Ai un laptop Acer şi vrei să-l distrugi? Service-ul Sama Bit te ajută cu drag

Acer AspireService laptopuri de evitat în București: Sama Bit, partener Acer, “premium” ceva. Iată, pe scurt, experiența mea cu ei.

Am, din octombrie 2006, un Acer Aspire din seria 1640Z. La vremea aia, jucăria mea costa 2.736 de lei. Cam cît un dual core de la Dell în zilele noastre. Nu-i bai, şi-a scos banii cu vîrf şi îndesat, motiv pentru care îmi şi propun să îl schimb. E un laptop care a fost chinuit serios. A zburat de nenumărate ori din dreptul uşii pe pat, am scăpat rucsacul cu el înăuntru nici nu mai ţin minte de cîte ori, a aterizat de pe birou pe podea cu roatele-n sus după ce m-am împiedicat de cablul de alimentare, de m-am şi mirat cum de n-a crăpat display-ul, în fine…

Vara trecută, la un moment dat, s-a ars placa de reţea (onboard, deci am scăpat ieftin). Am vrut să scap de o lună de aşteptare fără laptop, aşa că în loc să-l duc la eMag, cu garanţia-n dinţi, l-am dus la Sama Bit. Un “premium executive partner” Acer, găsit pe site-ul producătorului. Zis şi făcut: mi se spune că trebuie placă de bază nouă, mi se returnează laptop-ul după cîteva ore, cumpăr card PCMCIA, după două săptămîni mă duc să-mi schimbe placa de bază. Toate bune şi frumoase, mai puţin vreo trei şuruburi lipsă la carcasă. Nu dau importanţă, gîndindu-mă că poate n-au fost strînse bine şi au picat la mine.

Acum vreo trei luni, la un moment dat, crapă DVD-RW-ul. Nu mai citeşte nimic, nu mai scrie nimic, de negăsit în Windows. Folosesc stick-uri USB, deci n-am murit fără. Totuşi, săptămîna trecută, zic să rog un “tehnic” să desfacă jucăria şi să se uite înauntru, pe motiv de vreun contact buşit la display. Ce-mi găseşte? Ei bine, hai să vedem…

Înainte de orice, trebuie precizat că Acer-urile parcă sînt făcute de români. Altfel spus, e ca la Dacie: dacă vrei să schimbi o bujie trebuie să dai jos tot motorul. Aşa şi cu laptop-ul. Dar asta e mai puţin relevant. Ce-am găsit înauntru se numeşte dezastru sau cataclism, după preferinţe.

Acer - interior buşit

Atît DVD-RW-ul, cît şi HDD-ul, erau prinse doar în şuruburile carcasei. Celelalte şuruburi lipseau cu desăvîrşire. Placa de bază, de asemenea, era susţinută de aceleaşi şuruburi, deşi – cel puţin teoretic – trebuia să fie prinsă în cel puţin alte două. Mă întreb dacă cel care a desfăcut laptopul a vrut să sape tranşee cu şurubelniţa, că altfel nu-mi explic toate zgîrieturile din interior.

Ce se vede în poza de mai sus este conectorul de pe placa de bază, care face posibilă conexiunea cu DVD-RW-ul. Cum o fi reuşit să-l spargă, habar n-am. Cert e că a reuşit, motiv suficient cît să nu îmi mai citească Windows-ul nici un disc. “Tehnicul” zice că, în principiu, deşteptul care a desfăcut laptop-ul prima oară a ratat un şurub prins chiar pe mijlocul carcasei şi a tras că ţăranul, fără să se uite. Bucăţica lipsă a conectorului a apărut ca urmare a buşiturii cu DVD-RW-ul. Care, la rîndu-i, a suferit nişte deformări urîte (îndreptate, săptămîna trecută, de cel care a reparat tîmpeniile celor de la Sama Bit).

Acer - interior buşit

În caz că n-aţi văzut destul, ei bine, vedeţi cum arată tăbliţa de cupru de pe cooler. Desprinsă şi cît se poate de boţită. Altfel spus, muncă de profesionişti, “premium executive parteners” mai pe englezeşte. Mai premium de-atît nu se poate!

Despre alte buşituri interioare, pe care nu le-ar fi putut cauza în ruptul capului vreo buşitură, nu mai povestesc. Cred că ce se vede e suficient. Recomand cu încredere Sama Bit tuturor celor care vor să-şi facă praf calculatoarele. Aveţi încredere, vor reuşi! Ei sînt profesionişti. În săpat tranşee cu şurubelniţa, bineînţeles.

155 comentarii

  1. Am tot Acer. Dacă pățesc ceva cu el, cred că îmi fac service-ul singur :)

    • am si eu aceeasi parere despre Sama Bit, m-au pus sa platesc marea lor reparatie Update Bios si Curatare de rpaf, slava domnului k mi-a recuperat banii cu ajutorul OPC si la 1 luna de la faimoasa reparatie a crapat hardul. Este o firma plina de “specialisti” gata oricand sa te ajute
      De fapt acelasi lucru l-as putea spune si depsre Flamingo
      Computers , care refuza s aimi schimbe laptopul, k in opinia lor un laptop care carapa in primele 6 luni de 2 ori merge sa fie reparat
      Traiasca Romania

  2. shit. nu puteai sa nimeresti mai bine momentul postului… mi-am busit laptopul aseara si tocmai ma pregateam sa sun la asa-zisul premium partner…

  3. Pare desfăcut la modul… desurubam repede tot ce putem, apoi smulgem repede tot ce nimerim, doar ca sa servim clientul in timpul specificat.

    Tehnica asta a reparatiei in stilul hai sa indesam hainele cum apucam in geamantat este destul de paguboasa as zice. :)

  4. In cazul unui proces penal, pe ce pozitie a-ti vrea sa va situati? Ca martor, sau parte implicata? SV1AX100

    • As dori sa fiu parte implicata fiindca cei de la samabit isi bat joc de oameni vezi patania mea mai jos pe aceasta pagina.

  5. Salut Alex !
    citeva intrebari, daca esti amabil:
    1. l-ai dus la un “tehnic” ; ce calificare are persoana respectiva, este expert in reparat notebook-uri ?
    2. “Acer-urile parca sint facute de romani..” ; tu personal esti o persoana din industrie, specialist in productie notebooks, sau in ce calitate exprimi aceasta parere ?
    3. spui ca l-ai zburat de pe birou pe podea, si apoi ca a spart SAMA BIT conectorul..
    oare cine l-a spart de fapt ?
    multumesc !

    • Stimabile te salut,
      ma numesc Alex si sunt din Timisoara si am luat in 20.10.2008 un Acer Extensa5630 cu care acum am niste probleme, l-am trimis in service la Tornado in 10 februarie 2009 sa-mi rezolve niste probleme cu display-ul , dupa 30 de zile de stat in service (10.02.2009 – 10.03.2009 )mi-au inapoiat notebook-ul cu specificarile ca unul din cablurile de la lid a trebuit schimbat si unu din ornamentele lid-ului a trebuit lipit pentru ca era desprins. Dupa vreo 5 sau 6 zile de la preluarea echipamentului am inceput sa am din nou aceleasi probleme : adica sa mi se albeasca ( sa fie intr-un blank alb ) display-ul cand pornesc notebook-ul sau sa-mi intre in starea asta de blank de fiecare data cand inchid si redeschid lid-ul sau chiar in timp ce poate vizionez un film sa-mi intre in blank. Pentru a-l scoate din starea asta e nevoie sa-l bag in stadby si sa-l scot in mod continuu ca sa-si revina,asta pana cand inchid din nou lid-ul dintr-un motiv sau altul si cand il redeschid o iau de la capat. Am fost azi 26.03.2009 la punctul de colectare echipamente al Tornado la Eta 2u in Timisoara si mi-au spus ca Acer nu mai colaboreaza cu Tornado si mi-au dat o fisa cu niste date ale Sama Bit unde apare si numele si mailul tau . Te-as ruga sa imi dai un numar de mobil pe care sa putem lua legatura , pentru a vedea unde sa-mi predau echipamentul pentru a fii reparat.

      Multumesc anticipat.

      Toate cele bune ,

      Alex.

    • Incearca cu Scop Computers. Stiu ca ei se mai ocupa de service pe garantie.
      Si cum adica apare numele meu? :)) Ca eu in afara de problemele cu Sama Bit, n-am nici o legatura cu ei.

    • buna, si eu am aceeasi chestie cu display-u. care e problema tehnica? ti-au explicat de ce face asa? ti-au inlocuit ecranul?
      din pacare eu tocmai am dus laptop-ul la sama bit acum o sapt.

    • Salut,am si eu un extensa 5630 cu aceleasi probleme.
      Poti sa-mi spui daca ai rezolvat problema si ce ti-au spus ca este.
      Multumesc anticipat!
      P.S. La ce service ai fost?

    • Salut,

      Bogdane, tie chiar nu ti-e jena ca iei salariul de Acer?De ce nu te zbati sa avem si noi garantie ,chiar daca ne cumparam un laptop din USA sau Tibet pt. ca banii pe produs ajung la firma mama????Despre travel warranty e prea dureros sa discutam.Pt .tine.Lasa interviurile goale de continut din ziarele economice si fa ceva cu aia de la SAMA.BIT si nu-i mai pupa in dos pt. ca o sa va duceti in cap impreuna.Cei de la SCOP nu mi-au rezolvat problema , dar macar au incercat…

  6. Eu in locul tau as face o reclamatie detaliata la Acer, sa afle si ei ce parteneri au in Romania.

  7. Mihai: nu ma intereseaza, nu vreau sa fiu implicat in procese.
    Bogdan Iftemie: 1. “tehnicul” se ocupa, printre altele, si cu depanare si reparatii calculatoare/notebook-uri; 2. fraza pe care ai citat-o este exprimata de “tehnic”; 3. acelasi “tehnic” a spus ca busitura aia este produsa prin smulgere, in nici un caz din cauza ca a picat pe podea. si crede-ma, omul e foarte bun in ceea ce face si chiar am incredere in ce spune.

  8. Tare Mihai Nituleac cu procesul… “…pe ce pozitie a-ti vrea..”. Hai mai intai cu gramatica si dupa aia mai bagam o fisa.

  9. multumesc Alex pentru raspuns , dar.
    1. daca tehnicul repara si depaneaza , asta nu il face expert; eu intrebam daca are studii de specialitate sau training facut cu un producator de notebooks;
    acum daca un frizer sau un bucatar stie sa dea din mouse next…next …finish, si sa instaleze un Windows, asta nu il face deloc expert in sisteme de operare Microsoft;
    eu de ex masina nu o duc la reparat la un “expert “care ciocaneste Dacia in spatele blocului, ci la un expert autorizat de producator, cu diploma si training la zi, pentru ca industria si tehnologiile evolueaza rapid
    2. cam asta e drama in industria IT din RO, si nu numai , multi se dau experti dar nu prea sint ; piata pune presiune pe cost, intra multi antreprenori in biz, dar se si improvizeaza mult;
    3 sint curios daca ai escaladat episodul la managementul SAMA BIT, pina la urma si la un boutique de tzoale super premium poti sa dai peste un angajat plictisit sau incompetent, dar cu o abordare corecta se rezolva
    4. Aspire e gama de consumer la Acer, in cazul in care mai vrei sa iei in considerare brandul, iti recomand TravelMate, sint OK calitativ;
    5. dincolo de ce face SamaBit, in 2008 pe 6 luni Acer e No1 in Romania la vanzari, asa spun IDC si GFK, pina la urma piata si clientul decid cine e mai bun…..
    all the best !

    • “…in cazul in care mai vrei sa iei in considerare brandul, iti recomand TravelMate, sint OK calitativ”
      Omul din interior, cel care cunoaste toate secretele firmei, ne-a marturisit ca brand-ul mai merita sa fie luat in considerare doar pentru familia TravelMate, care sunt ok calitativ, in rest Dumnezeu cu mila. Scule foarte bune sau foarte fiabile nu au!
      Noroc ca s-au gasit altii care sa ia apararea ACER.
      Eu am vrut sa-mi cumpara un ACER Aspire 8930, dar dupa ce am aflat parerea “specialistului” mai bine ma reorientez.
      All the best!

  10. e pe primul loc ca e cel mai ieftin. tzaranul tzoparlan care vrea laptop se uita intai la bani si apoi la marca, ce poate scula samd.

  11. Bogdan: nu am probleme cu Acer, ca producator de laptopuri, ba dimpotriva, mi se par niste produse foarte misto. laptopul asta m-a tinut doi ani si a fost chinuit, deci n-am motive sa ma pling. ba as putea spune ca dupa o serie de comparatii cu vreo doua modele Dell cu configuratii similare, am ajuns la concluzia ca e chiar mai fiabil. nu producatorul e problema, ci lipsa de respect fata de client a celui de la service.
    yo: sa nu exageram, Acer e o marca buna. nu Acer era in discutie.

  12. De aia n-are ursu coadă!!!!

    În primul rând nu mi-e prea clar unde baţi! Oricum, articolul este unul denigrator pentru că nici una din “acuzaţiile – afirmaţiile” făcute nu stă in picioare, mai ales că majoritatea lor sunt mai mult decat subiective. Am să le iau pe rând:
    1. “La vremea aia jucaria costa …cat un dual core de la DELL in zilele noastre” Asta e o afirmaţie fără noimă. E ca şi cum ai spune că, pe vremuri, o dacie costa cât un videocasetofon VHS. Printre altele ţin să te informez că azi un dualcore de la Acer costă 1435 ron.
    2. “…mai puţin vreo trei şuruburi lipsă la carcasă. Nu dau importanţă…” Dacă nu ai dat importanţa atunci când trebuia, şi tot nu şti când au cazut de ce mai ridici problema după un an!!! Ori ce sesizare se face într-un termen rezonabil.
    3. “…parcă sunt făcute de români. Altfel spus, e ca la Dacie: dacă vrei să schimbi o bujie trebuie să dai jos tot motorul” Inteleg dintr-un comentariu anterior ca nu te pricepi la tehnica. În acest caz, să sti ca nici “tehnicul” tău nu se pricepe. Să şti că la o Dacie se poate scoate bujia imediat după ce ridici capota şi scoţi fişa!!!! Şi nici dacia nu-i proiectată de români. Cei de la Renault au proiectat-o! Şi chiar dacă românii au modificat-o pe alocuri in cei 30 de ani de producţie, n-au ajuns să întoarcă motorul invers!!!
    4.”…DVD-RW-ul, cît şi HDD-ul, erau prinse doar în şuruburile carcasei. Celelalte şuruburi lipseau cu desăvîrşire.” De unde şti tu că nu e corect aşa? Aţi văzut dumneavoastră sau “tehnicu'” manualul de service? Ţin sa va informez că unitaţile optice se prind de carcasă cu un singur şurub sau nici unul. De asemenea, HDD-urile se prind de carcasă cu un numar variabil de şuruburi (în funcţie de model), între 0 si 4 bucăţi, de multe ori aceste şuruburi fiind aceleaşi cu care se prinde capacul de vizitare la compartimentul hard diskului. Oricum, accesul la HDD e o operaţiune facila, descrisa de cele mai multe ori in manualul utilizatorului, pe care o poate face oricine.
    5. “Ce se vede în poza de mai sus este conectorul de pe placa de bază…” Acest paragraf e cel mai interesant.
    Înteleg că atunci când a ieşit din service, laptopul funcţiona. Inclusiv unitatea optică!!! L-aţi folosit un an!!!. În acelaşi timp, susţineţi faptul că conectorul a fost spart in service-ul Sama Bit şi ăsta ar fi “motiv suficient cît să nu îmi mai citească Windows-ul nici un disc”. Dar va contraziceti!!! Daca echipamentul a funcţionat un an, nu aveţi cum sa acuzaţi că o acţiune excutată atunci a produs o spărtură/crăpătură a cărei efect a aparut după un an. Şi eu pot sa spun “deşteptul de la “tehnic” care a desfăcut laptop-ul a ratat un şurub prins chiar pe mijlocul carcasei şi a tras ca ţăranul, fără să se uite… Apoi a indoit folia de cupru de la radiator pentru că n-a ştiut s-o scoată” E cuvantul meu împotriva cuvântului “tehnicului” dvs. Eu aş spune că spătura din mufă este cauzată de o forţă oarecum perpendiculară pe planul plăcii de bază… ce ar putea fi cauzată de una dintre acţiunile următoare:
    “- zburat de nenumărate ori din dreptul uşii pe pat,
    – am scăpat rucsacul cu el înăuntru nici nu mai ţin minte de cîte ori,
    – a aterizat de pe birou pe podea cu roatele-n sus după ce m-am împiedicat de cablul de alimentare,”
    Tin sa va aduc la cunoştinţă că acest Laptop este un produs de uz general şi nu e destinat utilizării in domeniu militar sau pe şantier…
    6. Poate ai o poza cu şanţurile făcute cu şurubelniţa. Oricum acum e prea tarziu.
    7. “Despre alte buşituri interioare, pe care nu le-ar fi putut cauza în ruptul capului vreo buşitură, nu mai povestesc.” Eu zic că despre ASTEA ar trebui să ne povestiţi!!! Să ştim şi noi cum a ajuns să nu mai funcţioneze unitatea optică la un laptop Acer care, dupa ce a fost reparat acum un an la SAMA Bit şi după ce:
    ” – a zburat de nenumărate ori din dreptul uşii pe pat,
    – am scăpat rucsacul cu el înăuntru nici nu mai ţin minte de cîte ori,
    – a aterizat de pe birou pe podea cu roatele-n sus.”
    Şi cum, după toate astea, nu v-aţi dus să-l reparaţi la un service autorizat, ci l-aţi dat unui “tehnic” care se ocupă “printre altele, şi cu depanare si reparatii calculatoare/notebook-uri”. Pot sa vă întreb: “Şi ce mai face???? Că nici Dacii nu repara, pentru că nu ştie!”
    Dacă sunteţi “Dătător de semnătura la Gazeta”, poate că ar trebui să vă comportaţi ca un ziarist adevarat şi să confruntaţi măcar informatiile pe care le căpătaţi de la un “tehnic” cu unele de la un Service Autorizat înainte de a le publica. De asemenea, informaţiile publicate ar trebui să aibe un anumit grad de relevanţă nu doar să sune bine ziaristic!
    În rest… Toate cele bune!!!!

    • Deci nu inteleg care ii rostul analizei tale …parca ai fi in liceu la ora de romana si ii faci lui comentariu pe text :)) ce-ai vrut sa demonstrezi ca stii sa evidentiezi slabiciuni la ce o scris el, sa te etalezi sau….. ? Degeaba te ascunzi dupa deget si iei apararea lor ,,si tu daca ai fi in locul lui ai face aceleasi comentarii..spui ca ii subiectiv…cum ai vrea sa fie ca doar ii vorba de el si de problema lui…vrei obiectivitate ? ti-o dau eu …te-ai bagat in seama si i-ai cautat lui “nod in papura ” si pentru ce? sa arati ca el ii mai prost crezand ca tu vei trece ca fiind mai destept? trezeste-te la realitate.

  13. Vlad Apostol: “tehnicul” se ocupa cu service de calculatoare/notebook-uri, lucreaza cu asa ceva, iar in timpul liber se mai ocupa si de altele. si, asa cum ati spus si dumneavoastra, forta perpendiculara e reprezentata de trasul cu putere fara a tine cont de un surub prins la locul lui.

  14. interesant raspuns a dat dl. vlad apostol. dar sa recunoastem totusi ca traim in romania. am un prieten care pana acum 2 luni a lucrat la un service autorizat blaupunkt. adica orice aparat blaupunkt auto aveai, el il repara. tipul chiar se pricepea si facea treaba buna cu aparatele dar, pentru ca in romania este imposibil sa nu folosesti acest cuvant in orice propozitie, uneori chiar nu avea chef sa le repare si le strica mai rau. il suna pe x`ulescu si ii spunea ca nu mai poate fi reparat pt ca cine stie ce i-ar fi facut el (clientul) si cu asta basta. nu-si mai batea capul cu imparatia cerurilor. cu alte cuvinte atata timp cat obiectul respectiv nu este al tau nu prea te intereseaza ca il strici poate si mai tare sau ca nu il repari. e posibil ca alex sa nu aiba 100% dreptate dar mai mult de 50% cu siguranta are.

  15. Ufff, ce sa zic Alex, m-ai cam pus pe ganduri cu astia de la Sama Bit. Eu am un laptop Acer Aspire 5102WLMi in garantie si trebuie sa ma duc sa mi-l repare acesti baieti de la tehnic pentru ca mi s-a stricat un buton de la touchpad dar m-ai cam pus pe ganduri. Cred ca o sa folosesc in continuare mausul :). Apropo, cat ti-au luat baietii de la Sama Bit pentru ca ti-au schimbat placa de baza? Multumesc

    • dute la SCOP! http://www.scop.ro... au mult bunsimt.
      m-am ars si io cu cei de la sama bit.
      am vrut sa comand o tastatura ptr un Extensa 5220 si, s-au invrednicit sa-mi raspunda dupa 4 – 5 zile…

      cand am sunat sa vb cu directorul de service, acesta a refuzat sa vb la tel, motivand ca: “nu-l cunosc… spune-i ca nu sunt!”

      Si, inclin sa va dau dreptate….nu sunt profesionisti.
      Sunt doar 2 care serviseaza Acer in Romania… din cauza asta, cei de la Sama isi permit atitudinea asta plina de tupeu.

  16. De acum sa duceti laptop-urile la Easy IT. Cel putin noi vi-l facem praf…

  17. am un acer aspire 5720z ,nu mai imi mergea tastele rt8 de la tastatura
    si l-am desfacut,am vazut,ca nu am nici o treaba si nu pot sai fac nimik io si l-am montat la lok , acu beleaua e ca nu mai merge placa de retea o arata in bis o vede instalata tot dar cand bag cablu de net nik ajutatima cu niste sfaturi pls

  18. am un aspire si mia sa ars incarcatoru lam trimis la bucuresti dupa 1 luna imi ajunge inapoi si dupa multe alergaturi aflu ca nu se potriveste deoarece incarcatoru pe langa faptu ca nu e nou ( asa cum mi sa spus ) mai e si delta electronics adica incompatibil cu acer aspire laptopul meu . WTF . iar maine voi merge la OPC pentru a rezolva situatia

  19. Am avut si eu probleme cu nesimtiti de la samabit ,le-am trimis acer-ul 5630 extensa la reparat din Deva fiindca nu citeste dvd-urile decat cu viteza 4x si au refuzat sa-l repare aratandu-mi o poza de pe internet cu o proba de nero disc speed in loc de nero drive speed sau nero info tools care sa arate viteza dvd-writerului.Ar trebui dati in judecata.

  20. Am si eu un laptop acer 5720z si imi intrase mizerie in tastatura asa k am scos tastele si le-am spalat , cand le-am pus la loc s-a rupt suportul de plastic pe care apasa tasta backspace,dak are cineva…sa ma anunte si pe mine…sa lase comm cu adresa de ym sau cv…

  21. Am primit un Acer Aspire 8930 cadou de la un unchi din America.S-a stricat in 2 saptamani.Eram pe Google Earth,mi s-a blocat L-am oprit ,iar cand sa-l repornesc…pauza!Se aprind 3 beculete :unul care-mi indica faptul ca ruleaza windows-ul, altul ca este bluetooth-ul pornit(dar de fapt e doar becul caci laptopul meu nu are bluetooth-lol) si al 3-lea de la butonul de pornire.

    Ok, se poate intampla, dar ma intreb cum ramane cu garantia intenationala si ca pe site-ul oficial nu exista clar un service care sa se ocupe de garantii?Cei de la Sama mi-au explicat ca este luat din U.S.A si ca mi-l pot repara doar contra cost!!!!Diagnoza costa 30 euro(?) + t.v.a.

    As fi foarte curios ce imi raspunde domnul Bogdan Eftimie la asta, si daca este reprezentant Acer in Romania, cum il pot contacta?Unchiul meu a plecat ,iar sa-l trimit in U.S,A costa 436euro.El a costat cam 850 luat de la New egg.Am vazut oferta pe site.

    As pune pariu pe o bere ca domnul Eftimie va fi foarte tacut :)

  22. Maine incerc la Scop ca par mai profesionisti sa vedem…Dl.Bogdan Iftemie(scuze pt.greseala de la postarea de mai sus) ,sales manager Acer Romania e in continuare pe “silent”?O fi in concediu?Daca e la mare e bine pt.ca eu sunt din Constanta si ne intalnim sa dea o bere rece, asa ca intre smecher-sales manager(el) si papagal-cumparator(eu).La carutza de bani pe care a dat-o unchiul meu pe un notebook ACER ASPIRE 8930 care s-a stricat in 3 saptamani macar cu o bere sa ma aleg!Asta-i haz de necaz!L-am sunat pe unul in Texas de la Acer si ma punea sa scot bateria, sa apas 30 de secunde pe un buton, sa zic 33, sa respir adanc si sa sar intr-un picior.Toate astea la customer care Acer America:).Pe bani mei of course!Vad eu la nota de telefon…Oricum omul mi-a promis ca revine cu un e-mail maine la ora asta sa ma lamureasca daca e valabila garantia si in Romanica daca e luat laptop-ul din USA.Daca nu raspunde cred ca e fratele geaman al domnului Bogdan Iftemie ,sales manager Acer Romania .Amin!Va tin la curent.

  23. Gata!Am rezolvat problema!Scop Computers au raspuns frumos si civilizat ca au incercat ,dar nu pot rezolva nimic cu garantia.Sunt ok. ,macar au incercat…Bogadanel Iftemie sales manager Acer Romania vad ca acorda interviuri goale de continut prin ziare economice in care ne expilca ce bine lucreaza Acer in Romanica.Mare noroc pe astia de la Acer ca i-a scos Bogdanel la lumina.Se zvoneste ca vor sa-l puna head office in U.S.A:)))

    DE CE NU SE OCUPA BOGDANEL SA AVEM SI NOI TRAVEL WARRANTY IN ROMANIA?????????????????

    PT.CA FAC PARIU CA ACER VINDE MAI MULT IN ROMANIA DECAT IN UNGARIA.BULGARII REZOLVA GARANTII (APAR PE SITE ACER BULGARIA)IN VREO 4 ORASE SI SUNT CA NUMAR DE LOCUITORI LA JUMATATEA NOASTRA,LA NOI ,DOAR IN BUCURESTI.

    BOGDANEL AI FI SOMER DACA AR AFLA BAIETII AIA DIN TAIWAN CE “PRESTEZI” MATALE PE AICI PT. SALARIUL PE CARE-L INCASEZI.

    CONCLUZIE:GARANTIA, DAR NU IN ROMANIA!!!!!!!!AM TRIMIS LAPTOP-UL IN U.S.A SI ACUM ASTEPT….SE PRESUPUNE PLACA DE BAZA ,SAU CEA VIDEO, SAU AMBELE ARSE.MA AFLU INTR0O TARA DE RAHAT ,DAR PLINA DE ENIGME:)ACER AMERICA MI-A ZIS CA PLATESC DOAR LA DUS TRANSPORTUL, DUPA REPARATIE IL PLATESC EI.SA VEDEM.

    PA BOGDANEL ,HAVE A NICE DAY!

  24. am si eu un acer aspire 7720G, care este complet mort , nu se aprinde nici un led si nu porneste, desi este alimentat , verificat tensiune la alimentator, banuiesc ca o sa spuna sa schimbe toata placa baza ?ce sugerati sa fac? , sa il trimit la Samabit?- Dupa cele citite sus mi-e groaza?

  25. Si eu cred ca e lipsa de bun simt.Am si eu un laptop(nu pe cel care scriu)
    de azi dimineata si-a dat duhul,ma gandeam sa il duc la Sama Bit.Acum ca am aflat o sa gasesc alta firma.

  26. Salut! Pfff e prima oara cand aud sa pateasca cineva chestii de genu asta cu SamaBit. Cred ca a fost pur ghinion lucrez in service la un magazin IT. Ma ocup si de garantii. Colaborez cu SamaBit de mai mult de 3 ani de zile si pt. laptopuriile in garantii si pt cele care nu mai au garantie (reparatie contra cost). Tin sa te anunt ca nu am nici un repros fata de ei. Ia incearca sa deschizi o firma cu vanzare/service IT, apoi ia-tzi ca furnizor si Aline Distribution Group sa vezi atunci ce inseamna sa trimiti la ei in garantie si sa itzi vina piesa dupa 3 luni, si in astea 3 luni sa nu ai sa ii inlocuiesti piesa la client apoi sa vina acesta in fiecare sapt si sa incerci sa explici ca nu esti devina ca nu se mai fabrica piesa si nu ai cum sa o inlocuieti.
    Cred, si sunt convins ca ai facut putin exces de zel pt nimik. Esti doar un client final frustrat.
    In legatura cu suruburile care prind Hdd-ul sa vezi ca si alte laptopuri au la fel. Dăăăăă … e laptop e mic, e compact si ofera mobilitate.

  27. Domnule Nagy, daca nu reusiti sa va gasiti furnizori ca lumea in IT incercati in vazarea de rahat.Acolo se poate scrie si agramat si cu tz.Cu siguranta veti avea mai multe “succesuri”:)))Asa e ,sunt doar un client frustrat:))Ar trebui sa ma simt vesel ca in Romanica nu se poate face un service in garantie si ca trebuie sa-mi trimit laptop-ul tocmai in USA pt.asta?Va rog sa ma iertati!:)))Esti caraghios prietene:)

  28. Am si eu o problema … am un Acer Aspire 5720z si mi s-a rupt suportul de la tasta “Z” …. Imi puteti recomanda un loc de unde pot cumpara o tastatura de calitate si ieftina (relativ)? Multumesc mult. Astept un raspuns. Toate cele bune

  29. salutare.in primul rand vreau sa mentionez ca domnul Vlad Apostol cel care demonteaza cu forte mare grija “acuzatiile-afirmatiile” din articol ESTE TEHNICIAN SEF LA SAMABIT( deci se explica “iubirea” fata de mana care-l hreneste).
    acum sa trec la experienta mea cu samabit:acum o saptamana mi-am cumparat un acer aspire timeline 5810T cu Vista “preinstalat” adica s-a instalat cand l-am pornit(in orce alta tara din vest preinstalat inseamna ca il pornesti si porneste windows in sensul ca intrii pe web,vezi un film cred ca ati inteles ideea).Problema mea este ca la un moment dat cand instalez ceva simplu(de ex. un gadget pt.sidebar) sau dezinstalez ceva(simplu ce nu ar trebui sa solicite cine stie ce procesorul) sau pur si simplu navigand pe net procesorul ajunge la 100% si acolo ramane se intepeneste tot,sta asa si 2 ore daca daca nu il inchid.
    Asa,scriu la samabit si primesc 2 mailuri:1 de la o doamna Loredana (sales mnager-FOARTE AROGANTA) si 2 VLAD APOSTOL in care imi recomanda sa fac un update de bios sau sa vin la service sa-l faca ei CONTRA COST 100RONI si ca ei nu raspund de soft desi softul e OEM.
    Poate cineva sa-mi spuna de ce ar trebui sa platesc pentru reparatia unui produs(de o saptamna) defect.
    Normal ca o sa evit serviciile SAMABIT CEA CE SFATUITI PE TOTI CEI CE ATI AVUT RABDAREA SA-MI CITITI RANDURILE.
    DECI-NU SAMABIT

    • stai linistit k si eu am platit tot la SAMABIT update de bios, cei de la OPC nu au fost deloc incantati de acest lucru, asa k i-au pus sa imi restituie banii la loc. Din nefericire vista nu este o optiune ff buna , eu l-am avut instalat , puteam sa prajesc oua pe procesor, calculatorul de misca greu, deci am trecut la varianta de wind.

  30. deci, eu am trimis un laptop la sama bit, na toate bune si frumoasa, sun dupa 2 saptamani ca laptopul meu in ce stare sa alfa? o doamna pe nume Loredana imi spune: pai imi pare rau domnule noi nu am primit nici un laptop de la dumneavoastra, am zis ceeee? am zis l-am trimis prin posta… AA pai noi orice produs il primim prin posta nu mergem dupa el, daca il aduce posta la firma il reparam, deci ideea e ca era obligatoriu sa mearga dupa produs la posta, da na cine, deci si eu am acum defect laptopul si inca mai am garantie 10 zile si nu stiu sa il trimit sau nu? pareri pls !!!

    • Sal Ionel,Incearca la Scop computers(www.scop.ro)dar si cu astia trebuie sa ai nervi de otel(ca amabilitate sunt OK -nu ca domnisoara Loredana de la samabit).
      Eu am fost la scop cu problema mentionata in celalalt comentariu si dupa o saptamna mi-au trimis un mail ca defectul reclamat nu se manifesta si sa vin sa-l iau.L-am luat si dupa o ora m-am dus inapoi (avantajul meu ca sunt din B si stau destul de aproape de service ) cu defectul manifestandu-se.Acum astept sa vad ce zic.
      Dar idee e sa incerci la scop(au centre si in tara) pentru ca la sambit desi e in garantie gasesc ei un mod sa te puna sa platesti.
      Sper sa te fi ajutat.

  31. multumesc, cu gandul ca o sa pierd garantia, dar nu il duc la sama bit, sunt neseriosi tare !! sa vad poate rezolv problema cumva, mersi mult ! bafta !

    • Sal Ionel.
      Problema in Romania este ca,consumatorii nu-si cunosc drepturile(multi au inca cu mentalitatea comunista-se cred la mana serviceului,in cazul asta,iar cei de la service profita de faptul asta).
      Ca sa revin la problema ta:daca produsul e cumparat din RO(pentru ca chestia cu garantie internationala nu se aplica la noi-De ex. bulgarii o au la ACER-) si chiar daca produsul a iesit din garantie tu ai dreptul la post-garantie(care o platesti dar produsul odata dus in service si ei nu pot sa-l repare sau nu ti-l repara in 15 zile tu AI DREPTUL SA CERII NEGATIE SI SA-TI PRIMESTI BANII INAPOI(banii pe laptop).
      Acum ramane la latitudinea ta ce vrei sa faci-duci la un service autorizat(scop sau samabit) platesti mai mult-dar ai si niste avantaje sau repari pe cont propriu-platesti mai putin dar……….e pe risc propriu.
      Eu nu stiu cat de grava e problema ta dar daca mai ai garantie incearca totusi la un service autorizat.
      Sper sa-ti fi fost de ajutor si……….succes.

  32. cei de la sama bit sunt oricum niste idioti, eu am avut mari probleme cu ei , dar le-am rezolvat toate prin intermediul OPC-ului. Sunt destul de responsivi cand exista aceasta reclamatie la OPC, si te sfatuiesc sa o faci. Mai intereseaza-te dar exista si o lege care spune k si magazinul trebuie sa itzi acorde un fel de garantie, adica vreo 24 de luni, care se numeste ADUCEREA LA CONFORMITATE cu produsul pe care l-ai cumparat. vezi ce poti sa faci. Suna la OPC si or sa te sfatuiasca ei

  33. multumesc oricum! dar prefer alta firma de service !

  34. salutare.Am si eu problema lui Alex cu un Acer E xtensa 5630 si maine il trimit la samabit in garantie.Sunt cam speriat din ce am citit aici dar ca tot romanul sper sa iasa bine.Ne auzim dupa!

  35. buna ziua

    sa va spun ce am patit si eu cu un acer tot la sama bit: am cumparat pe 6 oct un acer aspire one d250 din dubai,pe fix 20 noiembrie nu mai mergea,am citit garantia,am cautat pe net service autorizat acer si am ajuns la domnii unde…SURPRIZA !!!!! dumnealor imi spun ca nu asigura garantia decat pt acer cumparat din romania desi,cel cumparat de mine a fost inregistrat la acer ca fiind functional in romania si mai are si garantie internationala!!!! degeaba am incercat sa le explic ca ei sunt trecuti pe garantia care o am,ca ei figureaza pe site-ul oficial acer…nik!!! la un moment dat mi-au zis ca l-ar putea repara numai daca eu nu am cetatenia romana sau contra cost sau mi-au sugerat sa incerc in ungaria. i-am rugat sa-mi dea o hartie scrisa si stampilata de ei in care sa scrie clar ca nu imi pot repara pe garantie laptopul,nici nu au vrut sa auda.in sfarsit…am mai cautat si am ajuns la scop computers care dupa ce au verificat serialul nu au avut nicio problema si l-au primit pt reparatii in garantie.
    concluzia…va rog sa imi spuneti unde ma pot adresa pt ca nu vreau ca lucrurile sa ramana asa!!!
    macar sa nu mai figureze ca parteneri premium acer daca nu recunosc garantia data de producator
    multumesc

  36. Este foarte simplu, cu absolut toate actele pe care le ai( factura, garantie), mergi la OPC Bucuresti, Str. Transilvaniei , nr. @, Buc, Sect. 1, faci o reclamatie scrisa, la care atasezi copie xerox de la factura si garantie, si o sa ai o surpriza destul de dragutza sa vezi k o sa ti se solutioneze reclamatia. Mai poti sa trimiti si pe mail reclamatia, dar tot la fel este foarte bine sa atasezi aceste acte(factura si garantie).Vezi k trebuie sa fie si alt service in bucuresti in afara idiotilor de la Sama Bit, care din punctul meu de vedere sunt niste incompetenti si niste nesimtiti. Bafta multa

    • In primul rand tin sa multumesc tuturor celor care au vrut sa ma ajute cu sfaturile lor.
      Dar prroblema mea e rezolvata: eu nu am fost la samabit( din atitudinea pe care o avea domnita aceea la telefon mi-am dat seama ca nu o sa rezolv prea multe cu samabit -PREMIER sau PREMIUM PARTENER ACER …ma rog…).
      Am fost la Scop Computers care erau de fapt si importatorii modelului meu(si la astia am fost de trei ori:1.problema nu se manifesta,@.(m-am dus cu el blocat in brate)mi-au schimbat placa de baza (cel putin asa scrie pe fisa de service acum ..stiu si eu??!!),3. am cerut inlocuirea si cum nu mai aveau mode lul in stoc mi-au dat negatie.
      Probleme mai mari am avut cu cei de la magazin(EMAG-ALIAS ASESOFT) care maraiau ca nu stiu de scop ca fiind service autorizat( desi scrie pe cutie importator Scop Computers) ca-mi dau raspunsul in cateva zile sa verifice si ei defectul.
      Dar avand negatia in mana si ridicand tonul direct proportionol cu vrajelile lor mi-au dat banii.
      Sfatul meu (din ce am vazut pe diverse situri RO. sau straine) e sa va feriti de seria asta Timeline de la Acer sau daca vreti neaparat un Timeline sa luati un core 2 duo(nu core 2 solo) chiar daca umblati putin mai mult la buzunar.
      Inca odata multumesc tuturor celor care au vrut sa ma ajute.

  37. am si eu un laptop acer aspire 7530g….de ceva vreme nu mai porneste din prima,adica dau pe buton power da sa porneasca si in secunda urmatoare se stinge,apoi dau din nou se aprinde pina la intrarea in windows unde sta si nu intra,sting,astept 5 min si apoi porneste…..poate cineva sami spuna ce poate sa fie multumesc

  38. sal.cam aceeasi problema am avut-o si eu.L-am dat la ei in service(fiind in garantie)mi-au schimbat lcd-ul si o pamblica si vreau sa spun ca deocamdata sunt f.multzumit!

  39. salut caut carcasa pt display pt un acer 9300 pt ca s a rupt dintr o balama

  40. acelasi defect il aveam si eu,acum se afla la service pt schimbare display si cablu display :(:(:(
    incearca la scop,si laptopul meu a fost cumparat din afara,au verificat serialul la service si l-au acceptat ca fiind in garantie

  41. se poate trimite si prin curier,hai ,curaj.da-le un tel si te lamuresti,e pacat;
    nici eu nu sunt din buc dar asta nu inseamna ca renuntam la drepturi
    bafta

  42. nu am cum sa-mi fac public id-ul de mess,asta mi-ar mai tre,sorry
    daca te risti lasa-l tu si te contactez
    dar cred ca cel mai bine te pot lamuri cei de la service,nu-i greu sa dai un telefon sau un mail

  43. am gasit ce este dus…chipul video de pe placa de baza….dar eu la modelul meu am si placa video separata cum as putea sa trec numai pe ea…..din bios nu merge …este un bios foarte simplu…pls daca stie cineva un rasppuns va rog

  44. Eu am un Aspire 6930G, care tocmai mi s-a stricat. Eram intr-un joc, s-a blocat, ecranul s-a facut negru. I-am dat alt+tab, nimic; apoi alt+ctrl+delete, iar nimic. Am apasat lung pe butonul de pornit/oprit. S-a inchis si de atunci nu a mai pornit. De cate ori incerc sa il deschid imi ledul de la baterie palpaie de cateva ori si atat. Am observat ca si ledul de la alimentator nu mai merge, iar cand il bag in priza scoate niste sunete ciudate. Bineinteles ca trebuie sa il duc la service. Eu am instalat un windows 7 pe el. Pot pierde din cauza asta garantia?! Iar laptopul il am de la varul meu, care l-a cumparat din Dubai…o sa pot beneficia de garantie aici?

  45. 1- win 7 nu are nici o treaba cu garantia.2-acum 2-3 ani am avut un laptop HP luat tot din Dubai de mine , s-a stricat chipset-ul video de pe placa de baza si trebuia inlocuita placa de baza cu tottul si cei de la reprezentanta nu au vrut sa mi-l repare deoarece nu e cumparat din UE.L-am vandut pe bucati si am scos cam 1/3 din banii dati pe el.Poate intre timp s-au schimabat si accepta si garantii din state nemembre UE.Succes!

  46. Garantia oferita de k-tech – falimentari – o pune producatorul in carca samabit.
    Nu mai este de 2 ani ci de 1, nu mai e gratuit ci platesc transport si asigurare pt produs, dar nu asta e problema, ci samabitul – firma de cacao (ultima litera pt a restecta regulile de bun simt). Face naveta de cateva ori produsul, se inlocuiesc placa de baza, procesor, dvd, hdd, placa de baza, si va marturisesc sincer ca m-am purtat cu produsul mult prea frumos fiind si prea dorit si scump. Cum e posibil sa vina de la profesionisti cu niste matze in afara carcasei, trosnit de mama draq, zgariat. Eu tin produsul ca-n puf sa-l fuka unu-n servis? RUSINE PRODUCATORULUI, RUSINE SAMABIT, RUSINE OPC.

  47. Am si eu un Acer luat din Iunie 2009 si in urma cu cateva zile s-a defectat dupa ce a fost tinut ca in puf, nu mai porneste.Am sunat la firma de la care l-am cumparat si mi-au spus ca ii contactez pe cei de la samabit, bineinteles. Am intrebat-o pe stimabila domnisoara ce se intampla cu datele de pe harddisk-ul meu in cazul in care acesta tb inlocuit si mi-a raspuns ca nu ma poate ajuta in sensul acesta.Cunosc cate ceva despre calculatoare si parerea mea este ca de la hdd vine problema. Intrebarea mea: exista vreo clauza undeva in care sa se precizeze ceva despre recuperarea datelor sau macar restituirea hdd-ului defect dupa inlocuire?Multumesc.

    • Singurul raspunzator de siguranta si salvarea datelor suntetzi dumneavoastra. Oricum cei de la SAMABIT se pricep mai bine la partea hard (tare ce tine de trosneala, rupere, scrijelire, prindere cabluri in afara carcasei) RUSINE PRODUCATORULUI, SERVICE-ULUI SAMABIT, OPC

  48. Am cumparat un Acer Aspire 5738G in vara 2009 si se blocheaza cand joc jocuri gen zuma, luxor ,etc.Am rulat programul FurMark si nu a avut probleme dar cand am rulat jocul a inghetat si a trebuit sa ii dau restart.Problema asta a avut-o de cand l-am cumparat.Va rog o sugestie.Multumesc

  49. Am Aspire 5738ZG din aug 2009, sare repede o tasta , apoi se incinge la 98 grade procul si 95 placa grafica, la rularea unor aplicatii tari, gen jocuri Avarar, T2. L-am dus azi la SamaBit si surpriza, “ai facut update de bios?”, tastatura nu e inclusa la garantie. Dupa ce am citit aici despre ei, maine il iau de acolo, dar va rog sa-mi ziceti unde sa il duc la garantie in Bucuresti. Multumesc.

  50. Am un Acer trimis la Sama Bit in garantie. Una dintre boxe face urat. Acuma este a 2-a oara la ei. Prima data mi l-au returnat la fel ca si cum l-am dat. “Test OK”.
    L-am trimis din nou. Are cineva o adresa de mail adevarata de la Acer?
    Dincolo daca ai probleme cu un produs ti-l schimba imediat ca sa nu mai zic ca ti-l schimba si daca nu-ti mai place de el. La noi nu stiu cum naiba dar si daca este defect iti spun ca “test OK” si ti-l dau in brate. Mai ca nu-ti trag si un picior in c…
    De, ei sunt meseriasi iar tu nu stii ce vorbesti.
    As fi curios daca si cei de la Acer gandesc asa sau doar cei din Romania.

  51. Pt. domnul Cristian, : laptop nu are boxe, eventual difuzoare, daca numai atat e problema, ca face urat , poate e ceva subiectiv , ce inseamna face urat , traduceti .
    Deci nu e defect nimic , de aceea test OK, Cred ca si oamenii exagereaza. Nu tin cu SamaBit , dar nici cu cei care spun tot felul de aiureli pe aici!

  52. Da. Scuze. M-am exprimat gresit. Sunt difuzoare. Dar nu stiu cui i-ar placea sa asculte muzica si nu dat la maxim si sa auda in difuzorul din dreapta un barait.
    Nu mi se pare o chestie subiectiva ca timp de 6 luni sa fie OK si dupa aia sa incepi sa auzi baraitul de fiecare data cand te uiti la un film sau asculti o melodie.

  53. Si inca ceva. Aceeasi problema am avut-o mai demult cu un aptop Asus. La service-ul lor au schimbat difuzorul si dupa aceea au scris Test OK. Lor nu li s-a parut subiectiv.

  54. Cu graza ma gandesc ca va trebui sa trimit si eu laptopul in service. Mi s-a ars placa de retea onboard, si becul ramane aprins tot timpul. Cauza cred eu se incalzeste foarte tare dupa o ora de stat pe birou incat se stinge singur. fanta de aerisire este prea sub el… nu are o racire corespunzatoare. un brand de rahat si iertati ma nu a fost deloc ieftin .

  55. CAUT CARCASA ACER ASPIRE 9300
    A MEA E CRAPATA LA BALAMALE.

    ASTEPT OFERTE
    internetromania@yahoo.com
    0734683860

  56. Am un laptop acer travelmate 5520 si de aproape 2 luni ma chinui sa-l repar.Nu am ajuns la un service autorizat ci doar la vreo 2 de cartier,care evident nu au fost in stare sa-l repare.Ba ca e procesorul,ba ca e cipul placii de baza,intr-un final s-a dovedit a fi cipul dar care nu poate fi dezlipit si schimbat pt ca” placa de baza este de proasta calitate”.Ce ma sfatuiti sa fac si unde sa-l mai duc pentru ca-l vreau URGENT REPARAT!
    P.S. : Nu mi-ar strica datele de contact ale tehnicului tau……mc anticipat!

  57. Si eu am o problema cu un acer 5737z pe care l-am cumparat acum 5 luni,deci inca este in garantie.problema e ca pana acum o luna a functionat ireprosabil,dupa care a inceput sa mi se stinga in timp ce jucam anumite jocuri incingandu-se prea tare,nu am mai jucat mai nimic in ultimul timp si in urma cu 2 zile mi s-a intamplat acelasi lucru cand pur si simplu navigam pe net…cei de la SCOP mi-au spus sa il trimit la ei printr-un curier sau sa il duc la magazinul de la care l-am cumparat si sa se ocupe ei de trimiterea lui la service,mentionez ca sunt din provincie.acum stau si ma intreb…ce oare ar fi mai inspirat,sa imi trimit laptopul la SCOP sau sa imi iau un stand din acela de racire(nu stiu exact cum se numeste)…chiar mi s-a taiat tot elanul cand am vazut postarile de mai sus….

  58. Cred că te referi la cooler.
    INSIST,CUNOAŞTEŢI UN SERVICE BUN,CINEVA CARE SĂ-MI REPARE CALCULATORUL??????

  59. http://www.calculatoare.anunturi.aaz.ro/detalii/53617/SUPORT-PENTRU-LAPTOP-CU-RACIRE-SUPLIMENTARA–CU-2–VENTILATOARE

    cred ca e cea mai buna solutie, vezi ca ti se va arde ceva, mie mi s-a ars placa de retea onboard, si sincer vad ca e o problema generala.
    De ce nu se intampla ca si la masina se descopera o defectiune majora sa recheme toate laptopurile vandute in service.
    Sincer am lucrat intr-un astfel de service si nu am incredere deloc in ele.
    DAR VOI FI MAI ATENT PE VIITOR CE SA CUMPAR
    EU AM UN ACER ASPIRE 5735Z.

  60. merci pentru pont,acum stiu sigur ca asta voi face acum,mai bine sa imi stiu eu laptopul intreg…cat despre rechemarea in service….NU IN ROMANIA,nu la carpacii nostrii.chiar vb zilele trecute cu o cunostinta din Spania care si-a luat un laptop la care are 2 ani garantie si pt o taxa de 60 euro i-au mai adaugat 2,ca un fel de asigurare,deci 4 ani de garantie si pun pariu ca tehnici lor sunt mult mai profi decat ai nostri..cine stie,poate in viitor cand vom vizita o tara straina ne vom lua si laptop-urile cu noi sa le reparam la oameni cu adevarat competenti :))

  61. Va dau un exemplu poate nu este general dar ce am patit eu.
    Faceam service la desktopuri si au inceput sa vina laptopuri in service. Nu era nimeni acolo calificat sa repare laptopuri. Patronu ne-a zis ce nu aveti google. documentati va si reparati. Sa ma ierte CEL de Sus dar asa se invata?

  62. Si eu am un ACER 5920G si a cazut placa grafica in garantie. Normal ca dupa investigatia celor de la SAMABIT facea obiectul garantiei . Am trimis laptopul la ei cu tot tacamul (acte,baterie,cutie etc. originale) si mi-au trimis devizul .Am achitat si piesele si transportul si vine laptopul acasa ! Verific …merge ! Trece o luna apare JUST CAUSE 2 (GAME) si vreau sa-l joc dar vad ca trebuie sa stau pe rezolutie mica !!!! Verific propietatile si SURPRIZA !! in loc de NVIDIA GFORCE 9500 GS am primit NVIDIA GFORCE 8600 GT !! de asta ce spuneti aparatori ai lui SAMAVAX !! Nu am fost consultat de aceasta schimbare si pretul era …normal de GFORCE 9500 GS !
    Acum chiar astept raspuns de la ei , Mare nesimtire ! – sa trimita mai tare placa nu greseau dar slaba DA !
    ASTA-I TARA SI OAMENII DIN EA !

  63. Am scapat un cuvant din comentariul anterior !
    …..Normal ca dupa investigatia celor de la SAMABIT nu facea obiectul garantiei. La noi romanii ,poate ati avut multi prilejul , orice faci sau nu faci la MARFA tot ai facut ceva si iese din garantie !! Si banalul fapt ca il privesti ( laptopul) il scoate din garantie — gasesc ei ceva !! BRAVO EXPERTILOR !

  64. Am o intrebare poate cineva stie.
    Garantia la el nu se aplica in ungaria sau austria. Asi prefera sa il duc acolo, poate asa scap de mesteri nostri.

  65. 1.omul asta Lazar Ionel e teroare….auzi acolo…sa mearga servicul dupa laptop…..tinere razboinic, tu ai venit din Uganda ?
    2.in legatura cu calitatea laptopurilor acer , parerea mea umila….este ca e aceeasi cu a celor de la hp sau dell….. si la ei poti nimeri la fel de bine pe un produs mai putin norocos (si scriu in cunostinta de cauza).
    3.problema cu service-urile din romania e una foarte mare din mai multe cauze cum ar fi : >>salarul mic al angajatului care face reparatia si entuziasmul sau legat de munca<> numarul de training-uri care se fac la noi -platite de service-facute in acest caz de Acer…e limitat…poate chiar la 1 pe om si atat<>lipsa de profesinalism de la mama de acasa a romanului<<. asta e valabil la majoritatea .
    4. multi dintre noi ar trebui sa mai iasa in lume putin si sa nu se ascunda dupa un birou si sa aiba doar pretentii.
    5. dorinta mea vesnica…Da Doamne un cataclism sa murim toti…in rest numa bine…nu ?

  66. la punctul 2 am omis urmatoarea fraza : -cu o probabilitate la fel de mare poti nimeri la fel de bine pe un produs mai putin norocos-

  67. Particular cumpar carcasa laptop acer aspire 9300. Astept oferte serioase. Ofer pret negociabil. Plata pe loc.

    Daca ai un laptop acer aspire 9300 si nu il mai folosesti poti castiga niste bani imediat daca vrei sa vinzi carcasa lui.

    Daca nu te pricepi sa ii scoti carcasa, trimite-l asa la adresa care o voi specifica prin telefon/mail si iti voi returna piesele ramase + plata pe carcasa.

    Multumesc.

  68. sigur, uite acum iti trimit eu laptopul sa-i scoti tu carcasa.
    daca o vrei hai tu la mine si ia-o.

  69. Doresc sa achizionez un Acer AS 7736ZG, intel dual core 2,2 Gz, 4GB, 500GB, video radeon HD5470 512 MB DDR3 cu Windows 7, dar citind comentariile de aici incep sa ma indoiesc de calitatea acestui tip de laptop. Pare destul de tentant. Ce ma sfatuiti sa fac ?
    Mercy.

  70. Pentru Dan-Timisoara.
    Nu te lua dupa ce scrie toti aurolaci pe aici , ACER e firma buna, dar desigur trebuie sa il si stii sa folosesti , adica nu lasa tot timpul la retea , asigurai racirea , NU astupa fantele de racire , foloseste periodic si pe baterie , etc
    Cam putin RAM are , numai 512Mb, cit costa , daca spui ca e rentabil????

  71. scuze , am vazut acum are 4 Gb RAM , placa video are 512 Mb , e superb de bun

  72. Va multumesc mult pentru promptitudine ! sincer, nu m-am asteptat ca astazi sa primesc deja un raspuns.
    Practic este o oferta Metro la 2699 lei cu oferta de 10 rate FIXE la 261,68 lei, ceea ce drept sa spun ma incanta. La magazine on-line cel putin daca vrei sa iei ceva la 2500-2800 lei in rate cam trecuie sa platesc de 1,6-18 ori imprumutul.

    Ma chinui de citeva zile sa gasesc ceva bun pentru fiica mea (24 ani) dar nici cu banii nu stau prea bine. Din pacate sta cam mult pe net si chestia cu incalzirea ma cam ingrijoreaza.

    Cu multumiri !

    Numai bine.

  73. Oricum mai astept ceva opinii.

    Mercy tuturor.

  74. Am şi eu un acer travelmate 5520 ce-i drept,s-a dus naibii la nici 2 luni după ce mi s-a terminat garanţia(2 ani) şi nici măcar nu l-am trântit,aruncat din pragul uşii,scăpat pe jos and so on!L-am ţinut în puf…fără cooler ce-i drept şi cum spuneam după 2 ani şi 2 luni m-am trezit că mi s-a dus placa de bază.Acum nu pot să zic că Acer nu e firmă bună pentru că nici nu am cunoştinţe de alte firme care să nu fi avut probleme,însă în general ce pot spune e că sunt făcute să dureze prea puţin pentru câţi bani dai pe ele,de preferat e să cumperi tot un calculator normal…însă tb să recunosc că din comoditate,tot laptop prefer,păcat că durează cât o garanţie.Şi pentru că subiectul principal era legat de service-uri…dacă nici în cele autorizate nu poţi avea încredere,în cele de cartier nici atât…ăştia folosesc laptopurile primite pe post de piese în nici un caz să -ţi rezolve problema(caz concret: ALIO alias Clubul Reparacioşilor) aşa că nimeni pe lumea asta nu ar face un bine chiar şi plătit,ci mai degrabă rău ,cu răul înainte întotdeauna!asta e ţara,ăsta e pământul…pentru că sigur nu se întâlnesc astfel de situaţii doar la noi.

  75. Cum spuneam intr-un comentariu mai sus,problema mea este racirea,asa ca mi-am luat un suport de racire si pot spune ca nu mai am niciun fel de problema chiar functioneaza mult mai bine tinand cont ca cooler-ul ii asigura racirea de care are nevoie.deci,partea buna e ca nu trebuie sa il mai trimit la carpacii din service-urile noastre.

  76. da,după ce mi s-a întâmplat ce mi s-a întâmplat,mi-am luat şi eu…în fine ,tu ce temperaturi ai la hard,cpu etc cu ,coolerul?

  77. Nu are nimik a face ca e acer , hp sau dell, tot un draq. sunt intr-adevar cateva probleme care au aparut la unele chipseturi grafice la toti( a se citi placi video eventual ) de la nvidia ( nu e cazul la tine ca chipul e ATI ) mai precis seria g80m , g84m, g86m..Ideea este ca personal am un acer de vreo 3 ani care merge ca in prima zi (ca am avut grija sa il curat de praf odata la 6 luni cel putin si sa nu ii astup fantele de aerisire ca un berbec cand il tin in brate), are chipset grafic g84m (8600m gt) SI NU AM AVUT NICI O PROBLEMA CU EL PANA ACUM. De obicei, nu stiu daca intotdeauna , ACER foloseste o racire separata pt chipul grafic si alta pt procesor deci nu ar trebui sa fie probleme daca nu iti bati joc de el.
    Ala e destul de bun, placa video nu f grozava da se poate inlocui in timp ca are slot mxm generatia 3, cred. procesorul se poate si el schimba , deci la 26 de mulioane, cu ecran de 17 , 4 gb ram ruleaza.
    Ia-l si sa-l folositi sanatosi

  78. pt mircea
    mircica tata aurolac e cel ce ți-a pus laptop în mana, nimeni nu ar fi venit aici sa ishi plângă necazu daca nu ar fi avut întradevăr unul.
    In ceea ce privește faptul ca cineva astupa fantele de aerisire te înșeli. eu îl țin pe birou, daca nu forjez placa grafica nu prea trece de 75 de grade oricum prea mult pt intel, a se vedea temperaturile optime pe modele de procesoare.
    Toata gama aspire are probleme cu răcirea si da întradevăr un soclu cu racire rezolva problema.

  79. 50 grade cu suport de racire

  80. asa mai da

  81. CAUT CARCASA ACER ASPIRE 7736zg A MEA E sparta.

    ASTEPT OFERTE

  82. asteapta, cam cit oferi era bine de spus?

  83. CAUT CARCASA ACER ASPIRE 7736zg A MEA E sparta —dau 80E

  84. AM UN ACER ASPIRE 7720G, ESTE ACELASI TIP DACA TE UITI PE NET E ACELASI GABARIT , LA AL MEU ESTE CEVA DEFECT PE PLACA DE BAZA , NU SEMAI APRINDE NIMIC INEL , VEZI CA ESTE PE http://WWW.OKAZII .RO-CU 650 , POATE NE INTELEGEM CA AI SIMULTE PPIESE DESCVHIMB PRINTRE CARE VERIFICATE , BATERIA ,INCARCATOR HDD 160 GB, ETC , EMAIL : elhido@gmail.com

  85. cu ACER 7736 , M-AM UITAT EU ,NU ARE ACEIASI CARCASA CU ACER 7720G ASA CA O LASAM BALTA

  86. CAUT CARCASA ACER ASPIRE 7736zg A MEA E sparta

  87. vreau si eu sa cumpar o placa de baza acer aspire 1650z

  88. Ajutatima si pe mn am o problema k un acer aspire 5732z si imi e si frica sa il duc la garantie de ce s-ar putea intampla in sensul sa nu aiba grija de el si sa il “rezolve” dupa bunul lor plac.
    Se tot bloca si dupa ce iam dat un restart nu a mai pornit deloc, adica se deschide imi apare prima pagina acer si dupa ramane pe negru k, cursorul in stanga sus, e de dus la garantie sau ce credeti k ar putea sa aiba, sa fie din cauza windowsului sau ceva din interior k l-am kumparat k sistem de operare linux,windowsul lam instalat eu. mersi ar trebui sa il duc la garantie la scop computer

  89. De unde l-ai cumparat si unde ai garantia ?

  90. Sama-Bit tepari de tepari, trimit laptopul cu o defectiune si ei imi spun ca e ecranul spart si nu face obiectul garantiei in conditiile in care am platit taxa suplimentara pt a fi depozitat coletul la fragil si l-am ambalat in cel putin 5kg de burete :)

  91. Daca aveti probleme cu laptopurile mergeti cu incredere la Rosystem (www.reparatii-laptop.ro), am avut si eu astfel de probleme (suruburi montate gresit, iesite din carcasa, cleme sparte, etc.) cu alte firme – profesioniste cica, dar si-au batut joc de laptopurile mele. Laptopurile sub nici o forma nu trebuiesc duse la “ciobani”!

  92. caut si eu placa de baza laptop acer aspire 5902g/4g/320hdd/512video/ ma poate ajuta cineva. la al meu sa dus cipsetu si nu mai am ce sa-i fac. AJUTORRRRRR

  93. caut carcasa laptop Acer Extensa 5220. email:scarletmihaela@gmail.com

  94. salut pentru cine ma poate ajuta .caut si eu o carcasa de acer extensa 5220.sa rupt balamalele si rama .pt cine ma. poate ajuta sun recunoscator.

  95. DRAGA aragorn2033
    DUTE PE EBAY , ACOLO O SA GASESTI PLACA DE BAZA , EU AM LUAT ASA PENTRU AL MEU , COSTA DOAR in jur de 100EURO

  96. Caut o placa de baza pt ACER Extensa 5630 G la un pret accesibil. Scrieti pe mail (bearman90@yahoo.com) daca aveti informatii in legatura cu asta.

  97. Am un Acer ASpire 5720 si de la o vreme nu mai functioneaza Vga-ul, adica nu transmite semnal pe nici un monitor sau lcd extern, dar recunoaste cand conectez ceva la Vga adica imi arata ca am conectat un monitor.
    A functionat fara probleme cativa ani si acum se pare ca nu mai vrea.
    Problema nu e din soft aproape 100%.Am cautat pe toate forumurile si am incercat toate combinatiile.
    Cred ca e o problema de hard…daca are cineva o idee ce ar putea fi ii multumesc.

  98. cred ca va pot ajuta cu piese pentru laptopurile voastre, las cateva adrese si va mai ganditi. bafta

  99. Am un acer aspire5737z si am avut si eu o problema cat inca era in garantie.se incingea prea tare si se stingea singur.nu m-a incantat prea tare ideea de a il trimite la service,mai ales dupa ce am citit pe acest site.am mai incercat cateva service-uri dar peste tot mi se spunea ca dureaza cam trei zile!!! TREI ZILE sa fie curatat de praf.pana cand am intrebat la DEPOZITUL DE CALCULATOARE,tipul de acolo a fost f amabil si l-a curatat de praf in cam 30 de min SUB OCHII MEI.asa ca,daca aveti probleme cu laptop-urile voastre incercati acolo oamenii sunt chiar seriosi

  100. nu ai logica
    la inceput spui cat de mult ti-ai batut tu singur joc de laptopul ala cu sau fara voie, iar mai apoi te miri “de unde are atatea busituri” sugerand raspunsul ca la firma de service au aparut
    nu e fair play….

  101. Caut si eu un capac pentru LCD la un Acer Extensa 5220, daca ma poate ajuta cineva, va rog add la id pasty_la

  102. Am observat multe probleme la voi.Ne puteti contacta cu incredere pentru a va ajuta la toate aceste probleme.0762 847 8847 / 0726 123 231 .

  103. am un acer aspire 5535 se incalzea rau lam desfacut iam schimbat pasta termica si am curatat cularu si problema e ca linga procesor are un coprocesor care avea o garnitura eu am pierduto si iam pus pasta termicadar degeaba cind intru in-trun joc care forteaza procesoru se stinge

  104. Caut o mufa/priza de alimentare de pe placa de baza a leptopului marca acer aspire 5739 G,sau chiar toata placa de baza.

  105. am o placa de baza defecta, de la Acer Aspire 7720 G, nu stiu defectul !,nu mai pornea laptop ,am schimbat cu una luatacu 100 euro , de pe Ebay.de, merge super acum . Ofer placa veche pentru eventuale piese sau la cunoscatori , poate o refac prin incalzire , etc. cu pretul de 100 ron+transport posta romana , toate in avans !

  106. Va ajutam cu cea mai mare placere da-ti add la id eservicecalculatoare

  107. pt baiatul care vroia carcasa de acer 7736zg impecabila daca mai esti interesat ym currier27,sau 0764659784

  108. ma intereseaza o placa de baza pt acer 7736zg! mail marius_quick@yahoo.com

  109. Caut placa de baza Acer Aspire 7736ZG second-hand,sau caut un service IT care ar putea remedia defectiuni pe acest model..
    mai alin_danutz@yahoo.com

  110. De obicei firmele mari isi bat joc de clienti, umfla preturile la nesimtire cand prind clientul la inghesuiala. Va asteptam la Power Laptop unde veti fi tratati cu seriozitate si respect: http://www.powerlaptop.ro 0745.980.809

  111. Display nou este 490 lei, 12 luni garantie cu montaj gratis, sau SH 300 lei, 3 luni garantie, montaj gratis.
    Este vorba de 15.4″ 1280×800

    PS: Avem si un 1640 dezmembrat daca ai nevoie de piese: http://www.powerlaptop.ro/products/Acer-Aspire-1640-Dezmembrez.html

  112. @Alex Mihaileanu: Avem nevoie de o confirmare. Saptamana trecuta erau 3 buc, acum mai este doar 1 buc pe stoc. Il rezervam pentru barter?

  113. Buna ziua,
    Daca sunteti din Constanta va asteptam pe http://www.green-soft.ro pentru mai multe detalii.
    Putem colabora si prin curier rapid.

  114. caut carcasa pentru acer aspire 7745g email:sanyesz123@yahoo.com

  115. caut carcasa acer 5220 extensa spate display

  116. EVITATI SAMA BIT ! UITATI de ei ! Si eu sunt patit ! Ieri l-am luiat de la ei dupa stat degeaba in service 10 zile fara sa primesc nicio informatie, diagnosticare.. cand am ajuns la sediul lor sa-l iau inapoi mi-au spus scurt ca este arsa placa de baza si costa 1100 lei ! Cand l-am desfacut acasa mi-a cazut ecranul clapa ecranului in brate pentru ca erau scoase, lipsa sururburile balamalei ! Subliniez ca l-am trimis in perfecta stare de functionare ” exterioara” ! I-am sunat si mi-au inchis telefonul pe motiv ca nu discuta despre ce fac eu acasa cand ajung cu laptopul ! Ignorati-i ! Nu credeam ca exista asa atitudine in domeniu !

  117. caut o placa de baza de acer 5737z

  118. Am nevoie de o placa baza acer aspire 5733z si un display de sony vaio vgn-sz5mn de 13.3

  119. Pentru Gabriel. Am placa baza pt aspire 5738zg, la 350 lei. De fapt vand piese de 5738 zg, mai putin display.

  120. caut placa de baza acer 7741g!!!

  121. am o placa defecta de 7720G , poate o reabiliteaza cineva , o dau cu 50 lei , in ce priveste cautatul , vezi pe ebay , eu de acolo am luat una noua cu 95 euro , salut

  122. de unde esti?

  123. caut
    placa de baza pt packaed bell LM81

  124. timisoara , sunt

  125. Ma intereseaza un o carcasa pentru display Acer 9300-5415 + balamale (eventual si rama). Are cineva spre vanzare aceste componente?

  126. Noi suntem magazin si nu mai aducem produse de la
    Acer din cauza celor de la sama bit pt ca parem si noi neseriosi din cauza lor.
    ATENTIE! Inainte sa cumparati un produs interesati-va cine ii face garantia iar daca face sama bit reorientati-va pt ca sunt niste Bucuresteni aroganti si neseriosi!