Iar Geoana chiar nu e solutia potrivita. Nastase s-a pregatit deja, a aminat infatisarea in cazul matusii Tamara pina dupa alegeri, ca daca iese Geoana, gata cu dosarul penal. Rodica Stanoiu nu s-a prezentat, iar infatisarea s-a aminat pina in ianuarie. Pare rau, nu servesc PSD si marionete.

  59. Da, corect, mea culpa, nu stiu de ce aveam impresia c-a fost 2007, nu 2008. A fost un an, da.

    Cat despre Nastase, din pacate cariera lui politica a apus demult. Iar dosarul tamara e un mare fas. Asa si eu as putea sa-ti reamintesc de casa si Mihaileanu, de dosarul flota, si alte minunatii d’ale lu’ basescu. Dar n-o fac, pentru ca toti au bube-n cap. Eu stiu doar ca din 2000, dupa o trista guvernare cdrista, psd-ul a adus tare pe plus. C-o creste economica de 5-6% in fiecare an. Stiu, au facut o groaza de tampenii, uneori poate si abuzuri. La fel cum au facut si astia din 2004 pana acum. Pana la urma, nu e nicio diferenta intre primarul Vanghelie, care este, si primarul Solomon de la Craiova, care-l ameninta pe Dinescu pe-o scena de fata cu sute de oameni. Si nu, nu-mi pasa daca si Dinescu are pacatele lui, asa ceva nu se face!

    Si ca sa inchei, in 6 am sa votez Geoana, dar am sa-l votez cu inima stransa. E mai mult un vot impotriva. Nu pot vota un om care in actuala campanie a vorbit mai mult despre moguli decat despre solutiile anticriza. Nu pot vota un om care ma ia de prost, sustinand ca respectivul filmulet e un trucaj.

  60. Felicitari autorului articolului. Filmuletul e opera d-lui arh.Patriciu care incearca sa-i insele pe cei slabi de inger. Dar se amageste crezand ca aceasta facatura ordinara,mai devreme sau mai tarziu,nu-l va descalifica. Precum oierul Becali asa si magnatul pretins liberal e convins ca banii fac lumea,fie ei si murdari. Trucajul e facut de profesionisti,dar graba lor a stricat treaba,ca imaginile nu se “pupa” ,filmuletele care-l alcatuesc au erori evidente si pentru un amator. Banii mincinosi ti-au mutilat sufletul si ti-au intunecat mintea,coane Dinule ! In afara lor,nimic nu mai ai,nici macar rusine…………

  61. @Zetu
    “E un film real, care a fost confirmat de catre pustiul care si-a incapat, pumnul, palma, ca nici nu cred sa mai conteze acum.”

    Pe bune, tu chiar crezi ce zici? 🙂 ” S-a enervat că spusesem o prostie şi când m-am dus lângă dânsul voiam să-mi cer scuze, dar m-a împins. Chiar am râs, nu a fost ceva care m-a marcat””

    “… acuza un om, pe vantu, cum c-a furat 350.000 de oameni, fara ca acesta sa fie condamnat de instanta.”

    http://www.infonews.ro/article4530.html

    “Eu stau si ma-ntreb, oare in astia 5 ani domnul Basescu de ce nu s-a luat la tranta cu mogulii?”

    Prietene, tu ai numai doua canele TV pe telecomanda?! 🙂

  62. @zetu
    “Si ca sa inchei, in 6 am sa votez Geoana, dar am sa-l votez cu inima stransa. E mai mult un vot impotriva. Nu pot vota un om care in actuala campanie a vorbit mai mult despre moguli decat despre solutiile anticriza. Nu pot vota un om care ma ia de prost, sustinand ca respectivul filmulet e un trucaj.”

    Bravos natiune, un vot pentru, e un vot impotriva, pentru ca toti sint la fel 🙂 Nu-l lasa pe Basescu sa te ia de prost, lasa-l pe Vanghelie sa te ia de fraier, o sa te simti mai bine, pentru ca nici nu o sa-ti dai seama 🙂

  63. Te chinui faci comisii peste comisii, rapoarte peste rapoarte si ce-ti spune tugurlanu roman? Nu ai facut nimic, ai tacut milc 5 ani. Iti vine sa-ti dai palme nu alta… Nici nu e de mirare ca astia vor sa infunde scoala, scoti votanti dependenti pe banda, guvernezi cu ei lejer pina la pastele cailor, ca vorba aia prosti si saraci, dar inmulteste un euro cu milioane de timpiti sa vezi ce suma frumusica iese. Un om destept isi pune intrebi, intreaba pe altii, citeste, investhigheaza – unu mai slabutz de inger, ii trinteshti citeva televiziuni si le torni informatiile cum isi cresc pasarile tzincii, gil, gil, gil, te-ai scos, pam pam.

  64. Prietene, eu n-am discutat mai sus de intensitate loviturii, atingerii, mangaierii, spune-i cum vrei. Eu am discutat daca aceasta a avut loc, sau nu. Basescu sustine ca e o facatura. Copilul spune c-a fost contact, prin urmare Basescu minte, punct. Orice alta interpretare nu-si are locul. Daca ar fi recunoscut, daca si-ar fi cerut scuze, daca, daca, atunci era altceva. A mintit cu sange rece, punct.

    Vantu… nu stiu sa fie condamnat definitiv si irevocabil. Stiu, le-a furat banii alora. Si eu il injur, alaturi de cei 350.000 de oameni. Dar nu e acuzat! Si daca nu e acuzat, nu e vina mea ca simplu cetatean. Iar pentru un presedinte, e grav sa acuze un om care nu e condamat de niciun tribunal din Romania.

    In genere ma uit pe toate televiziunile, dar nu tin minte ca acum 3-4-5 ani sa aiba discursul asta anti moguli. Dar pana la urma, nu-nteleg de ce dracu purtam discutiile astea. Tu incerci sa ma convingi ca aia din PSD sunt niste comunisti, niste jeguri, chit ca nu-s cu nimic mai comunisti decat cei din PDL daca stam sa-i analizam la sange. Pana la urma fiecare interpreteaza lucrurile cum crede de cuviinta. Voi il vedeti pe Vanghelie ca un mare rau. la fel il vad si eu, credeti-ma, dar din pacate voi refuzati sa vedeti ca la fel ca si el, exista si in PDL, alaturi de Base oameni exact la fel. Si l-am si nominalizat intr-un comentariu anterior pe Solomon. Atat doar ca ala n-a fost mediatizat, n-a aparut prin emisiuni. Nu-nteleg cum dracu puteti fi atat de ipocriti, ii infierati pe cei din PSD, ii faceti comunisti, tirani, hoti, dar pana mai ieri liderul vostru suprem a guvernat alaturi de ei! N-are nicio viziune, nici el, nici oamenii lui, vizavi de criza. N-a avut tupeul de-a lua niste masuri anticriza, care erau total nepopuliste. Vorbim aici de reducerea in sistemul bugetar.

  65. Bai nene, nu stiu ce comisii peste comisii a facut, ca n-am stat 5 ani ca sa-i verific zi de zi activitatea. Am muncit si eu, sa platesc statului astuia nenorocit taxe. Cert e ca dupa 5 ani baietii aia 3 de care zice Base, sunt bine mersi, cu averile de 3 ori mai mari! DE 3 ORI! Fara ca vreunu sa fie acuzat de ceva. Cu alte cuvinte, hotu neprins, negustor cinstit.

    Si inca ceva, faptul ca nu impartasim aceleasi ideologii, faptul ca nu vedem lucrurile exact la fel nu inseamna ca-ti sunt inferior, asa cum incerci sa induci ideea in comentariul de mai sus. Daca vrei, poti sa-ti dau cateva argumente bune pentru care-l votez pe Geoana si nu pe Base, dar nu cred ca esti dispus sa le citesti. Esti setat pe Base, si esti setat ca, ceilalti sunt comunisti. Chit ca si Base a facut parte din PCR, chit ca si el s-a format tot pe vremea comunismului.

    Anyway, e ultima mea interventie aici. Nu vreau sa ajung la discutii inutile, in care argumentele nu-si au locul.

  66. @zetu. Bun, daca ai ajuns la concluzia ca Adrian Nastase este un politician trecut, te rog spune-mi cine crezi ca va fii presedinte al PSD dupa ce Geoana ajunge presedintele Romaniei? Aproape ca m-as impaca cu gandul ca Geoana ar fi presedinte al Romaniei, dar deloc nu ma pot impaca cu hahalerele PSD care sunt cele mai active acum si care par a fi favoritii pentru a prelua presedentia PSD dupa alegeri. Iar cel care va fi presedinte PSD dupa alegeri va taia si spanzura in partid, va numi ministri si chiar va avea pretentia (justificata) de a fi prim-ministru.

  67. Acum vreo 10 zile browsand am dat peste un interviu Tiriac – Patriciu, moderat de Tatulici. Am decis sa ascult putin si am auzit cu stupoare propunerie lui Patriciu pentru ca statul sa aiba bani: “sa vanda localurile primariilor (uite eu iau bani de la o primarie din Suedia” si sa scape (statul) de depozitele de gaze naturale, “la ce se lauda statul roman ca are gaz, daca nu face nimic cu el”.
    Deci dupa petrol, Patriciu mai are nevoie de localurile primariilor si de resursele de gaze naturale. Cand am auzit si ca Patriciu face strategia economica pt viitorul guvern, m-am ingrozit ! Nu am putea dezbate subiectul asta pls ?

  68. Prietene, daca nu ai alege sa bagi capul in nisip ai vedea cum Nastase / PSD l-au facut pe Patriciu sa isi tripleze averea, pe banii tai si alte milioane de nauci. Pe de o parte o dai inainte cu justitia, dar alegi sa nu vezi cum si-a aminat don Patriciu dosarele in instanta, iar pe de alta parte o dai inainte cu de ce nu face Basescu nimic – halal argumente. Sa mor daca nu ar fi vorba de noi astialalti bagati in rahatul asta, m-ar durea fix in cot de d’alde tine, v-o faceti pe pielea voastra.

    http://stiri.kappa.ro/actualitate/27-11-2009/basescu-patriciu-trebuie-sa-ii-restituie-lui-nastase-600-milioane-de-dolari-in-2010-240211.html

    http://www.ziare.com/articole/dinu+patriciu+rompetrol

  69. Prietene, imi pare rau pentru tine ca alegi sa fii atit de prost informat…

    http://www.ziare.com/articole/guvern+restructurare+agentii

  70. Ia amice, sa le zici sa updateze graficele peste 2-3 ani – adauga Posta, Transgaz, Romgaz. Ca doar nu erai naiv sa crezi ca Patriciu si Vintu s-au intilnit sa discute trendul pretului griului la bursa…

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6582180-emil-boc-sub-basescu-patriciu-nu-poate-obtine-nicio-reesalonare-petromidia-asa-acum-apare-casetute.htm

  71. pai daca il votezi cu inima stransa pe geoana..de ce il mai votezi?? vezi filmultul pe youtube cand geoana ii face tampiti pe niste oameni simpli pt simplul fapt ca au incercat sa-l contrazica (apropos, filmul ala trebuie pus ca sa vada toata lumea cat de arogant si nesimtit poate sa fie D-l Geoana ).. a dat cineva linkul mai sus.cred ca treaba cu ceea ce crede fiecare despre filmulet, este dupa dorinta fiecaruia cu cine vrea sa voteze. dar totusi nu crezi ca e mai plauzibil ca un film care apare exact inainte de turul 2 si cica dateaza din 2004 e o facatura si ca a fost dat intentionat publicitatii cand au vrut ei?mai degraba asta se numeste marsavie. pana la urma nu ai nicio certitudine ca fimuletul e adevarat sau nu, ca sa impacam ambele parti, dar ca s-a dat oficialitatii exact la alegeri e clar voit si adevarat. o palma data poporului!! daca vrei binele poporului asa cum se pretinde, apai da filmul ala inainte, sa vada tot poporul ce hal de presedinte avem. NU??? nu sa votez eu cu basescu in primul tur..si dupa aia bagi filmul cand trebuie ca sa te asiguri ..strategie strategie…

  72. @ Daca in 2.009 se batjocoreste “patura tolerata”a intelectualilor! De la “lovilutie” acele doua sloganuri:..” Noi muncim noi nu gandim!/ Moarte intelectualilor”..e clara caderea natiunii! Groapa arata ca e multr mai mare ,sapata de “baietii destepti da destepti: Nu ne vindem tara! O luam in proprietate ca si inainte: Poporul bea sampanie si mananca icre negre prin reprezentantii sai “legali” Chiar daca “legalizarea” prin cele 60.000 de victime ce aducea “Confirmarea oficiala” a fost de numai 1300 plus 3500 de raniti mutilati.Dar ce mai conteaza fata de Hranirea a 80.000.000 romani,20.000-25.000Eu/imigrant revenit acasa etc.Manipularea.Calomnia este o arma pe termen f f f f scurt.Dupa “6” nu conteaza cine voteaza ci cine numara voturile!In zece ani raspandacii au intrat ca niste carii sau mai bine zis gandaci de bucatarie peste tot.Rezista si la un atac nuclear.Cum bine zicea cineva( Eu zic Dne fereste) numai o convulsie sociala poate rostogoli ierarhia falsa de valori instaurata prin viol!Ciclul de 24 de ani oricum se apropie! Nici genialul nu a scapat nici Geonelu et Co. nu va scapa dar de data asta nu lustratia va fi ” Sabia lui Damocles!”Justitia Divina e implacabila. DDD

  73. E o mare jale… si cu tristete observ ca nici tinerii nu mai gandesc…mai vad postari pe tot felul de bloguri ale unor copii cu varste cuprinse intre 20 si 25 ani, copii neinformati, copii care n-au trait Revolutia (lovitura de stat)…copii care nu stiu ca Iliescu si’ai lui au distrus toata economia…Sunt din Iasi oameni buni, si-am ajuns s-o zic cu rusine, deoarece Moldova a votat si voteaza in continuare cu “roshii” desi toate fabricile din Zona Industriala au devenit cuiburi pentru pasari….e o paragina acolo, incredibil !! Au distrus tot! A mai ramas doar Antibiotice SA pe picioare, dar nu-i problema..o rezolva Patriciu si pe aia!! Ne-au pus pe chituci total! Stau si ma intreb, cu cei 2 neuroni care mi-au mai ramas, cum de nu le este rusine? Cum mai are tupeu tovarasul Iliescu sa-si afiseze ranjetul pe scena politica? Cum mai doarme noaptea? Cine-a tras in noi in decembrie ‘89? Dar oameni buni, mare-i Dumnezeu! Hai sa mergem la vot pe 6 decembrie, hai sa dam o lovitura NESIMTIRII si COMUNISMULUI!

  74. Explicatia din filmuletul publicat de I.T.Morar e foarte buna, dar foarte putin exacta. Eu zic sa consulti un specialist, nu unul care arunca cuvinte d-astea precum pixeli, photoshop.
    Dupa parerea mea, explicatiile analistului de acolo sunt neprofesioniste si se bazeaza pe filmuletul publicat pe net. In cel de la tv nu mai sunt cadre lipsa.