Reclamele de la Super Bowl 2019 sunt o rușine pentru industrie

Am băgat o căutare pe Google, am vrut să văd reclamele de la Super Bowl-ul de anul ăsta, iar la final, am rămas cu o singură întrebare. Ce s-a legalizat în America până la urmă: marijuana sau ciupercile?

95% dintre reclamele de anul ăsta sunt glume de autobază sau tot soiul de prăjeli care pe care le uiți în secunda următoare. Și astea sunt spoturi pentru care se plătesc până la cinci milioane de dolari pe slot. Chestia care mă îngrijorează mai tare nu e că “creativii” sunt prăjiți, ci cât de prăjiți sunt ăia care au aprobat bugetele pentru mizeriile astea?

Eu, unul, m-am uitat pe listele de aici și de aici. Aproape nimic memorabil. Vreo trei lacrimogene și câteva thumbs up pentru Verizon, Coca-Cola, Kia, Amazon și Burger King și niște mențiuni pentru Bumble, Jeep și Washington Post (deși asta din urmă e fleșcăită rău și probabil plătită de Bezon din propriul buzunar). Deși poate nici aia la Toyota nu e chiar rea.

(Întregul short cu Warhol, pe care BK l-au licențiat la zeci de ani distanță pentru stunt-ul ăsta – cu tot cu brandingul Burger King, că originalul nu era reclamă – e aici.)

Dacă îţi place acest blog şi vrei să-l susţii, cumpără de la eMag folosind acest link.

2 comentarii

  1. Ce ai postat aici de la KIA e o reclamă la reclamă, nu reclama propriu-zisă. Pe care nu-mi amintesc să o fi văzut. Ceea ce înseamnă că e mai proastă decât reclama la reclamă. :)

  2. Ai dreptate, e doar o bucată, da’ mi-e lene s-o caut acum pe toată. Dar dacă dai click pe link-urile alea și te uiți la ce minuni au produs restul, te întrebi sincer dacă nu cumva te-a drogat cineva cu pastile de somn și visezi prostii. Asta sau, ca mine, zici “wtf is this și ce rahat prost au fumat ăștia?” după fiecare.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.