strategie de dezvoltare în presă

Găsesc o ştire în EVZ (pe care o preiau integral) şi mă amuz: un tip din conducerea unui publisher german zice că presa scrisă n-o să piară, dar în acelaşi timp investeşte masiv în internet.

Mathias Doepfner, directorul executiv al publisherului german Axel Springer, unul dintre cele mai mari din Europa, a declarat joi ca dezvoltarea mediei digitale nu ameninta ziarele tiparite si ca acestea vor mai rezista cel putin 15-20 de ani, informeaza Reuters. “Nu sunt de acord cu cei care sunt pregatiti sa ingroape ziarele tiparite doar pentru ca media digitala se dezvolta“, a declarat Doepfner. “Avem convingerea ca ziarele electronice nu vor ameninta modelul nostru de afaceri“, a mai declarat acesta. In 2006, Axel Springer a investit 700 de milioane de euro in media electronica.

Ironia sorţii?

1 comentariu

  1. Eu de mai multa vreme am convingerea ca ziarele pe suport celulozic vot disparea. E prea mare consumul de hartie, este incomod, iar pentru informare e foarte buna varianta virtuala. Peste un timp toata lumea isi va permite smart-phone-uri performante, pda-uri cu telefoane si pe hartie vor ramane cartile, fiindca, sa fim seriosi, nu e la fel de placut a citi o carte pe o banca in parc, cu a sta cu un laptop in brate sau a te chiorî pe un minuscul ecran.
    Dar pentru o simpla informare e buna varianta electronica.