Românisme: de la marketonline.ro, la Trattoria Il Calcio

Încă sînt suficient de naiv încît să cred că serviciile româneşti de orice fel au şanse să crească, să se dezvolte, să îşi merite banii. Se pare că de fiecare dată cînd încep să cred tot mai mult în asta, hop şi ei, îşi dau cu stîngu-n dreptu’.

Astăzi, pe la cinci fără un sfert, sun la marketonline.ro să îi întreb ce program au. Le spun că vreau să cumpăr un card CF şi vreau să îl iau direct de la ei. Mi se răspunde că e deschis pînă la opt, că totul e bine, frumos şi, mai ales, roz. Ajung pe la şase jumate la Lizeanu şi îi sun din nou, să îi întreb cum ajung la sediul lor. Aceeaşi tipă, cu care am vorbit şi prima oară la telefon, mă întreabă de ce. Îi spun că vreau să cumpăr un card CF. “Păăăii… ştiţi… nuuuu, nu se mai poate, avem program pînă la şase la magazin“. Moment în care rămîn ca prostul în mijlocul drumului şi întreb de ce mi-a spus că e deschis pînă la opt. Mi se răspunde că pînă la opt se pot ridica produsele cumpărate.

Nu ştiu dacă e o problemă generală la români să nu fie atenţi la întrebările care li se adresează sau e doar o problemă a serviciilor de relaţii cu clienţii. Deşi nu sînt fan marketonline.ro, mi-era mult mai aproape Lizeanu decît Semănătoarea, plus că mi s-a spus că e deschis pînă la opt, în contextul în care eMag.ro se închide la şase.

Bineînţeles, mîine dimineaţă o să-mi cumpăr cardul de memorie de la eMag.

***

Tot în seara asta, pe la opt, intru într-una dintre pizzeriile lui George Copos, Trattoria Il Calcio. E la cîteva minute de blocul în care locuiesc, pizza e foarte OK, dar nu fac livrări la domiciliu. Cer un soi de pizza şi specific: fără porumb şi fără ceapă. Îmi zice că e gata în zece minute.

După vreo 25 de minute, tanti îmi pune în faţă o pizza, deschide cutia şi mă întreabă dacă e soiul pe care l-am comandat. Eu îi spun că nu-i a mea: am cerut fără porumb şi fără ceapă, nu cu porumb, ceapă, dar fără ciuperci. Îşi cere scuze, îşi întreabă colegul dacă poate să mai facă una, apoi se uită la mine zîmbind. “Am aşteptat jumate de oră, pot să mai aştept zece minute“, îi zic. N-are nici o reacţie. Mie-mi miroase a nesimţire. După cum era de aşteptat, nici cu a doua nu am mai multă baftă şi e gata în aproape 20 de minute.

Făcînd un calcul minor, îmi dau seama că am pierdut 45 de minute de pomană. Nu mai bine mă duceam întins acasă şi făceam comandă la Trenta? Nu de alta, dar ajungea cam în acelaşi timp, dacă nu chiar mai repede. Ştiu ce să fac de acum înainte.

Dacă îţi place acest blog şi vrei să-l susţii, cumpără de la eMag folosind acest link.

33 comentarii

  1. Vezi ca la emag e pana la 20.00 de cand s-au mutat acolo.
    http://emag.ro/showroom

    Eu evit oricum marketonline, sunt cam neseriosi.

  2. Le-o luat Coposu?
    Eu ştiam că Gino Iorgulescu e ‘propitarul’.

  3. Trebuia dupa prima faza cu pizza sa ii ceri sa vb cu seful si daca seful nu rezolva nimic, puteai sa pleci foarte frumos de acolo

  4. neah, ca-mi era foame si chiar voiam o pizza in seara asta :))

  5. Dar de ce se intampla chestiile astea? Sunt curios, angajatii respectivi au salariile foarte mici? Nu sunt motivati in niciun fel?
    Sau sunt obisnuiti ca noi (consumatorii) putem inghiti chiar orice?

  6. dar la aia nu e…. scump rau? in orice caz, mi-am primit raspunsul la o intrebare: cine dracu’ mananca la trattoria in cartierul asta? pentru un ditamai cartierul de oameni nu-prea-avuti concentratia de locuri ieftine in care sa mananci e foarte scazuta…

  7. haide subi, stim noi ca la tine ziua e mai lunga si ai destul timp sa astepti aiurea :))

  8. Ioana: te-ai mira. eu am fost de vreo trei ori pe acolo: de doua ori seara, o singura data ziua. ziua era aproape plin, seara era plin ochi.
    dan: ei, pe dracu’!

  9. Ne pare sincer rau pentru comunicarea realizata in mod defectuos cu dumneavoastra.

    Eroarea s-a produs din cauza unei colege noi ce fiind in trainig a incurcat ora finala de livrare

    cu ora la care departamentul relatii clienti isi inceteaza activitatea. Desigur acesta nu este o scuza ce poate repara situatia in care ati fost pus si pentru aceasta ne cerem scuze inca o data
    Deasemenea pe site lipsea programul de livrare,acesta omisiune fiind remediata acum.
    Tin sa va precizez ca aceasta a fost o eroare data de anumite circumstante si nici pe departe o atitudine de dezinteres fata de clientii nostri.

  10. asta nu inseamna ca nu ma duc tot la eMag :))
    oricum, multumesc pentru atentia de care dati dovada dupa ce ati dat cu bita-n balta. e un pas inainte 🙂

  11. ti-am citit cateva din subiecte unele interesante dar asta…chiar nu ii vad rostul mai ales ca expui Romania ca pe o oaie negra…chiar crezi ca daca te duci in alta tara o sa le ai pe toate la botu calului?;) nu cred amice …si imi pare rau ca esti printre cei care nu prea scot nimik pozitiv ….am impresia ca unele subiecte sunt numai pt o reclama proasta si atat…asa te razbuni tu?:)
    astept o critica de la tine pe blogul meu;) take care

  12. bai frate…daca esti asa de smecher cu criticile….fa tu un magazin online sau fa tu o pizzerie…si atunci sa vin eu la tine si sa-ti critic serviciile. Te inteleg ca doresti sa fii tinut in puf….dar nicaieri in lume nu e totul perfect. Dece nu veniti sa laudati partile bune si cautati sa aduceti doar denigrari la astfel de servicii. eMag pentru mine e nul spre exemplu. M-am lovit de nesimtirea sa stau pe fir vreo 2 ore ca sa ma preia un consultant. Doresc sa cumpar un cooler ASUS la 150 RON care aparea ca e pe stoc..Dupa 2 ore mi se spune ca nu mai e de mult in stoc. In schimb am pareri foarte bune despre marketonline. La restaurante la fel….am si eu pareri negative..dar nu vin sa le arunc doar pentru ca s-a intampalt o data la un restaurant si inca o data la altul. Plus de asta exista concurenta. Nu-ti convine, ia de unde vrei, dar nu mai venit cu astfel de critici. cand o sa ai tu firma ta si ai sa vezi ce inseamna sa lucrezi cu 40-50 de oameni..atunci sa spui. Poate ca ai firma…sa-mi spui numele…sa analizez si eu serviciile

  13. am si eu firma si desfasor servicii publice….si incerc sa multumesc publicul..si daca s-a suparat am stiut sa-l fac sa inteleaga modul in care a aparut o problema….

  14. ktrink: scuza-ma, dar e blogul meu si scriu ce vreau, nu ti se pare firesc? problema nu e ca scriu foarte mult de rau, ci ca lucrurile rele sint muuult mai multe decit cele bune. prin urmare, scriu despre ce vad cel mai des.

  15. Sunt si eu deacord cu ce spui tu…dar zi si mie de cate ori ai avut probleme la restaurant sau la magazinele online?….de cate ori ai fost tratat necorespunzator?….sunt deacord ca in Romania sunt multe nereguli si multe lucruri rele….dar tu ne-ai expus doar 2 cazuri intamplate…Daca ar fii sa scriem fiecare toate neregulile…nu ne-ar ajunge timpul pentru munca. Ar trebui sa stam doar pe blog sa criticam….

  16. eu nu vad lucrurile chiar asa de cenusii. dimpotriva, cred ca dupa ce au citit aici, cei de la marketonline.ro au luat masuri, ba mai mult, cred ca fiecare sut in fund e un pas inainte. pe bune.

  17. Sunt deacord cu critica..fara ea nu am reusit sa atingem “perfectiunea” ..dar pentru inceput hai s-o facem intr-un mod mai placut…..Eu unu am vazut o critica dura din partea ta…la ambele firme

  18. Bah, ce bine ar fi sa scriu si eu de taxi speed si pe urma sa imi comentaze piaritza de la ei….
    =))

  19. ktrink: neah, eu nu vad lucrurile asa. nu vad nicaieri rostul frazei “esti mindru de tine”. ceea ce nu inteleg, totusi, este de ce esti tu atit de revoltat.
    andrei: eu am suficient timp, mai ales timp liber. lucrez de acasa, pay-per-project, dorm ca porcul… imi permit sa scriu pe blog :)) lasind gluma la o parte, nu mi se pare deloc o critica dura mai sus, ci mai degraba doua relatari a unor cazuri nefericite.

  20. corect. dar nu crezi ca faci cam multa reclama negativa ,,Românisme: de la marketonline.ro, la Trattoria Il Calcio
    ”?..chiar crezi ca daca ti se intampla numai tie si ca toata lumea este cu fundul in sus si tu esti singur in picioare?:) ..zau alex …sa fim seriosi macar daca ai dureri de genul asta incearca sa nu dai nume…este mai placut asa si nici nu deranjeaza la ochi;)

  21. sti ca era mai simpatic daca nu dadeai nume;) tocmai ai facut reclama proasta la 2 firme…probail esti mandru de tine ca primesti comentarii dar …totusi…pune-te in locul firmelor…e ca si cum arunci cu noroi intr-un om si apoi zici ,,hai may ca e spre binele tau ” in acelasi timp il mangai si pe cap sa fie treaba treaba;)

  22. nu sunte rovaltata in totalitate..ma revolfa faptul ca trebuie sa da-i nume …cu ocazia asta ai reusit probabil sa faci o reclama proasta unor firme mari ..si tie putin iti pasa…e si normal tocmai ti-ai marit rata de cititori:)
    ah …si vorba lu’ sidryane …hai sa scrie despre taxiuri, mancare la comanda, mobila la comanda, si alte prestari servici…sa spuna toata lumea ce are pe suflet si sa zica si numele firmei ca deh sa stie lumea domne =))))

  23. dar ma rog ..bafta cu blog-ul …sper.. daca mai scri ,,relatari” …incearca sa nu mai da-i nume e cam de kkt ca influentezi oameni aiurea doar pt a ,,relata” si a te simti bine

  24. Alex, ba sa “da-i” in continuare nume, te rog 🙂 Eu unul de asta te citesc. Si-s convins ca nu-s singurul…

  25. lol, ce de sfaturi primesti. Sa-i trimiti si pe la mine pe astia ca si eu sunt blogger incepator si am nevoie de sfaturi despre cum si ce sa scriu :)))

  26. Hai, sa vorbim doar cu X si Y. Sa nu jignim, doamne fereste, pe careva. Ma lasati cu atitudinile asttea impaciutoare? Atata timp cat nu vom lua atitudine la toate chestiile in neregula in tara asta si le vom ascunde sub pres, tara asta va ramane acolo unde e acum. Intr-un mare rahat!

  27. eu cred ca am avut noroc azi, am asteptat numai vreo juma de ora la niste paste…

  28. Din păcate şi eu am avut o problemă cu “magazinul de şapte stele” :))
    Am cumpărat un telefon de la ei – servire promptă, nimic de zis. Comandă telefonică, livrare acasă. De aici încep problemele. Telefonul iniţial blocat în TIM, probabil că a fost deblocat prost, ideea e că după 2-3 zile am avut necazuri. Mers în service, de unde sunt întors pentru că certificatul nu era completat. Merg la magzin să îl completeze şi las telefonul la ei să îl ducă în service. Mi se înapoiază certificatul deşi am spus că trebuie originalul în service, dar am fost asigurat că o copie le va fi suficientă. După 2 zile sunt sunat şi rugat să aduc CERTIFICATUL. Încă un drum ce putea fi evitat foarte uşor. Cum am văzut cu cine am de a face, fac cerere scrisă de returnare a banilor conform legii de comerţ electronic. Lucru ce mi se refuză, că vezi domne , nu e comerţ electronic, de parcă l-aş fi luat din magazin. Aşa că de o lună aştept OPC-ul care la rândul său a fost “flituit” de măreţul magazin.

    P.S. şi de luat telefonul din service, tot eu a trebuit să mă agit (era obligaţia lor, pentru că ei îl duseseră şi tot ei puteau să îl ia).
    Aşa că deşi nu am avut telefon 2 săptămâni, pe certificat apare doar 1.

    Scriu pe unde se poate, ca să se ştie de potenţialele problme cu ei. Nu neg că sunt şi clienţi mulţumiţi, dar e vorba de atitudine şi profesionalism. 😉

  29. Da ai dreptate, se mai intampla si chestii dastea chiar si la casa mari.
    Eu zic ca e scuzabil, deoarece banuiesc ca nu ei tin garantia produsului.

  30. Marketonline.ro / Grifon Group srl reprezentata numitul Mugur Frunzetti este rugata si pe aceasta cale sa-si achite restantele la plata in valoare de 104444,3 lei aferente facturilor F.CJ 3717045 din data de 06.11.2007, respectiv F.CJ 3717229 din data de 16.11.2007 emise de ARoBS Transilvania Software srl.

  31. hahaha nu-mi vine sa cred ca iti cere cineva sa nu dai nume, doamne fere’ sa nu faci reclama negativa vreunei firme. noroc ca macar pe bloguri e liber la exprimare ca daca scriai intr-un ziar te pomeneai si cu un proces de calomnie. cum dom’le pizza noastra e “cea mai” minunata unde e dovada ca n-ati primit ce ati comandat?!?

  32. Salut,

    Am cumparat un telefon de la marketonline in 30.03.2009, telefon pe care l-am platit in avans(aici a fost prostia mea). Este vorba despre un SAMSUNG OMNIA. Cand am fost sa-l ridic cutia era desigilata, dar ce mai puteam sa zic din moment ce il platisem in avans.

    In cateva zile am constat ca telefonul se oprea cand il puneam in masina pe suport, am dat vina pe BT , am zis ca se opreste din cauza ca interfereaza cu ceva.

    Dupa ceva timp am vazut ca daca este lovit usor in partea din spate se opreste si am decis sa merg cu el la garantie. Cand sa ma duc cu el la garantie…. surpriza… o firma falimentara.

    Mai mult ca sigur telefonul a fost reconditionat si revandut.

    Am mai citit pe forumuri despre acesta practica a acestui magazin online, care ar fi de penal. O sa depun o plangere la POLITIE in acest sens.

    In concluzie: NU CUMPARATI NIMIC DE LA ACEST MAGAZIN ONLINE!!!

  33. Salut, am aproximativ aceeasi problema ca si Gabriel, am un samsung omnia de la ei de un an, si acuma s-a defectat touchscreenul ma uit in certificatul de garantie, nu e completat, sun la numerele de contact, nu functioneaza, sper sa rezolv ceva cu ei pana la urma, ca nu as vrea sa platesc eu ceva ce ar trebui acoperit de garantie