Trolling quality. Sau ceva de genul ăsta, oricum…

Nu, nu mă refer la calitatea trolling-ului, ci la conceptul de “trolling pentru promovarea produselor noastre quality“. Da, ştiu povestea, “tribul lui zoso” îl atacă pe Cătălin Teniţă. Cătălin e un băiat bun. Din păcate, am impresia că, uneori, pur şi simplu, nu ştie sau nu vrea să-şi gestioneze produsele aşa cum ar trebui. Genul de trolling de mai sus este menit să atragă public, trafic. Traficul ăla e vîndut la pachet către advertiseri. Din păcate, la trolling, trage un gen de public ce nu prea are treabă cu puterea de cumpărare. Recte, advertiserul cam aruncă orzul pe gîşte. Recte, produsul “premium” este cel pe care-l vedeţi mai sus. Ideea-n sine nu e proastă, execuţia însă o puteţi vedea. Şi nu-i caz singular. (via Vali)

9 comentarii

  1. Eu n-am înțeles, despre ce produs e vorba? E un sit cu întrebări și răspunsuri, cum ar reieși din screenshot?

  2. what the f*ck did I just read?

  3. ?! produsul e prezervative pentru pisici?! sau otrava pentru timpiti?

  4. produsul e tpu.ro, situl lui catalin

  5. Eu zic sa le facem cunostinta astora doi: http://kriogen.name/cat-de-dobitoc-sa-fi-sa-razi-la-asemenea-poza/

    @Dan D. Daca as putea da +1 la comentariul tau as face-o de mai multe ori :))

  6. Chiar nu pot sa-mi inchipui ce poate sa zboare prin capul vreunuia care scrie timpenii de genul ala, si sincer cred ca mi-e si cam teama sa incerc… Poate cineva reuseste sa ii contacteze si sa le recomande ajutor medical de specialitate, serios.

  7. pe tpu s-au strâns 170.000 trolli.

  8. Dacă stai şi te uiţi pe TPU,găseşti numai stupizenii de genul