UPC, providerul care îţi rezolvă problemele doar dacă suni directorii

Se dă o ţară: România. Se dă o capitală “europeană”: Bucureşti. Se dă o multinaţională: UPC. Multinaţionala oferă servicii telecom în Bucureşti, capitala României. Servicii atît de profesionale, încît clientul aşteaptă cîte o săptămînă pînă i se rezolvă problemele, dacă i se vor rezolva vreodată.

Povestea începe la data de 3 ianuarie 2008, la un an după ce România este declarat stat “european” cu acte-n regulă, deşi nu se cunoaşte că face parte din UE nici cu buletinu-n mînă. Cel puţin la capitolul servicii, unde nici dacă ai da cu parul nu s-ar îmbunătăţi. Deşi avem pretenţii de civilizaţie europeană, ne limităm doar la a ne lăuda cu ele. Realitatea, însă, e cît se poate de românească.

Se dă UPC, un provider de servicii triple-pay altfel serios, mai puţin pe meleagurile carpato-danubiano-pontice, unde doar pretenţiile îl fac să semene cu o multinaţională. De la servicii pentru care plăteşti mai mult decît face, chestie explicabilă prin lipsa competiţiei în unele zone ale Bucureştiului, şi pînă la client-service unde nu eşti băgat în seamă cîte o săptămînă, ajungi să te întrebi dacă merită să-ţi mai faci nervi.

Telefoane

La prima zăpada mai serioasă peste Bucureşti, într-un oarecare bloc din buricul tîrgului, niciunul dintre cele trei servicii asigurate de UPC nu a mai fost funcţional: întîi au picat internetul şi telefonia, după care, la scurt timp, s-a dus şi cablul. Locatarii sună la serviciul clienţi, fac sesizări. Trec aproape trei zile şi nu se întîmplă nimic: “Se fac lucrări în zonă, se rezolvă în cursul zilei de astăzi“, se promite cîteva zile la rînd. Rămîn doar promisiunile.

Vineri seara se promite marea şi sarea. Se alege praful de promisiuni. Sîmbătă dimineaţa nu merge nimic. Se sună la relaţii cu clienţii, se explică situaţia, se transmite clientului că a fost notată sesizarea, se va rezolva în cursul după-amiezii. Sîmbătă seara, în jurul orei 18, nu merge nimic. La două noaptea, serviciile UPC sînt în continuare moarte.

Duminică dimineaţa se sună din nou. Răspunsul angajatului de la client-service este: “Aţi făcut deja o sesizare? La noi nu apare nimic. De cît timp nu vă merge? Cîteva zile? Păi la noi scrie că problema de la dumneavoastră din zonă a fost rezolvată aseară“. Şi totuşi, dacă s-a rezolvat, de ce nu merge? Ba mai mult, nu merge la nimeni din scară, iar oamenii continuă să sune şi să facă sesizări. “O să trimitem o echipă luni seara, între orele 18 şi 20“. Adică încă o zi jumate de aşteptare.

Se pune mîna pe telefon şi se sună directorul UPC Business, Dinu Malacopol, singurul contact din UPC la îndemînă. Se întreabă dacă acestea sînt serviciile unei multinaţionale în România. “Da, ştim că există probleme. Ne pare rău“. În jurul orei 15.30, se sună Andreea Năstase, Corporate Communications Director UPC România. Convorbire pe jumătate nervoasă, pe jumătate plicticoasă din pricină de răspunsuri piaristice.

Încercăm constant să ne îmbunătăţim serviciile“, spune Andreea Năstase. Înainte de a le îmbunătăţi ar trebui să fie decente. Calităţi de care serviciile UPC nu se bucură, pentru că decenţa este taman ceea ce lipseşte. Se fac promisiuni de echipe trimise să rezolve problemele.

În jurul orei 18.00, se sună la 9399, numărul la care poţi să-ţi verşi nervii pentru că aştepţi de patru zile să îţi rezolve problema şi nu mai vine nimeni. “Se efectuează lucrări, echipa estimează că le termină în jur de ora 20“. Pînă luni, în jurul orei 17, nu apăruse nici o echipă. Ori se mint între ei, ori clienţii sînt minţiţi cu neruşinare.

Luni, în jurul orei 17, se pune mîna pe telefon şi se sună la Andreea Năstase. Din nou. “Păi era duminică şi nu era nici o echipă disponibilă. O să vină astăzi, între orele 18 şi 20“. Altfel spus, dacă vrei să linişteşti clientul, îi spui că lucrează o echipă. Echipă, bineînţeles, inexistentă.

Reparaţii

Luni seara, ora 18, se primeşte telefon de la UPC: “Ce număr aveţi la interfon? A venit echipa“. Părăsesc redacţia HotNews.ro (cel mai apropiat loc unde pot să mă conectez la net), ajung în faţa blocului şi îi conduc pe cei doi. Concluzia este că trebuie verificată cutia din scara alăturată, de unde pleacă toate cablurile. Cablurile nu au nici o problemă, serviciile sînt moarte în continuare.

Unul dintre ei se urcă pe bloc. Tabla este acoperită de vreo 15 centimetri de zăpadă. Celălalt îmi spune că acum două săptămîni era să-şi rupă gîtul după ce a alunecat pe un acoperiş. E o meserie tîmpită şi, pe deasupra, şi prost plătită pentru cît îşi riscă oasele. “Dacă vă spun cît iau, nu mă credeţi. Nu pot să vă spun“. Într-un final, îl conving să-mi zică salariul: “Unşpe milioane pe lună“. Acasă îl aşteaptă nevasta şi copiii. “Şi dacă mi-ar mai da zece milioane şi tot n-ar face. Viaţa unui om nu se calculează în salariu şi sporuri de risc“, îmi zice.

De pe bloc vine explicaţia: se uitau unde nu trebuia, pentru scara asta e alt cablu, care vine de peste cealaltă stradă. Cine dracu’ o fi făcut tîmpeniile astea?, se întreabă omul. Cablul e întins la maximum pînă la un punct, iar de acolo zace aruncat în voie. Din cauză că cine a umblat ultima oară pe bloc l-a aruncat la întîmplare, a fost pe jumătate tăiat de gheaţă. Acum ia şi-l cîrpeşte!

A fost la sfîrşitul săptămînii o echipă, dar cred că n-au ajuns şi în scara dumneavoastră. Probabil că au văzut că acolo merge şi nu şi-au mai bătut capul şi cu restul“. Pe româneşte, deşi gemea de sesizări pentru o anume scară, oamenii s-au dus la celelalte. Ba mai mult, au rezolvat în altă parte. Altfel spus, echipa a venit sîmbătă, dar nu unde trebuia. A rezolvat problema, dar în altă parte.

După o oră şi trei sferturi de stat pe bloc, merge. S-a rezolvat. După alt calcul, cel al aşteptării oamenilor din bloc, merge abia după cinci zile.

Concluzii

“Compania” UPC, cu pretenţii de multinaţională serioasă, răspunde sesizărilor doar după ce ajungi să îi suni pe directori. Dacă suni la relaţii cu clienţii, fie prinzi linie din prima, fie nu îţi răspunde nimeni şi aştepţi ca prostul cîte jumătate de oră sau mai bine pînă se închide automat. Dacă le explici că serviciile lor sînt proaste, ţi se spune că ei vor tot timpul să le îmbunătăţească. Dacă faci o sesizare, probabil că o notează pe stick-it-uri, pentru că altfel nu se explică lipsa reclamaţiilor din baza de date.

Cît despre genul de probleme precum “eu depind de net, că asta îmi aduce banii, bani pe care îi pierd, pentru că nu mi-i dă UPC-ul“, singurul sfat este “să depuneţi o reclamaţie la casierie, iar zilele în care nu v-a mers vor fi scăzute din factură“. Adică minus 5 lei, chiar dacă eu pot pierde cîteva sute de euro.

Despre modul în care sînt rezolvate urgenţele, nici nu mai are sens să discutăm. E ca şi cum ai lătra la lună. Cu toate astea, UPC România are pretenţie de companie cu acoperire naţională, în care se investeşte serios, deşi infrastructura este dintre cele mai proaste, iar comunicarea cu clienţii este cît se poate de defectuoasă. Deşi e aberant să ajungi să suni directori ca să ţi se rezolve problemele, se pare că aceasta este singura opţiune. Probabil că data viitoare va trebui să ajung la Richard Andreson, directorul general al UPC România, pentru a se rezolva ceva.

Europo, pregăteşte-te, venim! Cu UPC pe post de companie-fanion!

50 comentarii

  1. Daca sunt sute de euro, 25 de euro (35$) cat e Zapp Share Free nu ar trebui sa te jeneze. ;)

  2. Costin nu e vorba de asta. UPC-ul are unele din cele mai mari preturi pentru net din .ro. Atata timp cat platesti un abonament mai mult decat umflat te astepti macar sa mearga 24/7.

    Din fericire pana acum nu am avut probleme cu ei decat de 2 ori pentru perioade scurte de 3-4 ore si in momente in care nu imi ardea buza sa fac o instalare de server sau cine stie ce alte operatii. Dar daca s-ar intampla chestia asta nici mama netului de la alte ip-uri nu mi-ar rezolva problema atata timp cat pe toate serverele pe care lucrez restrictionez accesul doar la ip-urile pe care le am de la upc ;)

  3. deci.. ai sunat la directori.. le-ai zis ca esti ziarist.. asta nu e un fel de trafic de influenta??

  4. Apropo, nu eşti singurul client nemulţumit…

  5. Bine scris! Bine coagulat şi istorisit! Poate ar fi fain să aibă toată lumea numerele de telefon ai directorilor UPC :)

    PS: sâmbătă că sîmbătă a murit de mult de mânuţă cu ceilalţi î din interiorul cuvintelor – e fără răutate, notez şi eu

  6. Viorel: stiu
    Silviu: nu, n-am spus ca sint ziarist decit mult mai tirziu.

  7. Amice. In cele 5 luni (:P) de cand lucrez eu in online am invatat ca banu e ban si timpul costa. Nu sunt sado-maso sa stau dupa o conexiune proasta sau dupa un hosting de cacat just for the “fun of it”.
    Sunt incompetenti? Bun. E banu meu si nu imi bat joc de el si cu atat mai putin i-as permite cuiva sa isi bata joc de el. Next provider. Next hosting services. Next…

    PS. Si daca cumulat nu ai avut probleme decat de ordinul a cateva ore de ce scrii atatea articole despre UPC in care pui zile de inactivitate a unei conexiuni? Vad ca le scrii totusi dichisit. :-? LOL

  8. Costin: eu, unul, astept sa se duca dracu’ zapada de pe acoperis ca sa se poata urca aia de la reteaua din zona, ca reziliez contractul cu UPC, pastrez doar cablul.
    Andrie: imi pare rau, da’ eu prefer scrisul cu î în loc de â. am scris aici, in mare, de ce.

  9. Costin faci o mica confuzie. Eu unul sunt alt Alex decat subiectiv. Comentariile lui apar cu rosu ale mele cu banalul negru ;).
    Eu unul nu m-am plans de upc pana acum. Cel mult de preturi…
    Nu stiu cate site-uri care chiar au nevoie de masuri draconice de securitate ai facut tu in 5 luni dar eu prefer ca in momentul in care am grija de un site prin care se fac tranzactii de aproximativ 50000$ pe saptamana sa fiu mai catolic decat papa ;) Pentru ca in mod clar nu mi-as permite sa acopar eventualele daune pe care le-ar genera diverse probleme de securitate ;)

  10. După cum ai zis şi tu: Multinaţionala oferă servicii telecom în Bucureşti, capitala României… Multinaţionala este condusă de români, este operată de români, angajaţii sunt români… bleah! Mai are rost să continu?

  11. si eu am probleme cu providerul meu, aseara am reziliat contractul cu ei (ma refer la PTM), imi puteti recomanda o retea buna in zona Pantelimon, langa Cimitirul Armenesc (Baicului)?

  12. si eu am probleme cu ei…dupa ce ca nu-mi furnizau net si telefon decat cu galeata iar in zile cu ploaie si vant NU…acum dupa ce am reziliat contractu cu ei imi tot vin facturi neplatite din urma….desi ei nu mi-au inchis niicodata linia pentru neplata…
    Si pe langa toate astea am primit si 5-6 telefoane in decurs de 2 saptamani sa ma roage sa revin asupra deciziei de reziliere a contractului….dar de rezolvat problema nu s-a obosit nimeni s-o rezolve.
    UPC suge rau de tot…. si cum era cu leapsa aia la care se infigea toata lumea ? Cum poti sa girezi ceva care merge prost doar ca sa ai tu un castig…asta denota o crasa lipsa de respect si onoare.

  13. eu nu am avut pana acum probleme cu upc, singurul lucru care m-a deranjat a fost pretul la cablu tv (36 ron).
    acum 1 luna a venit rds si ne-a cablat toate scarile, m-am mutat la ei si acum am >60 de posturi(hbo inclus) cu 29 ron, am facut cerere de rezilire la si astept tel… am inteles ca vecinilor le-a propus abonament de 15 lei sa ramana la ei :))
    traiasca concurenta :D

  14. mda… ai avut bafta, si esti si mai norocos daca ai avut probleme doar de doua ori – chiar ai scapat usor. Eu am asteptat pana l-au instalat – nu mergea. Am asteptat pana i-au dat drumul – mergea ca un c**. Intr-un final, si-a dat duhul… si-am asteptat pana cand am semnat desfacerea contractului. Si GATA.

  15. Pune telefoanele directorilor aici, sa ii capiem si noi cand e cazul!
    Si e cazul des!!

  16. imi pare rau, dar asta nu pot sa o fac fara acceptul lor.
    in alta ordine de idei, poate se gindesc si ei sa miste ceva dupa ce vad articolul asta.

  17. Ca multi altii, si eu le-am trimis “dragutilor si stimabililor” de la UPC Romania foooaaarte multa carne. Sunt sigur ca nu vor duce lipsa in urmatorii 50 de ani de carne. Eu sunt inca (pt ca nu rezolva cererile de reziliere) un nefericit abonat UPC. Si sunt abonat din Bucuresti, in zona unde a fost Kappa si ulterior Astral, deci am ceva vechime. Numai ca pana la UPC n-am intalnit atata nesimtire, magarie si bataie de joc. Am fost aproape de a ma judeca cu ei pt ca timp de 6 luni de zile, dupa ce facusem cerere de reziliere a serviciului internet, ei mi-au tot facturat acest serviciu !!! Culmea este ca pe acelasi formular am cerut si rezilierea serviciului DigiTV. Aceea a fost aprobata imediat. Raspunsul pt neprocesarea cererii pt internet era invariabil : “Dl.director de la internet nu a avut timp sa analizeze cererea dvs” !!! Pana cand m-am saturat si eu si le-am spus ca nici eu nu am timp sa mai platesc. Pana la urma am rezolvat problema, dupa ce am facut reclamatie la OPC (cu convorbiri inregistrate, cu sesizari si reclamatii cu nr de inregistrare, tot tacamul). Acum am alta problema. La momentul in care am incheiat contractul pt telefon am beneficiat de o oferta de reducere aplicata valorii abonamentului. Astfel, eu nu plateam abonament, pt ca acea reducere acoperea intergal valoarea abonamentului pt care optasem. Toate bune, pana pe la mijlocul anului trecut cand probabil vreun directoras plin de zel -sa gandit ca nu mai am dreptul la acea reducere, desi in contract scria “termen nelimitat”. Din nou reclamatii, certuri, amenintari si cerere de reziliere. Nu mi-au reziliat contractul, dar acum am reducere la abonament. Din experienta va spun ca partenerul extern al conducerii nu are habar de ce se intampla aici. Intotdeauna lucrurile sunt stricate de un directoras roman care vrea cu orice pret sa se afirme. Indiferent daca e magar si nesimtit ca sa-si atinga “targetul”. Cunosc cativa din astia, din cauza carora imaginea unor firme a avut de suferit.

  18. Am upc de 6 luni zona titulescu. De cand is la ei 5 minute nu s-a intrerupt din cauza lor. A fost odata din cauza mea. Uiata factura, Pana acum am avut 4 provideri in zona in primele 6 luni ale anului trecut. Ce sa spun acum ca oi fi tu ghinionistul ghinionistilor, sau ca fiind ziarist ai tendinta de a face stire din orice. Sincer oamenii astia mostenesc o infrastructura veche ce nu poate fi schimbata peste noapte. Iar la faza cu neseriozitatea… din punctul meu de vedere si pe baza experientei cu UPC de departe sunt printre cei mai ok. Mi-am schimbat compul de 2 ori si 2 routere wi-fi. Am sunat in 5 minute am rezolvat problema. Intr-adevar sunt scumpi.
    Iar pt cei ce se intreaba cam ce fac pe net, strict transfer de fisiere ce pot ajunge si la 1GB (DTP freelancer), si nu metropolitan.
    Cam asta e experienta mea cu cei de la UPC pe care-i consider cei mai ok dintre cei cu care am avut contact.

  19. Prin 2002 mi-am bagat cabu tv si internet de la Astral. La vremea respectiva, instalarea si modemul m-a costat in jur de 6 milioane. A mers OK pana a fost preluat de UPC cand au inceput sa apara probleme: semnal tv infect, modem de internet desincronizt, adresa de email banata pentru ca UPC nu-si securizase serverele, mesaje trimese catre liste romanesti de pe yahoo intarziau cu orele pe serverele UPC. Evident ca prima miscare a fost sa sun la serviciul tehnic. Si am sunat pana m-am plictisit. Am facut reclamatie la ANPC si am contactat Liberty Global Inc-Europe (UPC Europa). In final s-a rezolvat dar pentru scurt timp. Cum de tv ma puteam dispensa dar de internet ba, acum 1 an mi-am facut abonament si la clicknet care pana acum a functionat fara nici o probleme. Intre timp, calitatea serviciilor UPC a continuat sa scada. Modemul se desincroniza cu zile iar seara semnalul tv era infect. Multe posturi tv le prindeam mai bine cu antena de camera. In final am strans semnaturi de la locatarii din bloc si le-am depus la RDS. RDS a venit si ne-a cablat dupa mai multe luni cand deja imi cam luasem adio de la ei. Am incheiat contractul cu RDS-ul in Decembrie si in aceeasi luna am reziliat contrectul cu UPC-ul. Ca sa reziliez a trebuit sa completez doua cereri tip, una pentru tv si alta pentru internet si sa predau modemul. Asta se intampla in jurul datei de 15, zi in care am depus cererile de reziliere, am predat echipamentul si am platit integral abonamentul pe luna a 12-a. La caserie mi-au zis ca daca tot am platit sa pstrez echipamentul si sa-l predau la sfarsitul lunii. Am refuzat si mi-am incheiat socotelile cu ei. Atunci m-am mirat ce i-a apucat de devenisera asa amabil. Am aflat care era treba luna asta can in jurul datei de 5 ianuarie imi bate un reprezentant UPC la usa cu un tabel tiparit de unde imi citeste numele care inearca sa-mi ofere un nou contract pe 2 ani cu pret redus si 2 luni gratuite. Evident ca i-am inchis usa in nas, ca doar nu eram prost sa ma “”bucur”” inca 2 ani de cele mai scumpe si cele mai proaste servicii de internet si televiziune prin cablu din Romania.

    Deci, in momentul asta am clicknet pe care sunt conectate 3 calculatoare pe care lucrez si o conexiune de la RDS pe care am conectat calculatorul de jocuri. Serviciul oferit de Romtelecom este foarte bun dar este cam scump. Abonamentul de internet + telefon ma costa peste 80 de lei. RDS-ul imi ofera internet, telefon si aproximativ 70 de programe tv. la 60 de lei. Internetul de la RDS este foarte rapid, cam 10 ori mai rapid decat UPC-ul si foarte stabil iar semnalul tv este foarte bun. In comparatie, de la UPC aveam aproximativ 40 programe tv si internet mizerabil la tariful de 85 lei.

  20. Perfecta dreptate! Protectia Consumatorului ar putea fi singurul nostru scut impotriva UPC!

  21. Mai exista si varianta renuntarii la serviciile upc:
    – in loc de cablu, antena satelit(de la 1 provider): avantaje – ceva programe in plus, pret mai mic(digitv)
    dezavantaje: 1 receive (pt al 2-lea tre’ sa faci alt abonament!!!)r si programele se comuta mai greu
    -alt provider de internet: varianta ce-a mai la indemana (nu si ce-a mai buna): RTC – banda mai proasta decat la astral, pret MAI MARE – cand se incheie contractul ma gandesc serios la o retea de cartier…dezavantajul e ca stau la casa
    – telefonul – fara 1 abonament la tel nu poti avea internet (la fel si astralul doar k e vb de cablu: oferta avantajoasa 2in1 e avantajoasa doar pt funizor; a treia optiune e prea putin viabila ca sa merite deranjul (de ex tel la astral – prea putin au tel pe astral)

  22. Octavian: eu as merge pe Romtelecom la capitolul telefonie si cablu. abonamentul la Dolce e relativ ieftin daca il iei la pachet cu telefonia.

  23. upc, societate pe care o intereseaza decat ce-i intra in buzunar nu sa intretina sau sa investeasca in serviciile prestate, ca multe altele de caca……

  24. Din 12 Dec. pana in 7 Ian nu am avut internet.
    La rpima reclamatie raspunsul a fost: “stim ca sunt probleme in zona
    La a doua:”puten va trimitim pe cineva in 27 (4 zile)
    La a treia in 3 Ian. programat o inteventie loco, -> nu a venit nimeni
    M-au sunat pe urma si au promis ca vin ziua urmatoare, dar iar nu a venit nimeni.
    La a 3 a programare a venit cineva, a durat 10 min interventia.

    Plus am fost deconectat de 4-5 ori la internet, pentru neplata la cablu, cand aveam totul platit, doar ca in sistemul nu aparea, si ma plimbam luna de luni cu copii dupa chitante etc.

    Alt provider nu era in zona.

  25. Eu am internet de la ei si am avut si cablu dar pentru ca locuiesc intr-o zona “rezidentiala” (spun ei) aveam preturi triple la serviciile oferite. La cablu plateam 52 RON/luna iar la net platesc 120 RON/luna, acum pentru ca a venit concurenta peste ei au scazut preturile la cablu la 32 RON/luna dar netul a ramas la fel. Eu am renuntat la cablu pentru ca am o oferta si mai buna de la o alta firma care se ocupa numai de zona Voluntari si platesc 28 RON/luna si au inclus si HBO, iar daca ai vreo problema si faci reclamatie in maxim 20 minute au venit sa vada despre ce e vorba si sa rezolve problema. Sa ia aminte si cei de la UPC ce trebuie sa faca pentru asi pastra clientii. La UPC de cate ori sunam tot asa pateam ba ca vine echipa maine, ba ca s-a rezolvat si nu era adevarat. Intr-o seara facusem reclamatie pt internet ca nu mergea si am dat nu mai putin de 9 telefoane, iar cand a venit echipa sa vada despre ce e vorba mi-au spus ca eu aveam o singura reclamatie inregistrata la ei. Cum au observat ca foarte multe persoane din zona unde locuiesc au reziliat contractele cu ei au inceput sa dea telefoane si sa ne intrebe de ce reziliem si sa ne ofere (spun ei) o oferta mai buna dar cu putin mai ieftina decat precedenta.
    Concluzia: UPC MAI ARE PANA SA SE CONSIDERE O COMPANIE MULTINATIONALA SI MAI ARE FOARTE MULTE DE REZOLVAT LA CAPITOLUL RESPECT PENTRU CLIENTI.

  26. Categoric,dupa …”internationalizare”-respectiv dupa trecerea la UPC, ASTRALUL a devenit de nerecunoscut. Si nu in bine,asa cum,desigur,ne asteptam toti cei care “alaptam’ lunar conturile nemeritat de consistente ale UPC.Lesne de observat,pt tarifeb tot mai mari,se ofera servicii tot mai proaste.Drept e ca,parca,ceva-ceva mai reuseste sa faca-de putina vreme,insa,OPC-ul! Doar atunci cand este sesizat,insa,si doar in cazurile cu pricina.Oricum,feliocitari pt articol,iar cei mai catolici decat papa,care se intreaba ipocrit-retoric daca a fost sau nu trafic de influenta,le aduc aminte ce spunea un lider chinez:Nu conteaza ce culoare are oisica,imp. e sa prinda soarecii.Drept e ca la nesimtirea cablistilor n-ar ajuta nici toate felinele sau OPC-urile din lume.

  27. camy , nu mai abera atat

  28. Se pare ca treaba e “ciclica”: hulim Romtelecomul, sa vina americanii! Vin americanii. Hulim americanii, sa vina Romtelecomul! :))

    Si eu recomand RTC, nu atat datorita caracteristicilor tehnice ale serviciilor oferite (nu am testat suficient de mult toti operatorii) cat pentru respectul cu care isi trateaza clientii. Romtelecom a avut o imagine foarte foarte proasta si acum toata lumea face tot posibilul pentru a multumi clientii. Bine, sa nu credeti ca se da cineva peste cap ca sa va ajute, dar macar cat scrie in contract se respecta.

  29. este ieftin pachetul la romtelecom dar ce o sa ne facem cand o sa se umple fatadele blocurilor cu ligheane(antene) sau este un lucru bun ca mai acopera din picaje

  30. Salut Alex. Articol cat se poate de adevarat. Ieri am trimis mail dl. Richard Anderson dupa care am fost sunat instantaneu ca sa se rezolve un decodor de o luna si pe care l-am reclamat de atunci. Melodia care ti-o pune te scoate din minti. Servicii de KKT de la un monopol

  31. radule, care americani au venit?????
    ia intra tu aici sa vezi in ce tari din America e prezenta firma mamă a UPC-ului (Liberty Global INC.): http://www.lgi.com , http://www.lgi.com/america.html (Chile, Puerto Rico, Brazil, Peru)
    Au venit sud-americanii, nu americanii din SUA pe care ii asteptam de vreo 50 de ani!

  32. e de rahat
    televizorul nu-mi merge de 2 zile, la telefon te tin 10 minute!
    Are cineva un numar de telefon de la ei la care nu trebuie sa astepti 10 min. sa-ti raspunda?!

  33. mentionez ca si eu am probleme cu UPC-ul asta plin de aere…. de doua luni netul imi merge JALNIC, am facut plangeri atat la UPC Sighet cat si pe net…..si fara nici un rezultat……

    Cum putem sa-i facem mai seriosi pe cei de la UPC?
    Cum putem sa-i reclamam la OPC?

  34. Si eu am mari probleme cu UPC-ul de mult. Inca de cand era Astral. Nu am plecat de la ei din cauza ca in zona concurenta este mult mai jalnica (RDS, etc..). In primul rand vreau sa recomand tuturor care citesc aceste comentarii sa se adreseze cu incredere la ANPC. http://www.anpc.ro Am facut 2 reclamatii acolo in decursul anilor impotriva UPC si am avut castig de cauza in ambele. ANPC-ul de abia asteapta sa mai traga cate o amenda.

    Si 2. Publicati va rog aici un numar de telefon de la seful UPC ca am inteles ca pe incompetentul ala l-a avansat (tipic pt a scapa de un idiot).

  35. SI EU AM PROBLEME MERGE SUPER NASPA DAR ORICUM NU CONTEAZA

  36. nu stiu ce sa mai fac imi merge jalnic netul astai viata

  37. ori kum toti se vaita dar tot greu merge netu si nu vede nimeni (bani sa iasa) tipic romaneste sane multumim si cu atat ca de traia ceausescu murea cu ei de gat

  38. oare ei cei de akolo tot as se chinuie?poate da dzu sa iasa o firma mai serioasa si sigur se duc pe copca

  39. Nu stiu despre voi, dar eu sunt abonat de 1 an de zile la UPC (vorbesc despre abonamentul internet). Viata mea este legata de internet, adica tot ce castig se rezuma la cat timp am internet zilnic (sfarsitul de saptamana e liber evident). Recunosc ca din punctul de vedere al traficului intern nu este deloc stralucit, fata de alte oferte a se vedea RDS/RCS.

    Din pacate ce nu inteleg majoritatea romanilor este ca UPC ofera servicii, iar atat timp cat este functional, nu este nici o problema. Cand acest serviciu nu ma este functional se poate spune ca exista o problema (nu se poate spune, este o problema in adevaratul sens al cuvantului).

    Sa nu ne mai ascundem dupa deget in tara asta toate serviciile sunt proaste, pentru ca interesul este sa iei banii apoi sa il oferi. Am fost abonat la majoritatea providerilor de internet de la firme de cartier pana la concurenta UPC iar pana in momentul de fata sunt cel mai multumit de ei. Este adevarat ca vorbim de un abonament destul de piperat, dar intr-un an nu a fost un moment in care sa nu beneficiez de internet, fata de alte firme unde dupa extrem de mult timp de “investigatii” (poate sunt oamenii detectivi particulari) am primit un raspuns de genul “Ne pare rau dar este de la dumneavoastra”, iar apoi dupa alte zile alte sesizari “ne pare rau se pare ca era de la noi” (aici vorbesc de RDS).

    Pentru cei care vor net garantat in romania apelati la GTS, dar va asigur ca nu va permiteti pretul de la ei.

  40. Salut
    Stiu ca e vechi post-ul, insa UPC-ul nu si-a schimbat nici parul si nici naravul. Pe scurt, UPC-ul isi permite sa faca discriminari intre regiunile tarii si sa jigneasca fara cea mai mica urma de retinere cateva milioane de utilizatori.
    Povestea : Cablu, Net si Telefon picat. Sunat la Bucuresti la “call-center” la reclamatii. Dupa multe apasari de taste, am intrat in legatura cu o doamna, plictisita. Singura ei problema era daca numele meu se scrie cu i sau cu a. Mi-a sarit tzandara si i-am zis ca vreau sa las o reclamatie. Replica
    “DACA ESTI ATAT DE MOLDOVEAN, ATUNCI DU-TE DRACULUI !!!! ”

    Mentionez ca lucrez chiar in zona de customer service pentru o companie mare, nu vorbesc niciodata necuvincios, nu fac acuzatii gratuite, si nu apreciez calificative regionale gen “Moldovene, Oltene” s.a.m.d.

    Urmeaza o audienta cu directorul UPC, care a avut amabilitatea sa ma primeasca,mentionand totusi ca nu crede ca o angajata UPC a putut spune asa ceva….din start am plecat de la premisa ca eu mint…

    O sa fie ceva pe cinste !!!

  41. internetul e la pamint nu stiu ce se mai poate comenta

  42. :)) app de telefon de reclamatii, ati sunat vreodata la electrica si sa vi se raspunda cu bun venit la upc ? poate va da de gandit

  43. Deci eu nu am nici o legatura cu serviciile oferite de UPC.Dar tot ce vreau e ca cei din “conducerea” Kappa sami dea si mie IRCop . alceva numi doresc!

  44. ups e cel mai prost…nu merge deloc am numai probleme cu el

  45. am vrut sa zic UPC …E PROST NU MERGE DELOC…ASTA E ADEVARUL

  46. cine ma poate ajuta si pe mine cu un numar de telefon de la cineva din conducere? am 2 saptamani de cand am mari probleme cu serviciile lor si nu am cu cine vorbi. va rog mult cine ma poate ajuta cu un telefon?
    adresa mea de mail este: valeriur@yahoo.com, va raman recunoscator celor care ma puteti ajuta

  47. CELE MAI PROASTE SERVICII!!! LI SE PARE NORMAL SA INCASEZE BANII, DAR NU SA SI OFERE SERVICII CORESPUNZATOARE. ANGAJATII FAC CE II TAIE CAPUL, NU SE DEPLASEAZA LA SESIZARI SI SE ACOPERA UNII PE ALTII CA NISTE NEMERNICI, IAR ASTIA DIN CONDUCERE HABAR NU AU!! AFISATI, BAI, O ADRESA LA CARE SA PRIMITI SESIZARI DIN TEREN SI O SA VA LUATI CU MAINILE DE PAR. NICI NU MA GANDESC SA NU RENUNT LA SERVICIILE LOR DE LA INCEPUTUL ANULUI, CU ATAT MAI MULT CU CAT TREBUIE SA STAU DE SARBATORI FARA CABLU PT CA NETREBNICII ASTIA AU REFUZAT SA SE DEPLASEZE LA SESIZARE! HUOOO!!!

  48. e bine ca poti renunta la serviciile lor, eu nu pot deoarece in zona mea nemernicii astia au cotropit totul si nu au lasat pe altii sa patrunda. concluzia este ca sunt legat obligat de ei. degeaba se face o campanie impotriva lor, ca ei nemernici raman incontinuare. eu am probleme cu ei aproape zilnice si nimeni nu ia nicio masura.
    un razboi pierdut si castigat de niste nemernici in tara asta in care traiesc de 40 de ani. rusine, rusine, rusine

  49. Stim ca nu veti lua in consideratie cea ce va vom spune, dar cu toate serviciile care lasa de dorit la firma dv., noi am ramas fideli. De cativa ani insa, domnul de la casierie se poarta execrabil cu clientii. Pana acum nu a fost concurenta la noi in Calarasi, dar acum avem multe alternative, de aceea putem oricand sa ne schimbam firma de cablu. Si nu suntem deloc putini cei care vrem asta. Dl de la casierie este un domn in permanenta nervos, care ne arunca vorbe urate, fara sa tina seama de varsta, sex, statut social… Chiar mama mea in varsta de 70 de ani a fost jignita de dansul, iar sotia unui bun prieten care este o adevarata doamna a fost tratata mizerabil de fata cu alti clienti , numai pt faptul ca a cerut lamuriri in legatura cu o oferta si un contract. Ne gandeam ca aveti destui tineri pregatiti, buni diplomati care sa atraga clientul nu sa-l indeparteze. Sau daca e dansul bine pregatit luati-l la sediul central sa nu ne mai deranjeze pe noi. Doamnele angajate sunt cumsecade, de treaba si foarte gentile, dar dansul este… groaznic am putea spune. Luati masuri daca vreti sa va fie bine, sau va permiteti sa tineti astfel de angajati!!!?? Oricum, indiferent de penalizari, am reusit sa ne strangem cativa abonati – si suntem cam multi pt orasul nostru – si ne vom muta la RDS, pt ca locuim la bloc si avem posibilitatea. Apelative ca nesimtit, maimuta, urati, prosti, nu se cade sa ne fie adresate.
    Multumim mult.