TELEKOM România în loc de Romtelecom şi Cosmote

TELEKOM România va fi numele pe care-l vor folosi atît Romtelecom, cît şi Cosmote, începînd din această toamnă, s-a anunţat azi, printr-un comunicat de presă. Ce înseamnă acest lucru pentru clienţi şi ce anume se va schimba?

telekom-romania

De la jumătatea lunii septembrie, Cosmote se transformă în Telekom Romania Mobile Communications SA, iar Romtelecom devine Telekom Romania Communications SA. Asta nu înseamnă că vor exista magazine separate. Dimpotrivă, toate magazinele Cosmote şi Romtelecom devin magazine Telekom România, one-stop-shop, aducînd “servicii simplificate, integrate şi personalizate.”

TELEKOM România – ce se schimbă la Cosmote şi Romtelecom

Din toamnă, va exista un singur call-center, comun pentru ambele companii, un singur site şi cîte un singur cont oficial în social media. 43 de magazine vor fi renovate în întregime anul acesta, şapte dintre ele devenind concept stores.

Celelalte branduri ale grupului, Germanos Telecom România, Sunlight România Filiala București, NextGen şi Telemobil, rămîn neschimbate.

În altă ordine de idei, după rebranding, TELEKOM România devine principalul operator telecom de pe piaţa românească, ce va număra 10,82 milioane de clienţi. Pe locul al doilea se va clasa liderul actual, Orange, cu 10,38 milioane clienţi, urmat de Vodafone, cu 7,98 milioane de clienţi.