Un marfar traversează România în șapte zile!

Știm cu toții cât de încet se deplasează trenurile de marfă în România, dar s-a întrebat cineva vreodată cât de încet? Eh, am aflat răspunsul din știrea asta. Un marfar se deplasează cu viteza de 17 km/h în România!

Știu, știu, și eu am citit de două ori. Ș a p t e s p r e z e c e kilometri la oră. 17. În 2018, asta e viteza media. De la Constanța și până la Arad, face o săptămână. O săptămână!

După care îi auzi pe politicienii mândrei patrii că nu ne trebuie autostrăzi, că Cioloș a vrut să vândă portul Constanța, că dracu’, lacu’ și că fug corporațiile cu profiturile la ei în țară în loc să-l reinvestească în România. În ce să-l reinvestească, dacă n-au cum să-și care marfa?

Dacă îţi place acest blog şi vrei să-l susţii, cumpără de la eMag folosind acest link.

4 comentarii

  1. Iar Olanda nu ne vrea in Schengen ca facem concurenta portului din Rotterdam cu a noastra Constanta … (sau a lu’ Mazare?)

  2. Dacă trimiți un singur vagon de la Timișoara la Constanța, ai toate șansele să ajungă nu in 7 zile, ci in 10 sau 14 zile. Va face parte din “tren incomplet” și va staționa mai mult, cedând prioritatea de trecere garniturilor complete.
    Ergo, dacă trimiți 16 vagoane sau 600 tone (nu mai știu exact care sunt minimele pentru a avea garnitura completă), ai toate șansele să traverseze țara in mai puțin de 24 ore.
    Import materie primă pe feroviar de 12 ani, in esență știu despre ce vorbesc.
    Titlul articolului este vădit tendențios.

  3. Din video stirea din link: Port of CONSTANTZA
    Astia nici numele nu-s in stare sa-l scrie corect, tu vrei SF-uri.